Tato bakalářská práce je zaměřena na zhodnocení a analýzu současného stavu přímého bankovnictví v České republice jako možnost propojení klienta s bankou. Literárně rešeršní část se zabývá teoretickými poznatky z oblasti přímého bankovnictví, kde nedílnou součástí je vznik a vývoj přímého bankovnictví a současná legislativa. Analytická část se skládá z představení vybraných bank, provedení rozboru přímého bankovnictví u jednotlivých bank. Dále je proveden marketingový výzkum týkající se přímého bankovnictví v České republice. Na závěr jsou uvedeny doporučení pro výběr druhu přímého bankovnictví.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis is focused on the evaluation and analysis the present state of the direct banking in the Czech Republic as a possibility to link client with his bank. The theoretical part deals with the theoretical knowledge from the direct banking sphere, where the inte-gral part is beginning and progression of the direct banking and the present legislation. The analytic part consists of the selected banks presentation and the analysis of direct banking at selected banks. Marketing research concerning the direct banking in the Czech Republic is done as a next step. At the conclusion are mentioned recommendations for selection of the direct banking’s parts.
Tato bakalářská práce je zaměřena na zhodnocení a analýzu současného stavu přímého bankovnictví v České republice jako možnost propojení klienta s bankou. Literárně rešeršní část se zabývá teoretickými poznatky z oblasti přímého bankovnictví, kde nedílnou součástí je vznik a vývoj přímého bankovnictví a současná legislativa. Analytická část se skládá z představení vybraných bank, provedení rozboru přímého bankovnictví u jednotlivých bank. Dále je proveden marketingový výzkum týkající se přímého bankovnictví v České republice. Na závěr jsou uvedeny doporučení pro výběr druhu přímého bankovnictví.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis is focused on the evaluation and analysis the present state of the direct banking in the Czech Republic as a possibility to link client with his bank. The theoretical part deals with the theoretical knowledge from the direct banking sphere, where the inte-gral part is beginning and progression of the direct banking and the present legislation. The analytic part consists of the selected banks presentation and the analysis of direct banking at selected banks. Marketing research concerning the direct banking in the Czech Republic is done as a next step. At the conclusion are mentioned recommendations for selection of the direct banking’s parts.
Proveďte průzkum literárních pramenů a zpracujte teoretické poznatky o přímém bankovnictví.
II. Praktická část
Srovnejte přímé bankovnictví u vybraných bank v České republice.
Proveďte marketingový výzkum týkající se přímého bankovnictví v České republice.
Na základě výsledků analýzy zhodnoťte, který druh přímého bankovnictví je v České republice nejpoužívanější a vypracujte doporučení pro výběr druhu přímého bankovnictví.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Proveďte průzkum literárních pramenů a zpracujte teoretické poznatky o přímém bankovnictví.
II. Praktická část
Srovnejte přímé bankovnictví u vybraných bank v České republice.
Proveďte marketingový výzkum týkající se přímého bankovnictví v České republice.
Na základě výsledků analýzy zhodnoťte, který druh přímého bankovnictví je v České republice nejpoužívanější a vypracujte doporučení pro výběr druhu přímého bankovnictví.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] DVOŘÁK , P. Bankovnictví pro bankéře a klienty. 3. rozš. vyd. Praha: Linde, 2005. 681 s. ISBN 80-7201-515-X.
[2] KAMENÍKOVÁ, B., POLÁCH , J., KRÁĽ, M. Bankovnictví a pojišťovnictví: studijní pomůcka pro distanční studium. 1. vyd. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2008. 160 s. ISBN 978-80-7318-655-5.
[3] MÁČE, M. Platební styk : klasický a elektronický. 1. vyd. Havlíčkův Brod: Grada, a.s., 2006. 220 s. ISBN 80-247-1725-5.
[4] POLOUČEK, S., et al. Bankovnictví. 1. vyd. Praha: C. H. Beck, 2006. 716 s. ISBN 80-7179-462-7.
[5] PŘÁDKA, M., KALA, J. Elektronické bankovnictví: rady a tipy. 1. vyd. Praha: Computer Press, 2000. 166 s. ISBN 80-7226328-5.
Seznam doporučené literatury
[1] DVOŘÁK , P. Bankovnictví pro bankéře a klienty. 3. rozš. vyd. Praha: Linde, 2005. 681 s. ISBN 80-7201-515-X.
[2] KAMENÍKOVÁ, B., POLÁCH , J., KRÁĽ, M. Bankovnictví a pojišťovnictví: studijní pomůcka pro distanční studium. 1. vyd. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2008. 160 s. ISBN 978-80-7318-655-5.
[3] MÁČE, M. Platební styk : klasický a elektronický. 1. vyd. Havlíčkův Brod: Grada, a.s., 2006. 220 s. ISBN 80-247-1725-5.
[4] POLOUČEK, S., et al. Bankovnictví. 1. vyd. Praha: C. H. Beck, 2006. 716 s. ISBN 80-7179-462-7.
[5] PŘÁDKA, M., KALA, J. Elektronické bankovnictví: rady a tipy. 1. vyd. Praha: Computer Press, 2000. 166 s. ISBN 80-7226328-5.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
dr. Tučková - dotaz na členění společností z pohledu jejich tržní hodnoty a hodnoty značky, rozveďte problematiku průměrných nákladů na kapitál, vztahy , které je ovlivňují
doc. Kloudová - popište problematiku monetární politiky, její hlavní cíle a nástroje
dr. Klímek - položil otázku na statistickou metodu, která byla využita v BP, týkající se odvození vztahů