Obsahem bakalářské práce je realizace interaktivní reklamní kampaně za využití nových médií. V teoretické části práce se zabývám hodnocením vývoje internetové reklamy v posledních letech. Zároveň se zaměřuji na porovnání nových forem marketingové komu-nikace s ''tradičními‘‘ médii. Součástí práce je také výčet momentálně používaných on-line reklamních formátů, včetně zaměření na nové trendy v marketingové komunikaci. Důleži-tým ukazatelem je efektivita internetové reklamy a to, jakým způsobem jí lze měřit. V neposlední řadě také poukazuji, na otázku etického hlediska reklamy a způsoby její regu-lace. Část praktická obsahuje konkrétní realizaci reklamní kampaně, za využití nových prostředků marketingové komunikace.
Anotace v angličtině
What my bachelor thesis contains, is realization of an interactive marketing campaign using new media. In the theoretical part of the thesis, I evaluate the evolution of internet marketing in the last few years. I also target the comparison of new marketing communi-cation forms and the ‘‘traditional‘‘ media. In my thesis, you can also find a list of on-line advertising formats currently used, including new trends in marketing communication. An important indicator is internet advertising effectiveness and the way how it can be mea-sured. I would also like to point out the question of marketing ethics and marketing regu-lation methods. The practical part of the thesis contains particular execution of an adverti-sing campaign using new methods of marketing communication.
Obsahem bakalářské práce je realizace interaktivní reklamní kampaně za využití nových médií. V teoretické části práce se zabývám hodnocením vývoje internetové reklamy v posledních letech. Zároveň se zaměřuji na porovnání nových forem marketingové komu-nikace s ''tradičními‘‘ médii. Součástí práce je také výčet momentálně používaných on-line reklamních formátů, včetně zaměření na nové trendy v marketingové komunikaci. Důleži-tým ukazatelem je efektivita internetové reklamy a to, jakým způsobem jí lze měřit. V neposlední řadě také poukazuji, na otázku etického hlediska reklamy a způsoby její regu-lace. Část praktická obsahuje konkrétní realizaci reklamní kampaně, za využití nových prostředků marketingové komunikace.
Anotace v angličtině
What my bachelor thesis contains, is realization of an interactive marketing campaign using new media. In the theoretical part of the thesis, I evaluate the evolution of internet marketing in the last few years. I also target the comparison of new marketing communi-cation forms and the ‘‘traditional‘‘ media. In my thesis, you can also find a list of on-line advertising formats currently used, including new trends in marketing communication. An important indicator is internet advertising effectiveness and the way how it can be mea-sured. I would also like to point out the question of marketing ethics and marketing regu-lation methods. The practical part of the thesis contains particular execution of an adverti-sing campaign using new methods of marketing communication.
Praktická část: realizace interaktivní reklamní kampaně za využití nových médií.
Teoretická část: zhodnocení vývoje internetové reklamy v posledních letech.
Nové trendy v marketingové komunikaci.
Zásady pro vypracování
Praktická část: realizace interaktivní reklamní kampaně za využití nových médií.
Teoretická část: zhodnocení vývoje internetové reklamy v posledních letech.
Nové trendy v marketingové komunikaci.
Seznam doporučené literatury
SCOTT, David. Nová pravidla marketingu a PR. 1. vyd. Brno: Zoner Press, 2007.
272 s. ISBN 978-80-86815-93-0.
VÝSEKALOVÁ, MIKEŠ. Jak dělat reklamu. 2. vyd. Praha: Grada, 2008. 184 s.
ISBN 978-80-247-2001-2.
WIEDERMANN, Julius. Web Design Flash Sites. 1. vyd. London: Taschen, 2005. 190
s. ISBN 3-8228-4047-5.
Seznam doporučené literatury
SCOTT, David. Nová pravidla marketingu a PR. 1. vyd. Brno: Zoner Press, 2007.
272 s. ISBN 978-80-86815-93-0.
VÝSEKALOVÁ, MIKEŠ. Jak dělat reklamu. 2. vyd. Praha: Grada, 2008. 184 s.
ISBN 978-80-247-2001-2.
WIEDERMANN, Julius. Web Design Flash Sites. 1. vyd. London: Taschen, 2005. 190
s. ISBN 3-8228-4047-5.