Diplomová práce je zaměřena na téma internetového marketingu, který je vnímán jako moderní marketingový nástroj používaný ke zvýšení konkurenceschopnosti. Cílem práce je zhodnocení současného stavu internetového marketingu ve společnosti MAXI-TIP a.s. a navržení projektu pro zlepšení jeho efektivnosti. Teoretická část práce zahrnuje průzkum literárních pramenů a souhrn teoretických a metodických poznatků o problematice internetového marketingu. V úvodu praktické části byla provedena analýza současného stavu internetového marketingu. Z výsledků analýzy byly identifikovány současné nedostatky
a možné příležitosti rozvoje. Závěrečná část je věnována zpracování projektu efektivního internetového marketingu ve společnosti a návrhu budoucího rozvoje.
Anotace v angličtině
This master thesis is aimed at the topic of internet marketing that is perceived as modern marketing tool used to increase competitive strength. The aim of the thesis is to review the present state of internet marketing in the company MAXI-TIP a.s. and to propose a project to improve its efficiency. The theoretical part includes the research of literary sources and the summary of theoretical a methodical knowledge related to issues of internet marketing. In the introduction of practical part was carried out the analysis of present state of internet marketing. From the results of the analysis were identified current shortcomings and pro-spective development opportunities. The final part is attended to draw up the project of effective internet marketing in the company and suggest the future development.
Klíčová slova
internet, internetový marketing, WWW prezentace, e-mailový marketing, internetová reklama, banner, SEO, SEM.
Klíčová slova v angličtině
internet, internet marketing, web sites, e-mail marketing, internet advertising, banner, SEO, SEM.
Rozsah průvodní práce
98 s., 6 s. obr. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce je zaměřena na téma internetového marketingu, který je vnímán jako moderní marketingový nástroj používaný ke zvýšení konkurenceschopnosti. Cílem práce je zhodnocení současného stavu internetového marketingu ve společnosti MAXI-TIP a.s. a navržení projektu pro zlepšení jeho efektivnosti. Teoretická část práce zahrnuje průzkum literárních pramenů a souhrn teoretických a metodických poznatků o problematice internetového marketingu. V úvodu praktické části byla provedena analýza současného stavu internetového marketingu. Z výsledků analýzy byly identifikovány současné nedostatky
a možné příležitosti rozvoje. Závěrečná část je věnována zpracování projektu efektivního internetového marketingu ve společnosti a návrhu budoucího rozvoje.
Anotace v angličtině
This master thesis is aimed at the topic of internet marketing that is perceived as modern marketing tool used to increase competitive strength. The aim of the thesis is to review the present state of internet marketing in the company MAXI-TIP a.s. and to propose a project to improve its efficiency. The theoretical part includes the research of literary sources and the summary of theoretical a methodical knowledge related to issues of internet marketing. In the introduction of practical part was carried out the analysis of present state of internet marketing. From the results of the analysis were identified current shortcomings and pro-spective development opportunities. The final part is attended to draw up the project of effective internet marketing in the company and suggest the future development.
Klíčová slova
internet, internetový marketing, WWW prezentace, e-mailový marketing, internetová reklama, banner, SEO, SEM.
Klíčová slova v angličtině
internet, internet marketing, web sites, e-mail marketing, internet advertising, banner, SEO, SEM.
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte výchozí teoretické a metodické poznatky k problematice internetového marketingu.
II. Praktická část
Proveďte analýzu současného stavu internetového marketingu ve společnosti MAXI-TIP a.s.
Na základě výsledků analýzy zhodnoťte současnou situaci a identifikujte problémy v oblasti internetového marketingu ve společnosti MAXI-TIP a.s.
Navrhněte projekt efektivního internetového marketingu, zpracujte jeho nákladovou a rizikovou analýzu.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte výchozí teoretické a metodické poznatky k problematice internetového marketingu.
II. Praktická část
Proveďte analýzu současného stavu internetového marketingu ve společnosti MAXI-TIP a.s.
Na základě výsledků analýzy zhodnoťte současnou situaci a identifikujte problémy v oblasti internetového marketingu ve společnosti MAXI-TIP a.s.
Navrhněte projekt efektivního internetového marketingu, zpracujte jeho nákladovou a rizikovou analýzu.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] BLAŽKOVÁ, M. Jak využít internet v marketingu. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 2005. 156 s. ISBN 80-247-1095-1.
[2] HLAVENKA, J. Internetový marketing. 1. vyd. Praha : Computer Press, 2001. 157 s. ISBN 80-7226-498-2.
[3] KOTLER, P. Moderní Marketing. 4. vyd. Praha : Grada Publishing, 2007. 1048 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
[4] KOTLER, P. Marketing management. 12. vyd. Praha : Grada Publishing, 2007. 788 s. ISBN 978-80-247-1359-5.
[5] STUCHLÍK, P., DVOŘÁČEK, M. Marketing na Internetu. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 2000. 247 s. ISBN 80-7169-957-8.
Seznam doporučené literatury
[1] BLAŽKOVÁ, M. Jak využít internet v marketingu. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 2005. 156 s. ISBN 80-247-1095-1.
[2] HLAVENKA, J. Internetový marketing. 1. vyd. Praha : Computer Press, 2001. 157 s. ISBN 80-7226-498-2.
[3] KOTLER, P. Moderní Marketing. 4. vyd. Praha : Grada Publishing, 2007. 1048 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
[4] KOTLER, P. Marketing management. 12. vyd. Praha : Grada Publishing, 2007. 788 s. ISBN 978-80-247-1359-5.
[5] STUCHLÍK, P., DVOŘÁČEK, M. Marketing na Internetu. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 2000. 247 s. ISBN 80-7169-957-8.