Ve své diplomové práci se zaměřuji na zvýšení prodeje kotlů ve firmě Ponast s.r.o. za využití nástrojů marketingového mixu. Diplomová práce je rozdělena na tři části - teoretickou, praktickou a projektovou. V teoretické části se zabývám popisem marketingového mixu, jeho jednotlivých složek, Porterovou analýzou pěti konkurenčních sil a SWOT analýzou. V praktické části analyzuji současný stav využívání nástrojů marketingového mixu, provádím Porterovu analýzu pěti konkurenčních sil a SWOT analýzu. V projektové části navrhuji změny marketingového mixu, které budou mít za následek zvýšení prodeje kotlů. Návrhy jsou nakonec podrobeny nákladové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
In my thesis I am focusing on the rise in sales of boilers in the Ponast company with using marketing mix elements. Thesis is divided into three parts - theoretical, practical and projectal. In theoretical part I am dealing with description of marketing mix, it´s several elements, Porter analysis of five competition forces and SWOT analysis. In practical part I am analysing present state of using of marketing mix elements, I am carrying out Porter analysis of five competition forces and SWOT analysis. In projectal part I am suggesting changes of marketing mix, that would result in rise in sales of boilers. Proposals for changes are put to the cost analysis and risk analysis.
Marketing, marketing mix, product, price, promotion, marketing communication, Porteranalysis of five competition forces, SWOT analysis
Rozsah průvodní práce
92 s., 4 s. obr. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Ve své diplomové práci se zaměřuji na zvýšení prodeje kotlů ve firmě Ponast s.r.o. za využití nástrojů marketingového mixu. Diplomová práce je rozdělena na tři části - teoretickou, praktickou a projektovou. V teoretické části se zabývám popisem marketingového mixu, jeho jednotlivých složek, Porterovou analýzou pěti konkurenčních sil a SWOT analýzou. V praktické části analyzuji současný stav využívání nástrojů marketingového mixu, provádím Porterovu analýzu pěti konkurenčních sil a SWOT analýzu. V projektové části navrhuji změny marketingového mixu, které budou mít za následek zvýšení prodeje kotlů. Návrhy jsou nakonec podrobeny nákladové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
In my thesis I am focusing on the rise in sales of boilers in the Ponast company with using marketing mix elements. Thesis is divided into three parts - theoretical, practical and projectal. In theoretical part I am dealing with description of marketing mix, it´s several elements, Porter analysis of five competition forces and SWOT analysis. In practical part I am analysing present state of using of marketing mix elements, I am carrying out Porter analysis of five competition forces and SWOT analysis. In projectal part I am suggesting changes of marketing mix, that would result in rise in sales of boilers. Proposals for changes are put to the cost analysis and risk analysis.
Marketing, marketing mix, product, price, promotion, marketing communication, Porteranalysis of five competition forces, SWOT analysis
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Proveďte literární rešerši vztahující se ke zvyšování prodeje pomocí nástrojů marketingového mixu.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav využívání nástrojů marketingového mixu ve firmě Ponast s.r.o.
Vypracujte projekt využití nástrojů marketingového mixu pro zvýšení prodeje kotlů ve firmě Ponast s.r.o.
Projekt podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Proveďte literární rešerši vztahující se ke zvyšování prodeje pomocí nástrojů marketingového mixu.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav využívání nástrojů marketingového mixu ve firmě Ponast s.r.o.
Vypracujte projekt využití nástrojů marketingového mixu pro zvýšení prodeje kotlů ve firmě Ponast s.r.o.
Projekt podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] KOTLER, P. Marketing management. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2004. 788 s. ISBN 80-247-0016-6.
[2] FORET, M. Marketingová komunikace. 1. vyd. Brno: Computer press, 2006. 446 s. ISBN 80-251-1041-9.
[3] KOZÁK, V. Marketingová komunikace. 1. vyd. Zlín: UTB ve Zlíně, FaME, 2004. 91 s. ISBN 80-7318-230-0.
[4] PILÍK, M. Průmyslový marketing. 1. vyd. Zlín: Univerzita Tomáše Bati, 2005. 107 s. ISBN 80-7318-367-6.
[5] KINCL, J. a kolektiv. Marketing podle trhů. 1. vyd. Praha: Alfa Publishing, 2004. 176 s. ISBN 80-86851-02-8.
Seznam doporučené literatury
[1] KOTLER, P. Marketing management. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2004. 788 s. ISBN 80-247-0016-6.
[2] FORET, M. Marketingová komunikace. 1. vyd. Brno: Computer press, 2006. 446 s. ISBN 80-251-1041-9.
[3] KOZÁK, V. Marketingová komunikace. 1. vyd. Zlín: UTB ve Zlíně, FaME, 2004. 91 s. ISBN 80-7318-230-0.
[4] PILÍK, M. Průmyslový marketing. 1. vyd. Zlín: Univerzita Tomáše Bati, 2005. 107 s. ISBN 80-7318-367-6.
[5] KINCL, J. a kolektiv. Marketing podle trhů. 1. vyd. Praha: Alfa Publishing, 2004. 176 s. ISBN 80-86851-02-8.