Předmětem bakalářské práce ‚qAnalýza vnitřních a vnějších podmínek pro založení taneční školy Laban’s Academy‘‘ je strategická analýza této školy a návrh vhodné strategie, která umožní úspěšný vstup této instituce na trh. V teoretické části je pozornost věnovaná pojmům strategie a strategické řízení, dále jsou zde shrnuty poznatky o průběhu strategické analýzy využitelné pro tvorbu strategie. V praktické části je nejprve uvedena charakteristi-ka sledované taneční školy, po níž následuje strategická analýza jejího vnitřního a vnějšího prostředí. Výsledky analýz jsou přehledně zpracovány do analýzy SWOT. V závěru práce je navržena strategie pro úspěšné založení taneční školy Laban’s Academy.
Anotace v angličtině
The goal of the bachelor thesis ‘‘Analysis of the internal and external conditions for an es-tablishment of the dance school Laban’s Academy’q is strategic analysis of this school and a suggestion of a suitable strategy which allows a successful access of this institution to the market. In theoretical part there are definitions of strategy and strategic management, also there is the summary of knowledge about the process of a strategic analysis available for a creation of the strategy. In practical part there is firstly mentioned the description of the dance school, following by the strategic analysis of its internal and external surroundings. The analysis results are classified into the SWOT analysis. In conclusion, the optimal strat-egy for successful establishment of the dance school Laban’s Academy is suggested.
Klíčová slova
strategie, strategické řízení, strategická analýza, analýza vnitřního a vnějšího prostředí, analýza SWOT
Klíčová slova v angličtině
strategy, strategic management, strategic analysis, analysis of internal and ex-ternal surrounding, SWOT analysis.
Rozsah průvodní práce
52 s., 2 s. obr. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Předmětem bakalářské práce ‚qAnalýza vnitřních a vnějších podmínek pro založení taneční školy Laban’s Academy‘‘ je strategická analýza této školy a návrh vhodné strategie, která umožní úspěšný vstup této instituce na trh. V teoretické části je pozornost věnovaná pojmům strategie a strategické řízení, dále jsou zde shrnuty poznatky o průběhu strategické analýzy využitelné pro tvorbu strategie. V praktické části je nejprve uvedena charakteristi-ka sledované taneční školy, po níž následuje strategická analýza jejího vnitřního a vnějšího prostředí. Výsledky analýz jsou přehledně zpracovány do analýzy SWOT. V závěru práce je navržena strategie pro úspěšné založení taneční školy Laban’s Academy.
Anotace v angličtině
The goal of the bachelor thesis ‘‘Analysis of the internal and external conditions for an es-tablishment of the dance school Laban’s Academy’q is strategic analysis of this school and a suggestion of a suitable strategy which allows a successful access of this institution to the market. In theoretical part there are definitions of strategy and strategic management, also there is the summary of knowledge about the process of a strategic analysis available for a creation of the strategy. In practical part there is firstly mentioned the description of the dance school, following by the strategic analysis of its internal and external surroundings. The analysis results are classified into the SWOT analysis. In conclusion, the optimal strat-egy for successful establishment of the dance school Laban’s Academy is suggested.
Klíčová slova
strategie, strategické řízení, strategická analýza, analýza vnitřního a vnějšího prostředí, analýza SWOT
Klíčová slova v angličtině
strategy, strategic management, strategic analysis, analysis of internal and ex-ternal surrounding, SWOT analysis.
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Proveďte průzkum informačních zdrojů a zpracujte literární rešerši vztahující se k vnitřnímu a vnějšímu prostředí podnikatelského subjektu.
II. Praktická část
Proveďte analýzu vnitřního a vnějšího prostředí taneční školy Laban´s Academy ve srovnání s již existující taneční školou.
Na základě analýzy vypracujte návrh strategie pro založení taneční školy Laban´s Academy.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Proveďte průzkum informačních zdrojů a zpracujte literární rešerši vztahující se k vnitřnímu a vnějšímu prostředí podnikatelského subjektu.
II. Praktická část
Proveďte analýzu vnitřního a vnějšího prostředí taneční školy Laban´s Academy ve srovnání s již existující taneční školou.
Na základě analýzy vypracujte návrh strategie pro založení taneční školy Laban´s Academy.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] DEDOUCHOVÁ, Marcela. Strategie podniku. 1. vyd. Praha : C. H. BECK, 2003. 272 s. ISBN 80-7179-603-4.
[2] JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Strategický marketing. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 2008. 272 s. ISBN 978-80-247-2690-8.
[3] JOHNOVÁ, Radka. Marketing kulturního dědictví a umění : Art marketing v praxi. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 2008. 288 s. ISBN 978-80-247-2724-0.
[4] NÍZKÁ, Helena. Aplikovaný marketing. 1. vyd. Bratislava : IURA Edition, 2007. 198 s. ISBN 978-80-807.
[5] SEDLÁČKOVÁ, Helena, BUCHTA, Karel. Strategická analýza. 2. přeprac. vyd. Praha : C. H. BECK, 2007. 136 s. ISBN 80-7179-367-1.
Seznam doporučené literatury
[1] DEDOUCHOVÁ, Marcela. Strategie podniku. 1. vyd. Praha : C. H. BECK, 2003. 272 s. ISBN 80-7179-603-4.
[2] JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Strategický marketing. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 2008. 272 s. ISBN 978-80-247-2690-8.
[3] JOHNOVÁ, Radka. Marketing kulturního dědictví a umění : Art marketing v praxi. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 2008. 288 s. ISBN 978-80-247-2724-0.
[4] NÍZKÁ, Helena. Aplikovaný marketing. 1. vyd. Bratislava : IURA Edition, 2007. 198 s. ISBN 978-80-807.
[5] SEDLÁČKOVÁ, Helena, BUCHTA, Karel. Strategická analýza. 2. přeprac. vyd. Praha : C. H. BECK, 2007. 136 s. ISBN 80-7179-367-1.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
dr. Tučková - Z jakého důvodu byla zvolena právní forma (občanské sdružení)?
doc. Mikuláštík - Má škola úmysl získat certifikkát od MŠMT SK? Proč bych jako zákazník měl jít k Vám a ne ke konkurenci? Z analýzy vyplývá, že v daném prostředí je velmi silná konkurence a navíc je zde velké množství substitutů. Je na daném trhu místo i pro nové taneční centrum?