Tato bakalářská práce se zabývá komunikačním plánem pro vybranou firmu EURO CUSTOM s.r.o.. První část práce se věnuje teoretickému popisu marketingové komunikace a tvorby komunikačního plánu s možnostmi propagace. V druhé části je zmíněná teorie aplikována do praktické formy konkrétní problematiky zvolené společnosti. V závěru práce je návrh stručně shrnut a to včetně doporučení pro firmu.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with the communication plan for the selected company EURO CUSTOM Ltd.. The first part of the work deals with the theoretical description of marketing communication and communication plan with the possibilities of promotion. The second part applies these theories to practical forms of the specific issues selected companies. In conclusion, this work is briefly summarized the proposal, including recommendations for the company.
Klíčová slova
Marketingová komunikace, marketingový mix, komunikační mix, komunikační plán
Klíčová slova v angličtině
Marketing communication, marketing mix, communication mix, communication plan
Rozsah průvodní práce
74 s., 2 s. obr. priloh.
Jazyk
CZ
Anotace
Tato bakalářská práce se zabývá komunikačním plánem pro vybranou firmu EURO CUSTOM s.r.o.. První část práce se věnuje teoretickému popisu marketingové komunikace a tvorby komunikačního plánu s možnostmi propagace. V druhé části je zmíněná teorie aplikována do praktické formy konkrétní problematiky zvolené společnosti. V závěru práce je návrh stručně shrnut a to včetně doporučení pro firmu.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with the communication plan for the selected company EURO CUSTOM Ltd.. The first part of the work deals with the theoretical description of marketing communication and communication plan with the possibilities of promotion. The second part applies these theories to practical forms of the specific issues selected companies. In conclusion, this work is briefly summarized the proposal, including recommendations for the company.
Klíčová slova
Marketingová komunikace, marketingový mix, komunikační mix, komunikační plán
Klíčová slova v angličtině
Marketing communication, marketing mix, communication mix, communication plan
Zásady pro vypracování
1. Prostudujte odbornou literaturu v souvislosti ke zvolenému tématu bakalářské práce.
2. Zjistěte jaké nástroje komunikačního mixu používá firma EURO CUSTOM s. r. o. v současné době a pokuste se také zjistit nástroje komunikačního mixu používané u konkurence.
3. Vypracujte návrh nového komunikačního mixu pro vybranou firmu, hlavní cíle komunikačního plánu, finanční rozpočet a také časový plán.
4. Uveďte závěry a doporučení vyplývající pro firmu z Vašeho navrhovaného komunikačního mixu.
Zásady pro vypracování
1. Prostudujte odbornou literaturu v souvislosti ke zvolenému tématu bakalářské práce.
2. Zjistěte jaké nástroje komunikačního mixu používá firma EURO CUSTOM s. r. o. v současné době a pokuste se také zjistit nástroje komunikačního mixu používané u konkurence.
3. Vypracujte návrh nového komunikačního mixu pro vybranou firmu, hlavní cíle komunikačního plánu, finanční rozpočet a také časový plán.
4. Uveďte závěry a doporučení vyplývající pro firmu z Vašeho navrhovaného komunikačního mixu.
Seznam doporučené literatury
[1] COOPER, J., LANE, P. Marketingové plánování. Grada Publishing, 1999. ISBN 80-7169-641-2.
[2] KOTLER, P. Marketing Management. Grada Publishing, 1998. ISBN 80-7169-600-5.
[3] SMITH, P. Moderní marketing. Praha: Computer Press, 2000. ISBN 80-7226-252-1.
[4] SOUKALOVÁ, R. Strategický marketing. Zlín: UTB Zlín, 2004. ISBN 80-7318-177-0.
[5] STUCHLÍK, J. Základy marketingu. vyd. Zlín: Vyšší odborná škola ekonomická, 2003.
Seznam doporučené literatury
[1] COOPER, J., LANE, P. Marketingové plánování. Grada Publishing, 1999. ISBN 80-7169-641-2.
[2] KOTLER, P. Marketing Management. Grada Publishing, 1998. ISBN 80-7169-600-5.
[3] SMITH, P. Moderní marketing. Praha: Computer Press, 2000. ISBN 80-7226-252-1.
[4] SOUKALOVÁ, R. Strategický marketing. Zlín: UTB Zlín, 2004. ISBN 80-7318-177-0.
[5] STUCHLÍK, J. Základy marketingu. vyd. Zlín: Vyšší odborná škola ekonomická, 2003.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Ing. David Matulaj:
Kolik máte klientů? Uvažujete o "přetahování" dalších?
Ing. Růžena Vorlová:
Jaké formy propagace do budoucna zvažujete?
Ing. Miloslava Kubíčková, Ph.D.:
Zasáhne Vámi navrhovaná forma propagace skutečně cílovou skupinu?
Proč nemáte vyčísleny např. náklady na poštovné?