V tejto práci som sa sústredil na predstavenie niekoľkých žánrov fotografie, ktoré už od čias vzniku fotografie pôsobia najviac na ľudskú psychiku, city a dokážu vyvolať silné emócie. Práca v skratke predstavuje vývoj fotografie, vysvetľuje čo sú to emócie. Predstavuje nové možnosti fotografie, najsilnejšie žánre a predpoklad vývoja fotografie v budúcnosti, nevynímajúc 3D zobrazovanie a manipuláciu s obrazom.
Anotace v angličtině
In this work, I would like to introduce you some specified genres of photography,
whoose have the big impact to the human psychic, and can develop strong emotions. This work present the story of photography in the cube and explains the term ‚qemotion‘‘. This work present as well the new possibilities in photography in the future.
Klíčová slova
reportáž, dokument, reklamná fotografia, vojnová fotografia, portrét, erotika, sex, politika, 3D, city, emócie, klamstvo a pretvárka
V tejto práci som sa sústredil na predstavenie niekoľkých žánrov fotografie, ktoré už od čias vzniku fotografie pôsobia najviac na ľudskú psychiku, city a dokážu vyvolať silné emócie. Práca v skratke predstavuje vývoj fotografie, vysvetľuje čo sú to emócie. Predstavuje nové možnosti fotografie, najsilnejšie žánre a predpoklad vývoja fotografie v budúcnosti, nevynímajúc 3D zobrazovanie a manipuláciu s obrazom.
Anotace v angličtině
In this work, I would like to introduce you some specified genres of photography,
whoose have the big impact to the human psychic, and can develop strong emotions. This work present the story of photography in the cube and explains the term ‚qemotion‘‘. This work present as well the new possibilities in photography in the future.
Klíčová slova
reportáž, dokument, reklamná fotografia, vojnová fotografia, portrét, erotika, sex, politika, 3D, city, emócie, klamstvo a pretvárka
Členění Bakalářské práce:
1. Úvod
2. Teoreticko-metodologická část
3. Analytická část
4. Závěr
Bakalářská práce bude dál obsahovat resumé v Slovenském, Českém a Anglickém
jazyce, přehled použité literatury a přílohy.
Minimální rozsah bakalářské práce je 25 normo stran textu + případné přílohy.
Citace literatury budou uvedeny dle ČSN ISO 690 01 0197
Zásady pro vypracování
Členění Bakalářské práce:
1. Úvod
2. Teoreticko-metodologická část
3. Analytická část
4. Závěr
Bakalářská práce bude dál obsahovat resumé v Slovenském, Českém a Anglickém
jazyce, přehled použité literatury a přílohy.
Minimální rozsah bakalářské práce je 25 normo stran textu + případné přílohy.
Citace literatury budou uvedeny dle ČSN ISO 690 01 0197
Seznam doporučené literatury
PROČ LIDÉ PLÁČOU NAD FOTOGRAFIEMI doporučená literatura:
James Elkins: Proč lidé pláčou před obrazy. Praha, Academia 2007
Morris, John Godfrey.: Get the Picture. A Personal History of Photojournalism.
1998
v polském překladu: Morris, John G.: Zdobyć zdjecie. Moja historia fotografii
prasowej. Cyklady, Warszawa, 2002
Barthes, Roland: Světlá komora, Agite/Fra, 2005
Sontag Susan: O fotografii, Praha, 2002
Berger John: Ways of Seeing. New York and London: Penguin 1972. 3/ V českém
překladu je text dostupný v knize Scruton R. Estetické porozumění: eseje o
filosofii, umění a kultuře.
Císař Karel, ed.: Co je fotografie. Herrmann a synové, Praha, 2004
Seznam doporučené literatury
PROČ LIDÉ PLÁČOU NAD FOTOGRAFIEMI doporučená literatura:
James Elkins: Proč lidé pláčou před obrazy. Praha, Academia 2007
Morris, John Godfrey.: Get the Picture. A Personal History of Photojournalism.
1998
v polském překladu: Morris, John G.: Zdobyć zdjecie. Moja historia fotografii
prasowej. Cyklady, Warszawa, 2002
Barthes, Roland: Světlá komora, Agite/Fra, 2005
Sontag Susan: O fotografii, Praha, 2002
Berger John: Ways of Seeing. New York and London: Penguin 1972. 3/ V českém
překladu je text dostupný v knize Scruton R. Estetické porozumění: eseje o
filosofii, umění a kultuře.
Císař Karel, ed.: Co je fotografie. Herrmann a synové, Praha, 2004