Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu marketingového komunikačního mixu ve firmě Pivovar Holba a. s., Hanušovice. V teoretické části práce se zaměřuji na vymezení pojmů týkajících se marketingového mixu a marketingového komunikace. Praktická část se zabývá analýzou současného stavu firmy a návrhem na zdokonalení prvků marketingového mixu.
Anotace v angličtině
This bachelor work is aimed at the analysis of marketing communication mix in the company Brewery Holba a. s., Hanušovice. I focuse on definition of the concepts of marketing mix and marketing communication in the theoretical part of this work. The practical part is deal with analysing of a present company status and it suggests a company component of marketing mix improvement.
Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu marketingového komunikačního mixu ve firmě Pivovar Holba a. s., Hanušovice. V teoretické části práce se zaměřuji na vymezení pojmů týkajících se marketingového mixu a marketingového komunikace. Praktická část se zabývá analýzou současného stavu firmy a návrhem na zdokonalení prvků marketingového mixu.
Anotace v angličtině
This bachelor work is aimed at the analysis of marketing communication mix in the company Brewery Holba a. s., Hanušovice. I focuse on definition of the concepts of marketing mix and marketing communication in the theoretical part of this work. The practical part is deal with analysing of a present company status and it suggests a company component of marketing mix improvement.