V teoretické části bakalářské práce je nejprve stručně představena společnost Screenrental a inovativní technologie, jež pronajímá a nabízí. Následně se zabývá marketingovou analý-zou společnosti Screenrental a její elektronické prezentace těchto technologií. Z obecného hlediska dále klasifikuje a charakterizuje druhy multimediálních prezentací a specifikuje jejich technické zázemí. Závěrem teoretické části se práce orientuje na trendy v oblasti gra-fického designu na internetu.
V praktické části práce nejprve formuluje přesné zadání pro tvorbu ilustrativní multi-mediální prezentace inovativních technologií pro společnost Screenrental, jež vyplývá z předchozích marketingových analýz. Dále uvádí výběr řešení z různých specifických po-hledů a představuje různé typy nástrojů, jenž lze použít pro uchopení výtvarného návrhu. Posléze popisuje, jak lze postupovat při tvorbě konkrétního vizuálního návrhu. V poslední části se věnuje způsobům práce v programu Adobe Flash CS3, v němž je multimediální prezentace realizována.
Anotace v angličtině
In the theoretical part of bachelor thesis is first briefly introduced the Czech company Screenrental and innovative technologies they offer. Further it deals with the marketing analysis of Screenrental and also analysis of company‘s electronic presentation. In general terms the thesis further classifies and characterizes the types of multimedia presentations and specifies their technical background. Finally, the work focuses on trends in the field of graphics design on the Internet.
At first the practical part formulates the exact condition for the creation of an illustrative multimedia presentation of innovative technologies for the company Screenrental, which stems from the previous marketing analysis. The work further lists a selection of solutions from various points of view and presents different types of instruments that are available to fulfill visual needs. The work describes how to proceed in creating a specific visual design. The last part is dedicated to methods of work in the program Adobe Flash CS3 that was used for the multimedia presentation.
V teoretické části bakalářské práce je nejprve stručně představena společnost Screenrental a inovativní technologie, jež pronajímá a nabízí. Následně se zabývá marketingovou analý-zou společnosti Screenrental a její elektronické prezentace těchto technologií. Z obecného hlediska dále klasifikuje a charakterizuje druhy multimediálních prezentací a specifikuje jejich technické zázemí. Závěrem teoretické části se práce orientuje na trendy v oblasti gra-fického designu na internetu.
V praktické části práce nejprve formuluje přesné zadání pro tvorbu ilustrativní multi-mediální prezentace inovativních technologií pro společnost Screenrental, jež vyplývá z předchozích marketingových analýz. Dále uvádí výběr řešení z různých specifických po-hledů a představuje různé typy nástrojů, jenž lze použít pro uchopení výtvarného návrhu. Posléze popisuje, jak lze postupovat při tvorbě konkrétního vizuálního návrhu. V poslední části se věnuje způsobům práce v programu Adobe Flash CS3, v němž je multimediální prezentace realizována.
Anotace v angličtině
In the theoretical part of bachelor thesis is first briefly introduced the Czech company Screenrental and innovative technologies they offer. Further it deals with the marketing analysis of Screenrental and also analysis of company‘s electronic presentation. In general terms the thesis further classifies and characterizes the types of multimedia presentations and specifies their technical background. Finally, the work focuses on trends in the field of graphics design on the Internet.
At first the practical part formulates the exact condition for the creation of an illustrative multimedia presentation of innovative technologies for the company Screenrental, which stems from the previous marketing analysis. The work further lists a selection of solutions from various points of view and presents different types of instruments that are available to fulfill visual needs. The work describes how to proceed in creating a specific visual design. The last part is dedicated to methods of work in the program Adobe Flash CS3 that was used for the multimedia presentation.
1.Analýza multimediálních prezentací
2.Stanovení cílů
3.Sestavení projektu
4.Závěry a doporučení
Zásady pro vypracování
1.Analýza multimediálních prezentací
2.Stanovení cílů
3.Sestavení projektu
4.Závěry a doporučení
Seznam doporučené literatury
Shane Rebenschied/ Macromedia Flash 8 /praktický vyukový kurz
Slovník výtvarného umenia druhej polovice 20.storočia
Denis McQuail/Úvod do teorie masové komunikace
Jitka Vysekalová a kolektiv/ Psychologie reklamy
Seznam doporučené literatury
Shane Rebenschied/ Macromedia Flash 8 /praktický vyukový kurz
Slovník výtvarného umenia druhej polovice 20.storočia
Denis McQuail/Úvod do teorie masové komunikace
Jitka Vysekalová a kolektiv/ Psychologie reklamy