Ve své bakalářské práci 'Nová strategie Fairtrade sektoru firmy Tesco', kterou jsem si zvolila s pomocí svého vedoucího marketingové firmy TNS, kde jsem vykonávala svou roční praxi v oddělení retailerů, se zaměřuji na analýzu Fairtrade produktů z pohledu firmy Tesco, které se stalo nejrozšířenějším maloobchodním řetězcem ve Velké Británii.
Své poznatky a výsledky aplikuji v podobě názorných grafů a tabulek pro lepší přehled a orientaci. V závěru zhodnotím daný trh a navrhnu vhodnou strategii, která má pomoci zvýšit objem tržeb a zájem o tuto kategorii.
Anotace v angličtině
My thesis is called 'Tesco's new strategy within Fairtrade sector', chosen with help of my manager at marketing company TNS where I did a work placement in the Retail team over the year. It is fo-cused on analysis of the Fairtrade products from Tesco point of view which has become the biggest retailer in Great Britain.
My key findings and results are applied through charts and tables for better overview and under-standing. At the end I evaluate the market and propose an appropriate strategy aiming increase of sales.
Klíčová slova
marketingový výzkum, retailing, retailingový proces výzkumu, Fairtrade
Klíčová slova v angličtině
market research, retailing, the retailing research process, Fairtrade
Rozsah průvodní práce
82 s., 1 s. obr. priloh.
Jazyk
AN
Anotace
Ve své bakalářské práci 'Nová strategie Fairtrade sektoru firmy Tesco', kterou jsem si zvolila s pomocí svého vedoucího marketingové firmy TNS, kde jsem vykonávala svou roční praxi v oddělení retailerů, se zaměřuji na analýzu Fairtrade produktů z pohledu firmy Tesco, které se stalo nejrozšířenějším maloobchodním řetězcem ve Velké Británii.
Své poznatky a výsledky aplikuji v podobě názorných grafů a tabulek pro lepší přehled a orientaci. V závěru zhodnotím daný trh a navrhnu vhodnou strategii, která má pomoci zvýšit objem tržeb a zájem o tuto kategorii.
Anotace v angličtině
My thesis is called 'Tesco's new strategy within Fairtrade sector', chosen with help of my manager at marketing company TNS where I did a work placement in the Retail team over the year. It is fo-cused on analysis of the Fairtrade products from Tesco point of view which has become the biggest retailer in Great Britain.
My key findings and results are applied through charts and tables for better overview and under-standing. At the end I evaluate the market and propose an appropriate strategy aiming increase of sales.
Klíčová slova
marketingový výzkum, retailing, retailingový proces výzkumu, Fairtrade
Klíčová slova v angličtině
market research, retailing, the retailing research process, Fairtrade
Zásady pro vypracování
1. Prostudujte uvedenou literaturu vztahující se ke zvolenému tématu.
2. Proveďte literární průzkum a analýzu teoretických a metologických východisek řešení zadaného úkolu.
3. S využitím odborné literatury proveďte analýzu maloobchodních řetězců zaměřující se na Fairtrade sektor.
4. Navrhněte strategii týkající se daného sektoru s ohledem na současnou ekonomickou situaci.
5. Doporučte managementu firmy možnosti zvýšení prodeje Fairtrade produktů a zlepšení postavení na trhu.
Zásady pro vypracování
1. Prostudujte uvedenou literaturu vztahující se ke zvolenému tématu.
2. Proveďte literární průzkum a analýzu teoretických a metologických východisek řešení zadaného úkolu.
3. S využitím odborné literatury proveďte analýzu maloobchodních řetězců zaměřující se na Fairtrade sektor.
4. Navrhněte strategii týkající se daného sektoru s ohledem na současnou ekonomickou situaci.
5. Doporučte managementu firmy možnosti zvýšení prodeje Fairtrade produktů a zlepšení postavení na trhu.
Seznam doporučené literatury
[1] SETH, Andrew, RANDALL, Geoffrey. The grocers - the rise and rise of the supermarket chains. 2nd ed. London: Kogan Page, 2001. 350 s. ISBN 0-7494-3549-6.
[2] KOLB, Bonita. Marketing research: A practical approach. 1st ed. London: SAGE Publications, 2008. 291 s. ISBN 978-1-4129-4797-8.
[3] KURTZ, Ronald. Strategies in Marketing Research. 1st ed. USA: American Management Association, 1974. 231 s. ISBN 74-15531
[4] HOOLEY, Graham, SAUNDERS, John. Marketing strategy and Competitive positioning. 3rd ed. London: PEARSON Education, 2004. 617 s. ISBN 0273-65516-7
[5] GABAY, Jonathan. Marketing. 3rd ed. London: HODDER Headline, 2003. 243 s. ISBN 0-340-85946-6
Seznam doporučené literatury
[1] SETH, Andrew, RANDALL, Geoffrey. The grocers - the rise and rise of the supermarket chains. 2nd ed. London: Kogan Page, 2001. 350 s. ISBN 0-7494-3549-6.
[2] KOLB, Bonita. Marketing research: A practical approach. 1st ed. London: SAGE Publications, 2008. 291 s. ISBN 978-1-4129-4797-8.
[3] KURTZ, Ronald. Strategies in Marketing Research. 1st ed. USA: American Management Association, 1974. 231 s. ISBN 74-15531
[4] HOOLEY, Graham, SAUNDERS, John. Marketing strategy and Competitive positioning. 3rd ed. London: PEARSON Education, 2004. 617 s. ISBN 0273-65516-7
[5] GABAY, Jonathan. Marketing. 3rd ed. London: HODDER Headline, 2003. 243 s. ISBN 0-340-85946-6
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
doc. Ing. Jaroslav Světlík, Ph.D.:
1. Jaké jsou zdroje pro Vaše závěry obsažené ve SWOT analýze. Objektivně ověřitelné nebo subjektivní?
2. Jaká je Vaše strategie, která pomůže zvýšit objem tržeb a zájem o kategorii Fairtrade v obchodní síti Tesco?