Tato bakalářská práce je vypracovaná za účelem zjištění důležitosti marketingového komunikačního mixu ve firmách a jeho míry užití v dnešní době. Teoretická část je zaměřena na vysvětlení a popis všech části marketingového komunikačního mixu. Praktická část se zaobírá analýzou současného komunikačního mixu ve firmě s návrhem na zlepšení.
Anotace v angličtině
This tract is cteated for intention to find out how important are marketing communication mix in companies and its extent use in these days. Theoretical part is focussed to explain and describe all parts of marketing communication mix. Practical part including analysis of contemporary communication mix in concern with concept to improvement.
Klíčová slova
Marketingová komunikace, reklama, propagace, osobní prodej, podpora prodeje, práce s veřejností, přímý marketing, komunikační cíle.
Klíčová slova v angličtině
Marketing communication, advertising, promotion, direct sale, sale assistence, public relations, direct marketing, objective communication
Rozsah průvodní práce
47 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Tato bakalářská práce je vypracovaná za účelem zjištění důležitosti marketingového komunikačního mixu ve firmách a jeho míry užití v dnešní době. Teoretická část je zaměřena na vysvětlení a popis všech části marketingového komunikačního mixu. Praktická část se zaobírá analýzou současného komunikačního mixu ve firmě s návrhem na zlepšení.
Anotace v angličtině
This tract is cteated for intention to find out how important are marketing communication mix in companies and its extent use in these days. Theoretical part is focussed to explain and describe all parts of marketing communication mix. Practical part including analysis of contemporary communication mix in concern with concept to improvement.
Klíčová slova
Marketingová komunikace, reklama, propagace, osobní prodej, podpora prodeje, práce s veřejností, přímý marketing, komunikační cíle.
Klíčová slova v angličtině
Marketing communication, advertising, promotion, direct sale, sale assistence, public relations, direct marketing, objective communication
Zásady pro vypracování
Zpracujte rešerši aktuálních literárních zdrojů z oblasti marketingu s důrazem na marketingový komunikační mix.
Analyzujte současný stav marketingového komunikačního mixu ve firmě Autobazar XYZ.
Navrhněte doporučení na zdokonalení marketingového komunikačního mixu ve firmě Autobazar XYZ a navrhované řešení kriticky zhodnoťte.
Zásady pro vypracování
Zpracujte rešerši aktuálních literárních zdrojů z oblasti marketingu s důrazem na marketingový komunikační mix.
Analyzujte současný stav marketingového komunikačního mixu ve firmě Autobazar XYZ.
Navrhněte doporučení na zdokonalení marketingového komunikačního mixu ve firmě Autobazar XYZ a navrhované řešení kriticky zhodnoťte.
Seznam doporučené literatury
Dle doporučení vedoucího bakalářské práce.
Seznam doporučené literatury
Dle doporučení vedoucího bakalářské práce.
Přílohy volně vložené
1 CD ROM
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Prof. Šefčík - Jaký je dopad finanční krize ve vaší práci?