Tato diplomová práce se zaměřuje na využití marketingové komunikace v minipivovaru Bon s využitím nových trendů v marketingové komunikaci. Práce je rozdělena na teoretic-kou a praktickou. V teoretické části jsou shrnuty základní poznatky a koncepce marketin-gové komunikace a identifikovány a utříděny nové trendy v tomto oboru. Praktická část analyzuje současnou situaci na trhu piva v České republice, představuje pivovar Bon a jeho tržní pozici a analyzuje marketingovou komunikaci pivovaru skrze celý marketingový mix. Z poznatků teoretické a analytické části pak vychází závěrečná část práce, která představu-je projekt komunikační kampaně s cílem zvýšit odbyt pivovaru. Navržený projekt je na závěr podroben nákladové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
This Master thesis deals with the use of marketing communication in the Bon microbrewery using the new marketing communication’s trends. Thesis composed of theoretical and practical part. Theoretical part summarizes basic findings and concepts in the field of marketing communication as well as identifies and organizes new trends of this marketing branch. Practical part analyzes present situation on the beer market in the Czech republic, introduces the Bon microbrewery and its current market position as well as analyzes its marketing communication from a perspective of the whole marketing mix. Final chapter of the thesis represents marketing communication project based on findings of the previous chapters and aiming to increase current sales volume of Bon microbrewery. Finally the action list, with proposed realization times and cost and risk analysis is made at the end of this thesis.
Tato diplomová práce se zaměřuje na využití marketingové komunikace v minipivovaru Bon s využitím nových trendů v marketingové komunikaci. Práce je rozdělena na teoretic-kou a praktickou. V teoretické části jsou shrnuty základní poznatky a koncepce marketin-gové komunikace a identifikovány a utříděny nové trendy v tomto oboru. Praktická část analyzuje současnou situaci na trhu piva v České republice, představuje pivovar Bon a jeho tržní pozici a analyzuje marketingovou komunikaci pivovaru skrze celý marketingový mix. Z poznatků teoretické a analytické části pak vychází závěrečná část práce, která představu-je projekt komunikační kampaně s cílem zvýšit odbyt pivovaru. Navržený projekt je na závěr podroben nákladové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
This Master thesis deals with the use of marketing communication in the Bon microbrewery using the new marketing communication’s trends. Thesis composed of theoretical and practical part. Theoretical part summarizes basic findings and concepts in the field of marketing communication as well as identifies and organizes new trends of this marketing branch. Practical part analyzes present situation on the beer market in the Czech republic, introduces the Bon microbrewery and its current market position as well as analyzes its marketing communication from a perspective of the whole marketing mix. Final chapter of the thesis represents marketing communication project based on findings of the previous chapters and aiming to increase current sales volume of Bon microbrewery. Finally the action list, with proposed realization times and cost and risk analysis is made at the end of this thesis.
Vypracujte projekt marketingové komunikace pivovaru Bon s využitím nových trendů marketingové komunikace.
Projekt podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] FREY, P. Marketingová komunikace: to nejlepší z nových trendů. 2. vyd. Praha: Management Press, 2008. 195 s. ISBN 978-80-7261-160-7
[2] KOTLER, P. Moderní marketing. 4. vyd. Praha: Grada, 2007. 1041 s. ISBN 80-247-1545-7
[3] HUGHES, M. Buzzmarketing: přimějte lidi, aby o vás mluvili. 1. vyd. Praha: Management Press, 2006. 215 s. ISBN 80-7261-153-4
[4] SOLOMON, M. R., MARSHALL, G. W., STUART, E.W. Marketing: očima světových marketing manažerů. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2006. 572 s. ISBN 80-251-12730X
[5] SMITH, P. Moderní marketing. 1. vyd. Praha: Computer Press, 2000. 518 s. ISBN 80-7226-252-1
Seznam doporučené literatury
[1] FREY, P. Marketingová komunikace: to nejlepší z nových trendů. 2. vyd. Praha: Management Press, 2008. 195 s. ISBN 978-80-7261-160-7
[2] KOTLER, P. Moderní marketing. 4. vyd. Praha: Grada, 2007. 1041 s. ISBN 80-247-1545-7
[3] HUGHES, M. Buzzmarketing: přimějte lidi, aby o vás mluvili. 1. vyd. Praha: Management Press, 2006. 215 s. ISBN 80-7261-153-4
[4] SOLOMON, M. R., MARSHALL, G. W., STUART, E.W. Marketing: očima světových marketing manažerů. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2006. 572 s. ISBN 80-251-12730X
[5] SMITH, P. Moderní marketing. 1. vyd. Praha: Computer Press, 2000. 518 s. ISBN 80-7226-252-1
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, mapy, schémata
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Jak dlouho může fungovat podnik ve státě? dr. Dohnalová