Ve své diplomové práci se zabývám event marketingem v celé své složitosti. V teoretické části definuji tento pojem včetně jeho základních charakteristik, dále se zabývám plánováním a tvorbou eventové stragtegie a hlavní část je věnována oblasti controllingu, která je díky roztříštěnosti a nejednotnosti metod považována za největší slabinu této komunikační disciplíny. V analytické části popisuji přípravy, plánování, realizaci a způsob vyhodnocení eventové akce v agentuře Iva production and modelling včetně veškerých detailů a prvků,které by při přípravě a plánování neměly být opomenuty.Na základě analýzy a zjištěných nedostatků navrhuji v projektové části opatření a řešení pro zlepšení současného stavu, a to především v oblasti conrollingu - neboť tato oblast je firmami obecně, včetně této agentury opomíjena.
Annotation in English
Throught my dissertation work I have tried to deal with event marketing feature in whole complexity. In theoretic parts I have defined event marketing as a conception with basic characteristics. Further I have been dealing with scheduling and creation of event marketing strategy. Major part is dedicated to section of controlling which is considered thanks to fractionalism and division methods as the biggest weak point those communication discipline. In analytical part I have described disposition, scheduling, realization and evaluation of event marketing action in agency Iva production and modelling. Analytical part includes entire details and elements which shouldn´t be miss out during realization. On the base of analyses which cause some misstakes I have presume solution for better improvements according to current project parts. Especially above all in the area of conrolling because this part is generally neglected also in agency Iva production and modelling.
Ve své diplomové práci se zabývám event marketingem v celé své složitosti. V teoretické části definuji tento pojem včetně jeho základních charakteristik, dále se zabývám plánováním a tvorbou eventové stragtegie a hlavní část je věnována oblasti controllingu, která je díky roztříštěnosti a nejednotnosti metod považována za největší slabinu této komunikační disciplíny. V analytické části popisuji přípravy, plánování, realizaci a způsob vyhodnocení eventové akce v agentuře Iva production and modelling včetně veškerých detailů a prvků,které by při přípravě a plánování neměly být opomenuty.Na základě analýzy a zjištěných nedostatků navrhuji v projektové části opatření a řešení pro zlepšení současného stavu, a to především v oblasti conrollingu - neboť tato oblast je firmami obecně, včetně této agentury opomíjena.
Annotation in English
Throught my dissertation work I have tried to deal with event marketing feature in whole complexity. In theoretic parts I have defined event marketing as a conception with basic characteristics. Further I have been dealing with scheduling and creation of event marketing strategy. Major part is dedicated to section of controlling which is considered thanks to fractionalism and division methods as the biggest weak point those communication discipline. In analytical part I have described disposition, scheduling, realization and evaluation of event marketing action in agency Iva production and modelling. Analytical part includes entire details and elements which shouldn´t be miss out during realization. On the base of analyses which cause some misstakes I have presume solution for better improvements according to current project parts. Especially above all in the area of conrolling because this part is generally neglected also in agency Iva production and modelling.
Zpracujte teoretické poznatky z oblasti event marketingu a možnosti zpětnovazební analýzy u eventmarketingu.
Definujte pojmy se kterými budete pracovat v analytické části a formulujte teoretická východiska a pracovní hypotézy pro analýzu.
II. Praktická část
Popište a analyzujte současný stav využívání controllingu u event marketingu v agentuře Iva production and modelling.
Vypracujte projekt využití controllingu v event marketingu v agentuře Iva production and modelling.
Projekt podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Research Plan
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte teoretické poznatky z oblasti event marketingu a možnosti zpětnovazební analýzy u eventmarketingu.
Definujte pojmy se kterými budete pracovat v analytické části a formulujte teoretická východiska a pracovní hypotézy pro analýzu.
II. Praktická část
Popište a analyzujte současný stav využívání controllingu u event marketingu v agentuře Iva production and modelling.
Vypracujte projekt využití controllingu v event marketingu v agentuře Iva production and modelling.
Projekt podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Recommended resources
[1] ŠINDLER, P. Event marketing. Jak využít emoce v marketingové komunikaci. 1. vyd. Praha: Grada Publishing a.s., 2003. 236 s. ISBN 80-247-0646-6.
[2] FREY, P. Marketingové komunikace: to nejlepší z nových trendů. 2. vyd. Praha: Management Press, 2008. 195 s. ISBN 978-80-7261-160-7.
[3] VYSEKALOVÁ, J., MIKEŠ, J. Reklama. Jak dělat reklamu. 2. vyd. Praha: Grada Publishing a.s., 2007. 122 s. ISBN 978-80-247-2001-2.
[4] HORÁKOVÁ, I., STEJSKALOVÁ, D., ŠKAPOVÁ, H. Strategie firemní komunikace. 2. vyd. Praha: Management Press, 2008. 256 s. ISBN 978-80-7261-178-2.
[5] NÍZKÁ, H. Aplikovaný marketing. 1. vyd. Bratislava: Iura Edition, spol. s r.o., 2007. 198 s. ISBN 978-80-8078-157-6.
[6] KOTLER, P., KELLER, K. L. Marketing management. 12. vyd. Praha: Grada Publishing a.s., 2007. 788 s. ISBN 978-80-247-1359-5.
Recommended resources
[1] ŠINDLER, P. Event marketing. Jak využít emoce v marketingové komunikaci. 1. vyd. Praha: Grada Publishing a.s., 2003. 236 s. ISBN 80-247-0646-6.
[2] FREY, P. Marketingové komunikace: to nejlepší z nových trendů. 2. vyd. Praha: Management Press, 2008. 195 s. ISBN 978-80-7261-160-7.
[3] VYSEKALOVÁ, J., MIKEŠ, J. Reklama. Jak dělat reklamu. 2. vyd. Praha: Grada Publishing a.s., 2007. 122 s. ISBN 978-80-247-2001-2.
[4] HORÁKOVÁ, I., STEJSKALOVÁ, D., ŠKAPOVÁ, H. Strategie firemní komunikace. 2. vyd. Praha: Management Press, 2008. 256 s. ISBN 978-80-7261-178-2.
[5] NÍZKÁ, H. Aplikovaný marketing. 1. vyd. Bratislava: Iura Edition, spol. s r.o., 2007. 198 s. ISBN 978-80-8078-157-6.
[6] KOTLER, P., KELLER, K. L. Marketing management. 12. vyd. Praha: Grada Publishing a.s., 2007. 788 s. ISBN 978-80-247-1359-5.