Cílem této bakalářské práce je navrhnout řešení pro zlepšení image značky Fructal na českém trhu. V teoretické části jsou zpracovány literární prameny zabývající se značkou jako takovou, definující, co to značka je, jak vznikla, jaký má význam a vlastnosti. V jednotlivých kapitolách jsou rozebrány prvky značky a její základní koncepty. Celá jedna kapitola se věnuje positioningu a revitalizaci, nástrojům pro tvorbu a udržení kvalitní a konkurenceschopné značky. Praktická část představuje značku Fructal, analyzuje její postavení na trhu a stanovuje podmínky pro vytvoření marketingového výzkumu. Na jeho základě jsou navržena možná řešení, vedoucí ke zvýšení tržního podílu značky Fructal a zvýšení povědomí o této značce na trhu. Poslední částí je závěr, který obsahuje kompletní shrnutí celé práce.
Anotace v angličtině
The goal of this bachelor thesis is to suggest a solution for the image improvement of the Fructal brand at the Czech market area. The theoretical section summarizes relevant litera-ture on the brand itself, defining what the brand is, how it came into existence and which features and values it has. Brand elements and basic concepts of the brand are analyzed in separate chapters. One whole chapter discusses positioning and revitalization, tools gene-rating and preserving top and competitive brand. The pracitical part presents the Fructal brand, analyse its market position and specifies conditions leading to the creation of the marketing research. At its basis, possible solutions leading to increase the market share and awareness of the Fructal brand are being proposed. The last part is the conclusion, which contains a complete summary of the work.
Klíčová slova
značka, revitalizace, positioning, analýza značky, identita značky, hodnota značky, kvalita, trh, nealkoholické nápoje, džus, komunikace
Cílem této bakalářské práce je navrhnout řešení pro zlepšení image značky Fructal na českém trhu. V teoretické části jsou zpracovány literární prameny zabývající se značkou jako takovou, definující, co to značka je, jak vznikla, jaký má význam a vlastnosti. V jednotlivých kapitolách jsou rozebrány prvky značky a její základní koncepty. Celá jedna kapitola se věnuje positioningu a revitalizaci, nástrojům pro tvorbu a udržení kvalitní a konkurenceschopné značky. Praktická část představuje značku Fructal, analyzuje její postavení na trhu a stanovuje podmínky pro vytvoření marketingového výzkumu. Na jeho základě jsou navržena možná řešení, vedoucí ke zvýšení tržního podílu značky Fructal a zvýšení povědomí o této značce na trhu. Poslední částí je závěr, který obsahuje kompletní shrnutí celé práce.
Anotace v angličtině
The goal of this bachelor thesis is to suggest a solution for the image improvement of the Fructal brand at the Czech market area. The theoretical section summarizes relevant litera-ture on the brand itself, defining what the brand is, how it came into existence and which features and values it has. Brand elements and basic concepts of the brand are analyzed in separate chapters. One whole chapter discusses positioning and revitalization, tools gene-rating and preserving top and competitive brand. The pracitical part presents the Fructal brand, analyse its market position and specifies conditions leading to the creation of the marketing research. At its basis, possible solutions leading to increase the market share and awareness of the Fructal brand are being proposed. The last part is the conclusion, which contains a complete summary of the work.
Klíčová slova
značka, revitalizace, positioning, analýza značky, identita značky, hodnota značky, kvalita, trh, nealkoholické nápoje, džus, komunikace
Zpracujte teoretické poznatky z oblasti image značky.
II. Praktická část
Analyzujte značku Fructal z pohledu věrnosti zákazníka.
Na základě analýzy navrhněte opatření pro zlepšení image značky Fructal na českém trhu.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte teoretické poznatky z oblasti image značky.
II. Praktická část
Analyzujte značku Fructal z pohledu věrnosti zákazníka.
Na základě analýzy navrhněte opatření pro zlepšení image značky Fructal na českém trhu.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] AAKER, David A. Brand Budilding : Budování značky. 1st edition. Brno : Computer Press, 2003. 312 s. ISBN 80-7226-885-6.
[2] KELLER, Kevin Lane. Strategické řízení značky. 2nd edition. Praha : Grada Publishing, 2007. 800 s. ISBN 978-80-247-1481-3.
[3] KOTLER, Philip. Marketing Management. 10. rozš. vyd. Praha : Grada Publishing, spol. s r.o., 2003. 720 s. ISBN 80-247-0016-6.
[4] PŘIBOVÁ, Marie, et al. Strategické řízení značky : Brand Management. 1. vyd. Praha 4 : EKOPRESS, s.r.o., 2000. 148 s. ISBN 80-86119-27-0.
[5] SMITH, Paul. Moderní marketing. 1. vyd. Praha : Computer Press, 2000. 518 s. ISBN 80-7226-252-1.
Seznam doporučené literatury
[1] AAKER, David A. Brand Budilding : Budování značky. 1st edition. Brno : Computer Press, 2003. 312 s. ISBN 80-7226-885-6.
[2] KELLER, Kevin Lane. Strategické řízení značky. 2nd edition. Praha : Grada Publishing, 2007. 800 s. ISBN 978-80-247-1481-3.
[3] KOTLER, Philip. Marketing Management. 10. rozš. vyd. Praha : Grada Publishing, spol. s r.o., 2003. 720 s. ISBN 80-247-0016-6.
[4] PŘIBOVÁ, Marie, et al. Strategické řízení značky : Brand Management. 1. vyd. Praha 4 : EKOPRESS, s.r.o., 2000. 148 s. ISBN 80-86119-27-0.
[5] SMITH, Paul. Moderní marketing. 1. vyd. Praha : Computer Press, 2000. 518 s. ISBN 80-7226-252-1.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
doc. Dytrt - Jste zaměstnaný v dané firmě? Návrh doporučení pro BP - formální úprava, formulace pojmů.
Ing. Šteker - Jaké další náklady by firma měla, kdyby zaměstnávala vlastní obchodní zástupce?