Informace o kvalifikační práci Zprostředkující subjekt Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost v procesu rozvoje vzdělávací politiky Moravskoslezského kraje
- Následující požadované údaje nejsou u této VŠKP vyplněny: Název v angličtině, Přílohy volně vložené
Hlavní téma
Zprostředkující subjekt Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost v procesu rozvoje vzdělávací politiky Moravskoslezského kraje
Hlavní téma v angličtině
The Intermediary Subject of the "Operational Programme Education for Competitiveness" in the Process of Development of Educational Policy in the Moravian - Silesian Region
Název dle studenta
Zprostředkující subjekt Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost v procesu rozvoje vzdělávací politiky Moravskoslezského kraje
Předmětem diplomové práce je vymezení působení zprostředkujícího subjektu Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost ve vazbě na rozvoj vzdělávací politiky Moravskoslezského kraje. V teoretické části je práce zaměřena na určení pozice zprostřed-kujícího subjektu v implementační struktuře operačního programu a východiska vzdělávací politiky v kraji. Naopak praktická část je zaměřena na vlastní analýzu propojení zprostředkujícího subjektu se vzdělávacími cíli kraje. Projektová část naopak shrnuje zásadní poznatky práce a zejména navrhuje možné budoucí zaměření působení zprostředkujícího subjektu spolu se stanovením vhodných nástrojů.
Anotace v angličtině
The thesis is focused on the determination of the activity of the Operational Programme Education for Competitiveness intermediary subject, within the context of the educational policy in the Moravian-Silesian Region. In its theoretical part the thesis aims to assess the situation of the position of the intermediary subject in the implementation structure of the operational programme and the opportunities of the educational policy in the region.
Whereas the practical part is focused on the proper analysis of the connection between the intermediary subject with the educational objectives of the region. On the contrary to the projecting part which summarizes the fundamental knowledge of the thesis and primarily proposes prospective possible orientation of the intermediary subject,together with the determination of appropriate tools.
Klíčová slova
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost, globální grant, grantový projekt, zprostředkující subjekt, implementační struktura, vzdělávací politika, zvyšování kvality ve vzdělávání, rovné příležitosti ve vzdělávání, další vzdělávání
Klíčová slova v angličtině
Operational Programme Education for Competitivenesst, global grant, grant project, Intermediary Subject, implementation structure, educational policy, improving quality in education, equal opportunities in educational, further
education
Rozsah průvodní práce
111 s., 20 s. sch. příloh.
Jazyk
CZ
Anotace
Předmětem diplomové práce je vymezení působení zprostředkujícího subjektu Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost ve vazbě na rozvoj vzdělávací politiky Moravskoslezského kraje. V teoretické části je práce zaměřena na určení pozice zprostřed-kujícího subjektu v implementační struktuře operačního programu a východiska vzdělávací politiky v kraji. Naopak praktická část je zaměřena na vlastní analýzu propojení zprostředkujícího subjektu se vzdělávacími cíli kraje. Projektová část naopak shrnuje zásadní poznatky práce a zejména navrhuje možné budoucí zaměření působení zprostředkujícího subjektu spolu se stanovením vhodných nástrojů.
Anotace v angličtině
The thesis is focused on the determination of the activity of the Operational Programme Education for Competitiveness intermediary subject, within the context of the educational policy in the Moravian-Silesian Region. In its theoretical part the thesis aims to assess the situation of the position of the intermediary subject in the implementation structure of the operational programme and the opportunities of the educational policy in the region.
Whereas the practical part is focused on the proper analysis of the connection between the intermediary subject with the educational objectives of the region. On the contrary to the projecting part which summarizes the fundamental knowledge of the thesis and primarily proposes prospective possible orientation of the intermediary subject,together with the determination of appropriate tools.
Klíčová slova
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost, globální grant, grantový projekt, zprostředkující subjekt, implementační struktura, vzdělávací politika, zvyšování kvality ve vzdělávání, rovné příležitosti ve vzdělávání, další vzdělávání
Klíčová slova v angličtině
Operational Programme Education for Competitivenesst, global grant, grant project, Intermediary Subject, implementation structure, educational policy, improving quality in education, equal opportunities in educational, further
education
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Charakterizujte Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost a vymezte postavení zprostředkujícího subjektu Moravskoslezského kraje.
Popište východiska současné vzdělávací politiky Moravskoslezského kraje a charakterizujte její základní provázanost s Operačním programem Vzdělávání pro konkurenceschopnost.
II. Praktická část
Analyzujte vazby aktivit zprostředkujícího subjektu na vzdělávací politiku Moravskoslezského kraje.
Zhodnoťte současný stav realizace globálních grantů Moravskoslezského kraje.
Navrhněte možné zaměření působení zprostředkujícího subjektu podporující rozvoj vzdělávání v Moravskoslezském kraji.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Charakterizujte Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost a vymezte postavení zprostředkujícího subjektu Moravskoslezského kraje.
Popište východiska současné vzdělávací politiky Moravskoslezského kraje a charakterizujte její základní provázanost s Operačním programem Vzdělávání pro konkurenceschopnost.
II. Praktická část
Analyzujte vazby aktivit zprostředkujícího subjektu na vzdělávací politiku Moravskoslezského kraje.
Zhodnoťte současný stav realizace globálních grantů Moravskoslezského kraje.
Navrhněte možné zaměření působení zprostředkujícího subjektu podporující rozvoj vzdělávání v Moravskoslezském kraji.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] Dlouhodobý záměr vzdělávání a rozvoje vzdělávací soustavy Moravskoslezského kraje 2008. 1. vyd. Ostrava: Moravskoslezský kraj, 2008. 41 s. ISBN neuvedeno.
[2] KALOUS, J., VESELÝ, A. Vzdělávací politika České republiky v globálním kontextu. 1. vyd. Praha: Karolinum, 2006. 181 s. ISBN 80-246-1259-3.
[3] SODOMKA, V., ŠPOK, R. Průvodce strukturálními fondy Evropské unie pro neziskový sektor. 1. vyd. Praha: Institut pro evropskou politiku EUROPEUM, 2004. 112 s. ISBN neuvedeno.
[4] WOKOUN, R., LUKÁŠ, Z., KOUŘILOVÁ, J. Výkladový slovník regionální a strukturální politiky Evropské Unie. 1. vyd. Praha: IFEC, 2002. 168 s. ISBN 80-86412-18-0.
Seznam doporučené literatury
[1] Dlouhodobý záměr vzdělávání a rozvoje vzdělávací soustavy Moravskoslezského kraje 2008. 1. vyd. Ostrava: Moravskoslezský kraj, 2008. 41 s. ISBN neuvedeno.
[2] KALOUS, J., VESELÝ, A. Vzdělávací politika České republiky v globálním kontextu. 1. vyd. Praha: Karolinum, 2006. 181 s. ISBN 80-246-1259-3.
[3] SODOMKA, V., ŠPOK, R. Průvodce strukturálními fondy Evropské unie pro neziskový sektor. 1. vyd. Praha: Institut pro evropskou politiku EUROPEUM, 2004. 112 s. ISBN neuvedeno.
[4] WOKOUN, R., LUKÁŠ, Z., KOUŘILOVÁ, J. Výkladový slovník regionální a strukturální politiky Evropské Unie. 1. vyd. Praha: IFEC, 2002. 168 s. ISBN 80-86412-18-0.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
schémata
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Posudek vedoucího DP A-B.
Zodpovězeny otázky dle posudků vedoucího a oponenta DP.