Bakalářská práce se zabývá návrhem reklamní kampaně pro společnost Kudlov invest, s.r.o. Práce je rozdělena do dvou částí: do části teoretické a části analytické. Teoretická část bakalářské práce obsahuje průřez odbornou literaturou zabývající se obecně reklamou jako součástí marketingu a podstatou přípravy reklamní kampaně. Dále se detailně zabývá postupem při tvorbě reklamní kampaně. Na počátku praktické části je představena společnost Kudlov invest, s.r.o., pro niž je reklamní kampaň navržena. Následuje konkrétní návrh reklamní kampaně včetně ukázek, jakým způsobem je vytvářena. Závěr bakalářské práce se věnuje vyhodnocení efektivity reklamní kampaně, která bude následovat po realizaci reklamní kampaně.
Anotace v angličtině
The bachelor‘s thesis is aimed at creating an advertising campaign for a company Kudlov invest, Ltd. This thesis is split to two parts: theoretical and analytical part. The theoretical part of bachelor´s work includes the summary of relevant literature focusing on advertising as a part of marketing system and a procedure with preparation of an advertising campaign. Next the bachelor´s thesis considers a detail procedure with creation of an advertising campaign. At the beginning of the practical part is presented Kudlov invest, Ltd, for which the advertising campaign is designed. After that a particular project of the advertising campaign and an example, in which the campaign is implemented, follow. The end of this bachelor´s thesis deals with to evaluating the effectiveness of the advertising campaign, which will succeed to end of the campaign.
Klíčová slova
reklama, reklamní kampaň, cíle reklamní kampaně, rozpočet, cílové skupiny, komunikace s cílovou skupinou, média
Klíčová slova v angličtině
advertisement, advertising campaign, objectives of an advertising campaign, budget, target groups, communication with target group, media
Rozsah průvodní práce
62 s., 7 s. obr. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce se zabývá návrhem reklamní kampaně pro společnost Kudlov invest, s.r.o. Práce je rozdělena do dvou částí: do části teoretické a části analytické. Teoretická část bakalářské práce obsahuje průřez odbornou literaturou zabývající se obecně reklamou jako součástí marketingu a podstatou přípravy reklamní kampaně. Dále se detailně zabývá postupem při tvorbě reklamní kampaně. Na počátku praktické části je představena společnost Kudlov invest, s.r.o., pro niž je reklamní kampaň navržena. Následuje konkrétní návrh reklamní kampaně včetně ukázek, jakým způsobem je vytvářena. Závěr bakalářské práce se věnuje vyhodnocení efektivity reklamní kampaně, která bude následovat po realizaci reklamní kampaně.
Anotace v angličtině
The bachelor‘s thesis is aimed at creating an advertising campaign for a company Kudlov invest, Ltd. This thesis is split to two parts: theoretical and analytical part. The theoretical part of bachelor´s work includes the summary of relevant literature focusing on advertising as a part of marketing system and a procedure with preparation of an advertising campaign. Next the bachelor´s thesis considers a detail procedure with creation of an advertising campaign. At the beginning of the practical part is presented Kudlov invest, Ltd, for which the advertising campaign is designed. After that a particular project of the advertising campaign and an example, in which the campaign is implemented, follow. The end of this bachelor´s thesis deals with to evaluating the effectiveness of the advertising campaign, which will succeed to end of the campaign.
Klíčová slova
reklama, reklamní kampaň, cíle reklamní kampaně, rozpočet, cílové skupiny, komunikace s cílovou skupinou, média
Klíčová slova v angličtině
advertisement, advertising campaign, objectives of an advertising campaign, budget, target groups, communication with target group, media
Zásady pro vypracování
1. Nastudujte uvedenou literaturu zaměřenou ke zvolenému tématu.
2. Proveďte literární analýzu a průzkum teoretických a metodických východisek řešení zadaného úkolu.
3. Posuďte analýzu problému ve firmě s využitím odborné literatury.
4. Vypracujte návrh a možnost realizace reklamní kampaně.
Zásady pro vypracování
1. Nastudujte uvedenou literaturu zaměřenou ke zvolenému tématu.
2. Proveďte literární analýzu a průzkum teoretických a metodických východisek řešení zadaného úkolu.
3. Posuďte analýzu problému ve firmě s využitím odborné literatury.
4. Vypracujte návrh a možnost realizace reklamní kampaně.
Seznam doporučené literatury
[1] KOTLER, Philip. Marketing Management: 10. rozšířené vydání. Doc. Ing. Václav Dolanský, Ing. Stanislav Jurnečka. 1st edition. Praha: Grada Publishing, 2001. 720 s. ISBN 80-247-0016-6.
[2] SCHULTZ, Don E. Moderní reklama - umění zaujmout. Robert Špaček. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 1995. 704 s. ISBN 80-7169-062-7.
[3] STEEL, Jon. Reklama: Průzkum, příprava a plánování. Překlad: Libuše Mohelská. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2003. 256 s. ISBN 80-251-0065-0.
[4] SVĚTLÍK, Jaroslav. Marketing a reklama: Učební text. Recenzoval: Doc. PhDr. Dušan Pavlů, CSc. 1. vyd. Zlín: Fakulta multimediálních komunikací, Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2003. 170 s. ISBN 80-7318-140-1.
[5] TELLIS, Gerard. Reklama a podpora prodeje. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2000. 602 s. ISBN 80-7169-997-7.
Seznam doporučené literatury
[1] KOTLER, Philip. Marketing Management: 10. rozšířené vydání. Doc. Ing. Václav Dolanský, Ing. Stanislav Jurnečka. 1st edition. Praha: Grada Publishing, 2001. 720 s. ISBN 80-247-0016-6.
[2] SCHULTZ, Don E. Moderní reklama - umění zaujmout. Robert Špaček. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 1995. 704 s. ISBN 80-7169-062-7.
[3] STEEL, Jon. Reklama: Průzkum, příprava a plánování. Překlad: Libuše Mohelská. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2003. 256 s. ISBN 80-251-0065-0.
[4] SVĚTLÍK, Jaroslav. Marketing a reklama: Učební text. Recenzoval: Doc. PhDr. Dušan Pavlů, CSc. 1. vyd. Zlín: Fakulta multimediálních komunikací, Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2003. 170 s. ISBN 80-7318-140-1.
[5] TELLIS, Gerard. Reklama a podpora prodeje. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2000. 602 s. ISBN 80-7169-997-7.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
doc. Ing. Jaroslav Světlík, Ph.D.:
1. Jaký byl propad výdajů na reklamu v 1. Q 2009?
2. Jaký to bude mít vliv na reklamní subjekty?
Ing. David Matulaj:
1. Počítalo se v kampani se změněnými podmínkami na trhu?
doc. Ing. Josef Kubík, CSc.:
1. O jaký druh autobusů konkrétně šlo?