Marketingová strategie společnosti Accenture na rumunském trhu je rozdělena do tří základních částí, aby byla dodržena kontinuálnost a zachována samostatnost jednotlivých částí. Cílem zpracování bylo odkrýt strukturu logických kroků v procesech analýzy, tvorby a implementace marketingové strategie renomované společnosti na rumunském trhu.
Annotation in English
The marketing strategy of Accenture Central Europe B.V. in the Romanian market is arranged into three clear parts - theory, analysis and project. This tried discloses sturcture of the logical steps needed in the processes of analysis, development and implementation of the prestigious global organization’s marketing strategy in the Romanian market.
Keywords
marketingová stratégie - analýza, tvorba a implementace.
Keywords in English
international marketing strategy - analysis, development and implementation.
Length of the covering note
88
Language
CZ
Annotation
Marketingová strategie společnosti Accenture na rumunském trhu je rozdělena do tří základních částí, aby byla dodržena kontinuálnost a zachována samostatnost jednotlivých částí. Cílem zpracování bylo odkrýt strukturu logických kroků v procesech analýzy, tvorby a implementace marketingové strategie renomované společnosti na rumunském trhu.
Annotation in English
The marketing strategy of Accenture Central Europe B.V. in the Romanian market is arranged into three clear parts - theory, analysis and project. This tried discloses sturcture of the logical steps needed in the processes of analysis, development and implementation of the prestigious global organization’s marketing strategy in the Romanian market.
Keywords
marketingová stratégie - analýza, tvorba a implementace.
Keywords in English
international marketing strategy - analysis, development and implementation.
Research Plan
Úvod
I. Teoretická část
V systematickém přehledu literatury prezentujte poznatky z problematiky mezinárodního managementu, marketingu a marketingové strategie.
II. Praktická část
Analyzujte marketingovou strategii Accenture Central Europe B.V. při vstupu na rumunský trh.
Zpracujte projekt strategie Accenture Central Europe B.V. na rumunském trhu.
Proveďte zhodnocení možných přínosů a nákladů projektu a případných rizik s ním spojená.
Závěr
Research Plan
Úvod
I. Teoretická část
V systematickém přehledu literatury prezentujte poznatky z problematiky mezinárodního managementu, marketingu a marketingové strategie.
II. Praktická část
Analyzujte marketingovou strategii Accenture Central Europe B.V. při vstupu na rumunský trh.
Zpracujte projekt strategie Accenture Central Europe B.V. na rumunském trhu.
Proveďte zhodnocení možných přínosů a nákladů projektu a případných rizik s ním spojená.
Závěr
Recommended resources
DOOLE, Isobel, LOWE, Robin. International marketing strategy: Analysis, developement and implementation. 5th edition. London: South-Western Cangage Learning, 2008. 462 s. ISBN 978-1-84480-763-0.
KOTLER, Philip, KELLER, Kevin Lane. Marketing management. 12. vyd. Praha: Grada Publishing, 2007. 792 s. ISBN 978-80-247-1359-5.
JOHNSON, Gerry, SCHOLES, Kevan, WHITTINGTON, Richard. Exploring Corporate Strategy: Text and Cases. 7th edition. England: Pearson Education Limited, 2006. 1033 s. ISBN 0-273-71017-6.
KIM, W. Chan, MAUBORGNE, Renée. Strategie modrého oceánu: Umění vytvořit si svrchovaný tržní prostor a vyřadit tak konkurenty ze hry. 1. vyd. Praha: Management Press, 2006. 236 s. ISBN 80-7261-128-3.
Recommended resources
DOOLE, Isobel, LOWE, Robin. International marketing strategy: Analysis, developement and implementation. 5th edition. London: South-Western Cangage Learning, 2008. 462 s. ISBN 978-1-84480-763-0.
KOTLER, Philip, KELLER, Kevin Lane. Marketing management. 12. vyd. Praha: Grada Publishing, 2007. 792 s. ISBN 978-80-247-1359-5.
JOHNSON, Gerry, SCHOLES, Kevan, WHITTINGTON, Richard. Exploring Corporate Strategy: Text and Cases. 7th edition. England: Pearson Education Limited, 2006. 1033 s. ISBN 0-273-71017-6.
KIM, W. Chan, MAUBORGNE, Renée. Strategie modrého oceánu: Umění vytvořit si svrchovaný tržní prostor a vyřadit tak konkurenty ze hry. 1. vyd. Praha: Management Press, 2006. 236 s. ISBN 80-7261-128-3.
Enclosed appendices
ACN AR 2008
Business Services 2008
Appendices bound in thesis
-
Taken from the library
No
Full text of the thesis
Appendices
Reviewer's report
Supervisor's report
Defence procedure record
Příklad externí bariéry? Ing. Říha
Jak spočítáte účinnost? doc. Kozák