Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací společnosti Kabelová televize Přerov a.s.. Teoretická část se nejprve zaměřuje na marketing služeb obecně, pokračuje vymezením marketingové komunikace a jednotlivých nástrojů komunikačního mixu. Praktická část je již zaměřena konkrétně na společnost Kabelová televize Přerov, jejím vnitřním a vnějším okolí a zejména je pak zhodnocen současný stav firemní marketingové komunikace. Na základě získaných údajů je vypracován projekt marketingové komunikace, který je podroben nákladové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
The Thesis concerns in marketing communication in Kabelová televize Přerov a.s.. The theoretical part focus on the marketing of servises generally. Further, clarify marketing communication and focus on individual instruments of marketing mix. The practical part is concretely aimed at company Kabelová televize Přerov a.s., its internal and external surroundings and particularly it is the present state of marketing communication of this company, which is evaluated here. On the basis of acquired information a project of marketing communication was developed and analysed in view of costs and risks.
marketing communication, instruments of marketing communication, marketing of servises, Kabelová televize Přerov a.s.
Rozsah průvodní práce
93 s., 4 s. obr. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací společnosti Kabelová televize Přerov a.s.. Teoretická část se nejprve zaměřuje na marketing služeb obecně, pokračuje vymezením marketingové komunikace a jednotlivých nástrojů komunikačního mixu. Praktická část je již zaměřena konkrétně na společnost Kabelová televize Přerov, jejím vnitřním a vnějším okolí a zejména je pak zhodnocen současný stav firemní marketingové komunikace. Na základě získaných údajů je vypracován projekt marketingové komunikace, který je podroben nákladové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
The Thesis concerns in marketing communication in Kabelová televize Přerov a.s.. The theoretical part focus on the marketing of servises generally. Further, clarify marketing communication and focus on individual instruments of marketing mix. The practical part is concretely aimed at company Kabelová televize Přerov a.s., its internal and external surroundings and particularly it is the present state of marketing communication of this company, which is evaluated here. On the basis of acquired information a project of marketing communication was developed and analysed in view of costs and risks.
marketing communication, instruments of marketing communication, marketing of servises, Kabelová televize Přerov a.s.
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Na základě dostupné literatury zpracujte teoretická východiska problematiky týkající se marketingové komunikace.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav marketingové komunikace společnosti Kabelová televize Přerov, a.s.
Na základě provedené analýzy vypracujte projekt konkrétní marketingové akce ve společnosti.
Předložený plán podrobte rizikové a nákladové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Na základě dostupné literatury zpracujte teoretická východiska problematiky týkající se marketingové komunikace.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav marketingové komunikace společnosti Kabelová televize Přerov, a.s.
Na základě provedené analýzy vypracujte projekt konkrétní marketingové akce ve společnosti.
Předložený plán podrobte rizikové a nákladové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] CÉZAR, Jan. I zázrak potřebuje reklamu!: pestrý průvodce světem reklamní a marketingové komunikace. Brno: Computer Press, 2007. 208 s. ISBN 978-80-251-1688-3.
[2] CLOW, Kenneth E., BAACK, Donald. Reklama, propagace a marketingová komunikace. Praha: Computer press, 2008. 504 s. ISBN 978-80-251-1769-9.
[3] KOTLER, Philip, et al. Moderní marketing. 4. vyd. Praha: Grada Publishing, 2007. 1048 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
[4] PELSMACKER, Patrick De. Marketingová komunikace. Praha: Grada Publishing, 2003. 581 s. ISBN 80-247-0254-1.
[5] STEJSKALOVÁ, Dita. Strategie firemní komunikace. 2. vyd. Praha: Management Press. 2008. 254 s. ISBN 978-80-7261-178-2.
Seznam doporučené literatury
[1] CÉZAR, Jan. I zázrak potřebuje reklamu!: pestrý průvodce světem reklamní a marketingové komunikace. Brno: Computer Press, 2007. 208 s. ISBN 978-80-251-1688-3.
[2] CLOW, Kenneth E., BAACK, Donald. Reklama, propagace a marketingová komunikace. Praha: Computer press, 2008. 504 s. ISBN 978-80-251-1769-9.
[3] KOTLER, Philip, et al. Moderní marketing. 4. vyd. Praha: Grada Publishing, 2007. 1048 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
[4] PELSMACKER, Patrick De. Marketingová komunikace. Praha: Grada Publishing, 2003. 581 s. ISBN 80-247-0254-1.
[5] STEJSKALOVÁ, Dita. Strategie firemní komunikace. 2. vyd. Praha: Management Press. 2008. 254 s. ISBN 978-80-7261-178-2.