Závěrečná práce je zaměřena na problém šikanování na ZŠ, Zaměřuje se na žáky agresory, na příčiny a následky poškození obětí šikany. Současně se snaží naznačit možnou prevenci. Dotazníková metoda zjišťuje a porovnává situaci na ZŠ Mašovice a ZŠ Václavské nám. Znojmo.
Anotace v angličtině
Final works is oriented on proposition of bullying at basic school, it is aimed to the aggressors, to the reasons and consequences of victims damage. It tries to imply the possible prevention all the same time. It´s use the method of questionary and compering situation at ZŠ Mašovice and ZŠ Václavské nám. Znojmo.
Klíčová slova
agresor, oběť, násilí, šikana, prevence, agrese, pomoc
Klíčová slova v angličtině
aggressor, victim, violence, bullying, prevention, aggression, help
Rozsah průvodní práce
45 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Závěrečná práce je zaměřena na problém šikanování na ZŠ, Zaměřuje se na žáky agresory, na příčiny a následky poškození obětí šikany. Současně se snaží naznačit možnou prevenci. Dotazníková metoda zjišťuje a porovnává situaci na ZŠ Mašovice a ZŠ Václavské nám. Znojmo.
Anotace v angličtině
Final works is oriented on proposition of bullying at basic school, it is aimed to the aggressors, to the reasons and consequences of victims damage. It tries to imply the possible prevention all the same time. It´s use the method of questionary and compering situation at ZŠ Mašovice and ZŠ Václavské nám. Znojmo.
Klíčová slova
agresor, oběť, násilí, šikana, prevence, agrese, pomoc
Klíčová slova v angličtině
aggressor, victim, violence, bullying, prevention, aggression, help