Diplomová práce pojednává nejen o současném stavu marketingové komunikace ve společnosti AmerSport z.o.o., ale především předkládá navrhovaný projekt zlepšených nedostatků, které by měly pomoci společnosti v jejím rozvoji a ke zvýšení počtu spokojených zákazníků. Práce bude určena pro interní použití společnosti. V teoretické části je stručně charakterizován význam a smysl marketingové komunikace, rozdělení marketingových nástrojů a jednotlivé druhy marketingových strategií. Praktická část analyzuje vnější a vnitřní okolí společnosti a shrnuje současný stav marketingové komunikace ve společnosti. Na základě těchto získaných poznatků je ve třetí části vypracován projekt integrované marketingové komunikace. Tento projekt představuje kromě komunikační strategie, stanovení cílů, cílových skupin a jednotlivých nástrojů, také přehled o nákladech, možných rizicích, časových rozvrženích jednotlivých činností a vyhodnocení jejich účinnosti.
Anotace v angličtině
The Diploma thesis focuses not only on the present state of marketing communication in the AmerSport z.o.o company but mainly presents the proposed project concerning the improved failures that should help the company with its development and to increase the number of satisfied customers. The thesis shall be intended for internal use of the company. The theoretical part describes briefly the meaning and the sense of marketing communication, marketing instruments division and types of marketing strategies. The practical part analyses external and internal environment of the company and gives a summary of the present state of marketing communication in the company. Based on the gathered knowledge the third part includes the integrated marketing communication project. The project presents apart from the communication strategy, objectives determination, objective group and particular instruments also the overview on expenses, possible risks, time schedule of each activity and their efficiency evaluation.
Klíčová slova
integrovaná marketingová komunikace, komunikační mix, nástroje marketingové komunikace, komunikační strategie.
Klíčová slova v angličtině
integrated marketing communication, communication mixture, marketing communication instruments, communication strategy.
Rozsah průvodní práce
114 s., 13 s. obr. priloh.
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce pojednává nejen o současném stavu marketingové komunikace ve společnosti AmerSport z.o.o., ale především předkládá navrhovaný projekt zlepšených nedostatků, které by měly pomoci společnosti v jejím rozvoji a ke zvýšení počtu spokojených zákazníků. Práce bude určena pro interní použití společnosti. V teoretické části je stručně charakterizován význam a smysl marketingové komunikace, rozdělení marketingových nástrojů a jednotlivé druhy marketingových strategií. Praktická část analyzuje vnější a vnitřní okolí společnosti a shrnuje současný stav marketingové komunikace ve společnosti. Na základě těchto získaných poznatků je ve třetí části vypracován projekt integrované marketingové komunikace. Tento projekt představuje kromě komunikační strategie, stanovení cílů, cílových skupin a jednotlivých nástrojů, také přehled o nákladech, možných rizicích, časových rozvrženích jednotlivých činností a vyhodnocení jejich účinnosti.
Anotace v angličtině
The Diploma thesis focuses not only on the present state of marketing communication in the AmerSport z.o.o company but mainly presents the proposed project concerning the improved failures that should help the company with its development and to increase the number of satisfied customers. The thesis shall be intended for internal use of the company. The theoretical part describes briefly the meaning and the sense of marketing communication, marketing instruments division and types of marketing strategies. The practical part analyses external and internal environment of the company and gives a summary of the present state of marketing communication in the company. Based on the gathered knowledge the third part includes the integrated marketing communication project. The project presents apart from the communication strategy, objectives determination, objective group and particular instruments also the overview on expenses, possible risks, time schedule of each activity and their efficiency evaluation.
Klíčová slova
integrovaná marketingová komunikace, komunikační mix, nástroje marketingové komunikace, komunikační strategie.
Klíčová slova v angličtině
integrated marketing communication, communication mixture, marketing communication instruments, communication strategy.
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Na základě dostupné literatury zpracujte teoretická východiska problematiky týkající se marketingové komunikace.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav marketingové komunikace společnosti Amersport.
Na základě provedené analýzy vypracujte plán integrované marketingové komunikace ve společnosti Amersport na rok 2009.
Předložený plán podrobte rizikové a nákladové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Na základě dostupné literatury zpracujte teoretická východiska problematiky týkající se marketingové komunikace.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav marketingové komunikace společnosti Amersport.
Na základě provedené analýzy vypracujte plán integrované marketingové komunikace ve společnosti Amersport na rok 2009.
Předložený plán podrobte rizikové a nákladové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1]PELSMACKER, Patrick De; GEUENS, Maggie; BERGH, Joeri Van den. Marketingová komunikace. Praha : Grada Publishing a.s., 2007. 600 s. ISBN 80-247-0254-1.
[2]TELLIS, Gerard J. Reklama a podpora prodeje. 1. vyd. Praha : Grada Publishing spol. s r.o., 1995. 645 s. ISBN 80-7169-997-7.
[3]KOTLER, Philip. Moderní marketing. 4. vyd. Praha : Grada Publishing, a.s., 2007. 1048 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
[4]VYSEKALOVÁ, Jitka. Psychologie reklamy. 3. vyd. Praha : Grada Publishing, a.s., 2007. 296 s. ISBN 978-80-24-2196-5.
[5]BERKE, Conrad. Successful advertising for small business. United states of America : John Wileay and Sons, Inc., 1996. 192 s. ISBN 0-471-14084-8.
Seznam doporučené literatury
[1]PELSMACKER, Patrick De; GEUENS, Maggie; BERGH, Joeri Van den. Marketingová komunikace. Praha : Grada Publishing a.s., 2007. 600 s. ISBN 80-247-0254-1.
[2]TELLIS, Gerard J. Reklama a podpora prodeje. 1. vyd. Praha : Grada Publishing spol. s r.o., 1995. 645 s. ISBN 80-7169-997-7.
[3]KOTLER, Philip. Moderní marketing. 4. vyd. Praha : Grada Publishing, a.s., 2007. 1048 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
[4]VYSEKALOVÁ, Jitka. Psychologie reklamy. 3. vyd. Praha : Grada Publishing, a.s., 2007. 296 s. ISBN 978-80-24-2196-5.
[5]BERKE, Conrad. Successful advertising for small business. United states of America : John Wileay and Sons, Inc., 1996. 192 s. ISBN 0-471-14084-8.