V teoretické části jsem se zaměřila na vymezení některých marketingových pojmů, které mi pomohli lépe pochopit obchodní dovednosti.
V praktické části jsem se zaměřila na představení autosalonu, jeho historii a zaměstnance, kteří v něm hrají klíčovou roli.
Dále jsem se zaměřila na sestavení SWOT analýzy a dotazníkového šetření.
V závěrečné části jsem vyhodnotila výsledky a navrhla doporučení ke zlepšení obchodních dovedností a vyhodnotila dotazníkové šetření.
Anotace v angličtině
In the theoretical part I aimed at defining of some marketing terms which helped me to understand commercial skills better.
In the practise part I aimed at introducing motor show, its history and the main employees who plays lead roles at motor show.
Below I aimed of my work on making up the SWOT analysis and a questinnaire research.
In the closing part I evaluated the results, suggested the recommendation to improvement commercial skills and I evaluated the questionnaire research.
Klíčová slova
Lidé ve službách, podpora prodeje, osobní prodej, jednání, prodávání, SWOT analýza, obchodní dovednosti
Klíčová slova v angličtině
People on services, sales promotions, personal selling, conversations, dealing, SWOT analysis, commercial skills.
Rozsah průvodní práce
53 s., 2 s. obr. příloh.
Jazyk
CZ
Anotace
V teoretické části jsem se zaměřila na vymezení některých marketingových pojmů, které mi pomohli lépe pochopit obchodní dovednosti.
V praktické části jsem se zaměřila na představení autosalonu, jeho historii a zaměstnance, kteří v něm hrají klíčovou roli.
Dále jsem se zaměřila na sestavení SWOT analýzy a dotazníkového šetření.
V závěrečné části jsem vyhodnotila výsledky a navrhla doporučení ke zlepšení obchodních dovedností a vyhodnotila dotazníkové šetření.
Anotace v angličtině
In the theoretical part I aimed at defining of some marketing terms which helped me to understand commercial skills better.
In the practise part I aimed at introducing motor show, its history and the main employees who plays lead roles at motor show.
Below I aimed of my work on making up the SWOT analysis and a questinnaire research.
In the closing part I evaluated the results, suggested the recommendation to improvement commercial skills and I evaluated the questionnaire research.
Klíčová slova
Lidé ve službách, podpora prodeje, osobní prodej, jednání, prodávání, SWOT analýza, obchodní dovednosti
Klíčová slova v angličtině
People on services, sales promotions, personal selling, conversations, dealing, SWOT analysis, commercial skills.
Zásady pro vypracování
Zpracujte rešerši aktuálních literárních a jiných informačních zdrojů s důrazem na využití obchodních dovedností v oblasti prodeje a vybraných marketingových oblastech.
Analyzujte využití obchodních dovedností v oblasti prodeje ve vybraném podniku.
Navrhněte doporučení na zdokonalení obchodních dovedností v oblasti prodeje v daném podniku a navrhované řešení kriticky zhodnoťte.
Zásady pro vypracování
Zpracujte rešerši aktuálních literárních a jiných informačních zdrojů s důrazem na využití obchodních dovedností v oblasti prodeje a vybraných marketingových oblastech.
Analyzujte využití obchodních dovedností v oblasti prodeje ve vybraném podniku.
Navrhněte doporučení na zdokonalení obchodních dovedností v oblasti prodeje v daném podniku a navrhované řešení kriticky zhodnoťte.