Cílem této diplomové práce je rozvinout marketingový plán pro uvedení nového přístroje na český diagnostický trh v roce 2010. Teoretické aspekty jako rozlišení mezi strategickým marketingem a strategickým managementem, význam samotného plánování nebo příprava a vytvoření marketingového plánu jsou diskutovány v teoretické části. V druhé části této práce jsou provedeny analýzy potřebné k formulaci marketingových cílů a strategií. Nákladovou, časovou a rizikovou analýzu projektu uvedení Dimension Vista na trh naleznete v poslední části této práce.
Anotace v angličtině
The aim of this master thesis is to develop a marketing plan for a new instrument launch on the Czech diagnostics market in 2010. The theoretical aspects like differentiation between strategic marketing and strategic management, the meaning of planning itself or preparation and creation of the marketing plan are discussed in the theoretical part. In the second part of this work are performed necessary analyses for marketing objectives and strategies formulations. The costs, time and risk analyses of the Dimension Vista launch project you can find in the last part of this work.
Cílem této diplomové práce je rozvinout marketingový plán pro uvedení nového přístroje na český diagnostický trh v roce 2010. Teoretické aspekty jako rozlišení mezi strategickým marketingem a strategickým managementem, význam samotného plánování nebo příprava a vytvoření marketingového plánu jsou diskutovány v teoretické části. V druhé části této práce jsou provedeny analýzy potřebné k formulaci marketingových cílů a strategií. Nákladovou, časovou a rizikovou analýzu projektu uvedení Dimension Vista na trh naleznete v poslední části této práce.
Anotace v angličtině
The aim of this master thesis is to develop a marketing plan for a new instrument launch on the Czech diagnostics market in 2010. The theoretical aspects like differentiation between strategic marketing and strategic management, the meaning of planning itself or preparation and creation of the marketing plan are discussed in the theoretical part. In the second part of this work are performed necessary analyses for marketing objectives and strategies formulations. The costs, time and risk analyses of the Dimension Vista launch project you can find in the last part of this work.
Popište proces a definujte nástroje marketingového plánování.
II. Praktická část
Proveďte marketingové analýzy a segmentaci trhu pro uvedení biochemického analyzátoru Dimension Vista v ČR.
Stanovte marketingové cíle, strategie a nástroje pro uvedení Dimension Vista na trh v ČR.
Vytvořte projekt úspěšného uvedení Dimension Vista na trh v ČR včetně nákladové a rizikové analýzy.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Popište proces a definujte nástroje marketingového plánování.
II. Praktická část
Proveďte marketingové analýzy a segmentaci trhu pro uvedení biochemického analyzátoru Dimension Vista v ČR.
Stanovte marketingové cíle, strategie a nástroje pro uvedení Dimension Vista na trh v ČR.
Vytvořte projekt úspěšného uvedení Dimension Vista na trh v ČR včetně nákladové a rizikové analýzy.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Strategický marketing. Praha: Grada, 2008. 272 s. ISBN 978-80-247-2690-8.
[2] KOTLER, Philip. Marketing. Praha: Grada, 2004. 855 s. ISBN 80-247-0513-3.
[3] ROSENAU, Milton D. Řízení projektů. Praha: Computer Press, 2007. 344 s. ISBN 978-80-251-1506-0.
Seznam doporučené literatury
[1] JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Strategický marketing. Praha: Grada, 2008. 272 s. ISBN 978-80-247-2690-8.
[2] KOTLER, Philip. Marketing. Praha: Grada, 2004. 855 s. ISBN 80-247-0513-3.
[3] ROSENAU, Milton D. Řízení projektů. Praha: Computer Press, 2007. 344 s. ISBN 978-80-251-1506-0.