Informace o kvalifikační práci Projekt marketingových činností firmy PBT Rožnov, s.r.o. pro zvýšení prodeje na zahraničním trhu a jejich financování z operačního programu EU
Diplomová práce se zabývá mezinárodním marketingem firmy PBT se zaměřením na prodej průmyslových myček v zahraničí. Cílem práce je analyzovat současnou situaci prodeje a vypracovat projekt posílení postavení v Německu, Rakousku a Švýcarsku. První část je teoretická a pojednává o mezinárodním marketingu se zaměřením na průmyslový trh. Obsahem další části je představení podniku a analýza současného stavu prodeje na zahraničních trzích se zaměřením na německy mluvící země. V projektu jsou vypracovány konkrétní aktivity vedoucí k posílení postavení. Poté je navrženo financování ze strukturálních fondů Evropské unie a vypracování základních částí dotačního programu Marketing.
Anotace v angličtině
This thesis deals with the international marketing of the company PBT with focus on the sale of industrial cleaning machines in foreign countries. Goal of the thesis is the analysis of the present sales situation and development of the project of empowerment of the company in Germany, Austria and Switzerland. The first theoretic part deals with international marketing with focus on the industrial market. The next part includes presentation of the company and the analysis of the present situation of distribution with the aim at the german speaking countries. Actual activities leading to empower position of the company are inculded in the project. Then are suggested the funding from the structural funds of the European union and the development of the basic parts of the programme of subsidies Marketing.
Klíčová slova
Mezinárodní marketing, průmyslový trh, prodej, distributor, dotační program
Klíčová slova v angličtině
International marketing, industrial market, sales, distributor, programme of subsidies
Rozsah průvodní práce
109 s., 7 s. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce se zabývá mezinárodním marketingem firmy PBT se zaměřením na prodej průmyslových myček v zahraničí. Cílem práce je analyzovat současnou situaci prodeje a vypracovat projekt posílení postavení v Německu, Rakousku a Švýcarsku. První část je teoretická a pojednává o mezinárodním marketingu se zaměřením na průmyslový trh. Obsahem další části je představení podniku a analýza současného stavu prodeje na zahraničních trzích se zaměřením na německy mluvící země. V projektu jsou vypracovány konkrétní aktivity vedoucí k posílení postavení. Poté je navrženo financování ze strukturálních fondů Evropské unie a vypracování základních částí dotačního programu Marketing.
Anotace v angličtině
This thesis deals with the international marketing of the company PBT with focus on the sale of industrial cleaning machines in foreign countries. Goal of the thesis is the analysis of the present sales situation and development of the project of empowerment of the company in Germany, Austria and Switzerland. The first theoretic part deals with international marketing with focus on the industrial market. The next part includes presentation of the company and the analysis of the present situation of distribution with the aim at the german speaking countries. Actual activities leading to empower position of the company are inculded in the project. Then are suggested the funding from the structural funds of the European union and the development of the basic parts of the programme of subsidies Marketing.
Klíčová slova
Mezinárodní marketing, průmyslový trh, prodej, distributor, dotační program
Klíčová slova v angličtině
International marketing, industrial market, sales, distributor, programme of subsidies
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte teoretické poznatky o problematice průmyslového zahraničního marketingu pro středně velkou firmu.
II. Praktická část
Analyzujte dosavadní marketingové činnosti firmy PBT Rožnov, s.r.o. v oblasti prodeje průmyslových zařízení na zahraničním trhu.
Vypracujte firmě projekt marketingových činností pro posílení jejího postavení na zahraničním trhu a analyzujte možnosti jejich financování.
Vyhodnoťte očekávané náklady, přínosy a rizika spojená s realizací projektu.
Zpracujte hlavní body financování projektu z operačního programu Marketing v rámci OPPI.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte teoretické poznatky o problematice průmyslového zahraničního marketingu pro středně velkou firmu.
II. Praktická část
Analyzujte dosavadní marketingové činnosti firmy PBT Rožnov, s.r.o. v oblasti prodeje průmyslových zařízení na zahraničním trhu.
Vypracujte firmě projekt marketingových činností pro posílení jejího postavení na zahraničním trhu a analyzujte možnosti jejich financování.
Vyhodnoťte očekávané náklady, přínosy a rizika spojená s realizací projektu.
Zpracujte hlavní body financování projektu z operačního programu Marketing v rámci OPPI.
Závěr
Seznam doporučené literatury
BERNDT, R., ALTOBELLI, C, F., SANDER, M. Mezinárodní marketingový management. 1. vyd. Praha : Computer Press, 2007. 368 s. ISBN 978-80-251-1641-8.
KASTNER, R, T. Tržní prostor střední Evropa. 1. vyd. Blansko : Barrister Principal, 2002. 191 s. ISBN 80-86598-35-7.
PICKTON, D., BRODERICK, A. Integrated Marketing Communications. 2. edition. Harlow : Pearson Education, 2005. 761 s. ISBN 978-0-273-67645-8.
SVĚTLÍK, J. Marketing pro evropský trh. 1. vyd. Praha : Grada, 2003. 272 s. ISBN 80-247-0422-6.
Seznam doporučené literatury
BERNDT, R., ALTOBELLI, C, F., SANDER, M. Mezinárodní marketingový management. 1. vyd. Praha : Computer Press, 2007. 368 s. ISBN 978-80-251-1641-8.
KASTNER, R, T. Tržní prostor střední Evropa. 1. vyd. Blansko : Barrister Principal, 2002. 191 s. ISBN 80-86598-35-7.
PICKTON, D., BRODERICK, A. Integrated Marketing Communications. 2. edition. Harlow : Pearson Education, 2005. 761 s. ISBN 978-0-273-67645-8.
SVĚTLÍK, J. Marketing pro evropský trh. 1. vyd. Praha : Grada, 2003. 272 s. ISBN 80-247-0422-6.