Předmětem bakalářské práce je zpracování analýzy a zhodnocení kritického marketingu ve strojírenském závodě Rieter v Žamberku. Teoretickou část jsem popsal úkoly a funkce marketingu obecně. V druhé (praktické) části je charakterizována výše zmíněná firma, vy-pracovaná pro ni SWOT analýza, analýza úrovně marketingu a navrženo doporučení pro opatření, která by se v ní mohly (měly) zavést.
Anotace v angličtině
The object of my bachelor work is treating with an analysis and evaluation of critical mar-keting in engineering concern Rieter, Žamberk. In the theoretical part I have described tasks and functions of marketing in general. The second, practical part gives a characteris-tics of above mentioned firm, SWOT analysis and marketing - level analysis have been done, and, measures that could be established were recommended.
Klíčová slova
Marketing, nástroje marketingu, marketingový mix, koncern, závod, SWOT analýza
Předmětem bakalářské práce je zpracování analýzy a zhodnocení kritického marketingu ve strojírenském závodě Rieter v Žamberku. Teoretickou část jsem popsal úkoly a funkce marketingu obecně. V druhé (praktické) části je charakterizována výše zmíněná firma, vy-pracovaná pro ni SWOT analýza, analýza úrovně marketingu a navrženo doporučení pro opatření, která by se v ní mohly (měly) zavést.
Anotace v angličtině
The object of my bachelor work is treating with an analysis and evaluation of critical mar-keting in engineering concern Rieter, Žamberk. In the theoretical part I have described tasks and functions of marketing in general. The second, practical part gives a characteris-tics of above mentioned firm, SWOT analysis and marketing - level analysis have been done, and, measures that could be established were recommended.
Klíčová slova
Marketing, nástroje marketingu, marketingový mix, koncern, závod, SWOT analýza
Zpracujte rešerši aktuálních literárních a jiných informačních zdrojů týkajících se oblasti marketingu s důrazem na využití marketingu ve strojírenské výrobě.
Analyzujte současný stav úrovně marketingu ve strojírenské firmě Reiter.
Navrhněte zdokonalení marketingových nástrojů ve firmě Reiter a navrhované řešení kriticky zhodnoťte.
Zásady pro vypracování
Zpracujte rešerši aktuálních literárních a jiných informačních zdrojů týkajících se oblasti marketingu s důrazem na využití marketingu ve strojírenské výrobě.
Analyzujte současný stav úrovně marketingu ve strojírenské firmě Reiter.
Navrhněte zdokonalení marketingových nástrojů ve firmě Reiter a navrhované řešení kriticky zhodnoťte.