Tato práce se zabývá tvorbou multimediální prezentace na téma alternativní dopravy ve městě. Teoretická část popisuje řešený projekt nabízející alternativní dopravu, jeho technologie a způsoby realizace v praxi. Také popisuje podobné projekty, které jsou již ve světě realizovány. Praktická část popisuje způsob a postupy vytváření modelu automobilu a multimediální prezentace ve všech jejich fázích. Výsledkem této práce je multimediální prezentace projektu Velo Quatro v několika video formátech.
Anotace v angličtině
This thesis deals with creation of presentation about alternative city transportation. Theoretical part describes chosen project which offer alternative transportation, its technology and way of practical realization. It is also describing similar projects that are already realized around the world. Practical part describes methods and approaches of model creation and multimedia presentation creation process and its phases. Result of this thesis is multimedia presentation of Velo Quatro project in several video formats.
Klíčová slova
modelování, animace, rendering, stříhání, postprodukce, alternativní doprava
Klíčová slova v angličtině
modeling, animating, rendering, cutting, postproduction, alternative transportation
Rozsah průvodní práce
50
Jazyk
CZ
Anotace
Tato práce se zabývá tvorbou multimediální prezentace na téma alternativní dopravy ve městě. Teoretická část popisuje řešený projekt nabízející alternativní dopravu, jeho technologie a způsoby realizace v praxi. Také popisuje podobné projekty, které jsou již ve světě realizovány. Praktická část popisuje způsob a postupy vytváření modelu automobilu a multimediální prezentace ve všech jejich fázích. Výsledkem této práce je multimediální prezentace projektu Velo Quatro v několika video formátech.
Anotace v angličtině
This thesis deals with creation of presentation about alternative city transportation. Theoretical part describes chosen project which offer alternative transportation, its technology and way of practical realization. It is also describing similar projects that are already realized around the world. Practical part describes methods and approaches of model creation and multimedia presentation creation process and its phases. Result of this thesis is multimedia presentation of Velo Quatro project in several video formats.
Klíčová slova
modelování, animace, rendering, stříhání, postprodukce, alternativní doprava
Klíčová slova v angličtině
modeling, animating, rendering, cutting, postproduction, alternative transportation
Zásady pro vypracování
Popište projekt Velo Quatro - novou formu městské a příměstské dopravy.
Proveďte rešerši na téma blízké zadání diplomové práci.
Vytvořte scénář pro klip použitelný při prezentaci projektu.
Natočte všechny filmové záběry potřebné pro následnou postprodukci.
Vytvořte animace, které v rámci postprodukce zakomponujete do reálného videa. Finální verzi klipu uložte v nejčastěji užívaných formátech pro uložení videa včetně DVD-video.
Zásady pro vypracování
Popište projekt Velo Quatro - novou formu městské a příměstské dopravy.
Proveďte rešerši na téma blízké zadání diplomové práci.
Vytvořte scénář pro klip použitelný při prezentaci projektu.
Natočte všechny filmové záběry potřebné pro následnou postprodukci.
Vytvořte animace, které v rámci postprodukce zakomponujete do reálného videa. Finální verzi klipu uložte v nejčastěji užívaných formátech pro uložení videa včetně DVD-video.
Seznam doporučené literatury
MURDOC, Kelly L. 3ds Max 9 Bible. Indianapolis : Wiley Publishing, Inc., 2007. 1313 s. ISBN 0-470-10089-3.
STEEN, Joep van der. Rendering with mental ray & 3ds Max. Oxford : Elsevier Inc., 2007. 257 s. ISBN 0-240-80893-2.
CUSSON, Roger, CARDOSO, Jamie. Realistic Architectural Visualization with 3ds Max and mental ray. Oxford : Elsevier Inc., 2007. 330 s. ISBN 978-0-240-80912-0.
SMITH, Brian L. Foundation 3ds Max 8 Architectural Visualization . New York : Springer-Verlag New York, Inc., 2006. 546 s. ISBN 1-59059-557-2.
DERAKHSHANI, Dariush, MUNN, Randi Lorene . Introducing 3ds Max 9: 3D for Beginners. Indianapolis : Wiley Publishing, Inc., 2007. 554 s. ISBN 978-0-4700-9761-8.
AHEARN, Luke. 3D Game Textures: Create Professional Game Art Using Photoshop. Oxford : Focal Press, 2006. 342 s. ISBN 0-240-80768-5.
LOCASCIO, Ted. Mastering Photoshop CS3 for Print Design and Production. Indianapolis : Wiley Publishing, Inc., 2007. 573 s. ISBN 978-0-470-11457-5.
ROSE, Carla, BINDER, Kate. Sams Teach Yourself Adobe Photoshop CS3 in 24 Hours. United States of America : Sams Publishing, 2007. 536 s. ISBN 0-672-32935-2.
Seznam doporučené literatury
MURDOC, Kelly L. 3ds Max 9 Bible. Indianapolis : Wiley Publishing, Inc., 2007. 1313 s. ISBN 0-470-10089-3.
STEEN, Joep van der. Rendering with mental ray & 3ds Max. Oxford : Elsevier Inc., 2007. 257 s. ISBN 0-240-80893-2.
CUSSON, Roger, CARDOSO, Jamie. Realistic Architectural Visualization with 3ds Max and mental ray. Oxford : Elsevier Inc., 2007. 330 s. ISBN 978-0-240-80912-0.
SMITH, Brian L. Foundation 3ds Max 8 Architectural Visualization . New York : Springer-Verlag New York, Inc., 2006. 546 s. ISBN 1-59059-557-2.
DERAKHSHANI, Dariush, MUNN, Randi Lorene . Introducing 3ds Max 9: 3D for Beginners. Indianapolis : Wiley Publishing, Inc., 2007. 554 s. ISBN 978-0-4700-9761-8.
AHEARN, Luke. 3D Game Textures: Create Professional Game Art Using Photoshop. Oxford : Focal Press, 2006. 342 s. ISBN 0-240-80768-5.
LOCASCIO, Ted. Mastering Photoshop CS3 for Print Design and Production. Indianapolis : Wiley Publishing, Inc., 2007. 573 s. ISBN 978-0-470-11457-5.
ROSE, Carla, BINDER, Kate. Sams Teach Yourself Adobe Photoshop CS3 in 24 Hours. United States of America : Sams Publishing, 2007. 536 s. ISBN 0-672-32935-2.
Přílohy volně vložené
2 DVD
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Student seznámil komisi s diplomovou prací. Po prezentaci následovaly dotazy:
1. Co bylo cílem projektu? (prof. Farana)
2. Kdo byl autorem idey o zvoleném pohonut? (doc. Švarc)
Student dotazy diskuse zodpověděl. Po diskusi následovalo zkoušení předmětů.