Cílem této diplomové práce je navrhnout marketingovou strategii a doporučení pro spediční firmu a to na základě provedených analýz. Práce je rozdělena do dvou částí. První část je zaměřena na teoretické poznatky, týkající se řešené problematiky. Druhá část tyto poznatky převádí na praktické řešení problému. Je zde definován podnik, jeho současný stav, okolí podniku. Jsou navržena opatření, která by měla vést k rozvoji firmy, postup implementace a kontroly její realizace. Práce hodnotí očekávané přínosy a případná možná rizika.
Anotace v angličtině
The objective of this thesis is to design a marketing strategy and recommendations for the spedition firm on the basis of implemented analyses. The paper is divided into two parts. The first part is aimed at theoretical knowledge related to problems being solved. The second part switches this knowledge to practical level, i.e. definition of the company, its current state and environment. The author of this thesis suggests proceedings which should result in firm progress, the implementation method and the way of monitoring its realization. Expected benefits and possible risks are also evaluated.
Cílem této diplomové práce je navrhnout marketingovou strategii a doporučení pro spediční firmu a to na základě provedených analýz. Práce je rozdělena do dvou částí. První část je zaměřena na teoretické poznatky, týkající se řešené problematiky. Druhá část tyto poznatky převádí na praktické řešení problému. Je zde definován podnik, jeho současný stav, okolí podniku. Jsou navržena opatření, která by měla vést k rozvoji firmy, postup implementace a kontroly její realizace. Práce hodnotí očekávané přínosy a případná možná rizika.
Anotace v angličtině
The objective of this thesis is to design a marketing strategy and recommendations for the spedition firm on the basis of implemented analyses. The paper is divided into two parts. The first part is aimed at theoretical knowledge related to problems being solved. The second part switches this knowledge to practical level, i.e. definition of the company, its current state and environment. The author of this thesis suggests proceedings which should result in firm progress, the implementation method and the way of monitoring its realization. Expected benefits and possible risks are also evaluated.
Zpracujte teoretické poznatky zabývající se problematikou marketingu s akcentem na stanovení marketingových strategií.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav firmy.
Vytvořte a vyhodnoťte SLEPT a SWOT analýzu a Porterův model u zvolené firmy.
Navrhněte formou projektu strategie dalšího rozvoje firmy.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte teoretické poznatky zabývající se problematikou marketingu s akcentem na stanovení marketingových strategií.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav firmy.
Vytvořte a vyhodnoťte SLEPT a SWOT analýzu a Porterův model u zvolené firmy.
Navrhněte formou projektu strategie dalšího rozvoje firmy.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] DEDOUCHOVÁ, M. Strategie podniku. 1. vyd. Praha: C. H. Beck, 2001. 256 s. ISBN 80-7179-603-4.
[2] MEFFERT, H. Marketing and management. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, a.s., 1996. 552 s. ISBN 80-7169-329-4.
[3] PORTER, M. E. Konkurenční výhoda. Praha: Victoria Publishing, a.s., 1992. 626 s. ISBN 80-85605-12-0.
[4] SIXTA, J., MAČÁT, V. Logistika - teorie a praxe. 1. vyd. Brno: CP Books, a.s., 2005. 315 s. ISBN 80-251-0573-3.
[5] VAŠTÍKOVÁ, M. Marketing služeb efektivně a moderně. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, a.s., 2008. 232 s. ISBN 978-80-247-2721-9.
Seznam doporučené literatury
[1] DEDOUCHOVÁ, M. Strategie podniku. 1. vyd. Praha: C. H. Beck, 2001. 256 s. ISBN 80-7179-603-4.
[2] MEFFERT, H. Marketing and management. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, a.s., 1996. 552 s. ISBN 80-7169-329-4.
[3] PORTER, M. E. Konkurenční výhoda. Praha: Victoria Publishing, a.s., 1992. 626 s. ISBN 80-85605-12-0.
[4] SIXTA, J., MAČÁT, V. Logistika - teorie a praxe. 1. vyd. Brno: CP Books, a.s., 2005. 315 s. ISBN 80-251-0573-3.
[5] VAŠTÍKOVÁ, M. Marketing služeb efektivně a moderně. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, a.s., 2008. 232 s. ISBN 978-80-247-2721-9.