V této bakalářské práci na téma ''Působení reklamy na zákazníka maloobchodního řetězce AHOLD Czech Republic, a. s.‘‘, je zpracována problematika působení reklamy na zákaz-níka maloobchodního řetězce z několika pohledů. Účinnosti reklamy tj. jestli právě ona vede zákazníka k nákupu či návštěvě prodejny, zda si díky ní dělá obrázek o nabízených službách a produktech a v neposlední řadě, zda kampaň ''Trvale nízká cena‘‘ a ''Věřte níz-kým cenám‘‘ splnila očekávání společnosti. Práce se skládá z teoretické a praktické části. V Teoretické části se zabývám marketingem, reklamou a reklamou v maloobchodě. V praktické části jsou mé poznatky, analýza a doporučení pro společnost AHOLD Czech Republic, a. s., která působí na českém trhu od roku 1991.
Anotace v angličtině
This bachelor work on theme ‘‘Impact of advertisement to retails customer AHOLD Czech Republic, Inc.‘‘ is processing impact of commercials to the retails customers from different points of view. Firstly commercial effectiveness, it means if is the commercial reason of their shopping trip or the reason to visit the brand store. If their opinion about the store is thought the commercial campaign and an last but not least if the impact of the campaign ‘‘Trvale nízká cena‘‘ and ''Věřte nízkým cenám‘‘ is fully according to company expectation. Work is consisting from the theoretic and practical part. In theory I am describing marketing study, advertisement in general and advertisement in retail. Within the practical part are mine comments, survey, analysis, and recommendations for Ahold Czech Republic, Inc, which is in the Czech market since 1991.
Klíčová slova
marketing, marketingový mix, maloobchodní prodej, marketingový komunikační mix, reklama, reklama v maloobchodě
Klíčová slova v angličtině
marketing, marketing mix, retail sale, marketing communication mix, advertisement, advertisement in retail
Rozsah průvodní práce
58 s., 11 s. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
V této bakalářské práci na téma ''Působení reklamy na zákazníka maloobchodního řetězce AHOLD Czech Republic, a. s.‘‘, je zpracována problematika působení reklamy na zákaz-níka maloobchodního řetězce z několika pohledů. Účinnosti reklamy tj. jestli právě ona vede zákazníka k nákupu či návštěvě prodejny, zda si díky ní dělá obrázek o nabízených službách a produktech a v neposlední řadě, zda kampaň ''Trvale nízká cena‘‘ a ''Věřte níz-kým cenám‘‘ splnila očekávání společnosti. Práce se skládá z teoretické a praktické části. V Teoretické části se zabývám marketingem, reklamou a reklamou v maloobchodě. V praktické části jsou mé poznatky, analýza a doporučení pro společnost AHOLD Czech Republic, a. s., která působí na českém trhu od roku 1991.
Anotace v angličtině
This bachelor work on theme ‘‘Impact of advertisement to retails customer AHOLD Czech Republic, Inc.‘‘ is processing impact of commercials to the retails customers from different points of view. Firstly commercial effectiveness, it means if is the commercial reason of their shopping trip or the reason to visit the brand store. If their opinion about the store is thought the commercial campaign and an last but not least if the impact of the campaign ‘‘Trvale nízká cena‘‘ and ''Věřte nízkým cenám‘‘ is fully according to company expectation. Work is consisting from the theoretic and practical part. In theory I am describing marketing study, advertisement in general and advertisement in retail. Within the practical part are mine comments, survey, analysis, and recommendations for Ahold Czech Republic, Inc, which is in the Czech market since 1991.
Klíčová slova
marketing, marketingový mix, maloobchodní prodej, marketingový komunikační mix, reklama, reklama v maloobchodě
Klíčová slova v angličtině
marketing, marketing mix, retail sale, marketing communication mix, advertisement, advertisement in retail
Zásady pro vypracování
Zpracujte rešerši dostupných literárních zdrojů s důrazem na využití reklamy zameřené na zákazníka maloobchodních řetězců.
Analyzujte současný stav působení reklamy na zákazníka maloobchodního řetězce AHOLD Czech Republic, a.s.
Navrhněte zdokonalení na využívání reklamy v maloobchodním řetězci AHOLD Czech Republic, a.s. a navrhované řešení kriticky zhodnoťte.
Zásady pro vypracování
Zpracujte rešerši dostupných literárních zdrojů s důrazem na využití reklamy zameřené na zákazníka maloobchodních řetězců.
Analyzujte současný stav působení reklamy na zákazníka maloobchodního řetězce AHOLD Czech Republic, a.s.
Navrhněte zdokonalení na využívání reklamy v maloobchodním řetězci AHOLD Czech Republic, a.s. a navrhované řešení kriticky zhodnoťte.