Cílem této práce bylo, zpracovat projekt zvýšení konkurenční schopnosti hotelu Slovan. Teoretická část práce popisuje problematiku konkurenceschopnosti a také marketingu služeb, konkrétně služeb ubytovacích a stravovacích. Analytická část seznamuje s výsledky průzkumu spokojenosti zákazníků se službami hotelu a výsledky analýzy obsazenosti hotelu Slovan. Projektová část obsahuje návrh projektu marketingového plánu za účelem zvýšení konkurenceschopnosti pro hotel Slovan.
Anotace v angličtině
Objective of this work was to Create a project that would increase Competitiveness of Hotel Slovan. In theoretical part of this work is discussed the problem of Competition and marketing of it's services especially catering and hospitality. Analytical part introduces with the statistical data of satisfaction with Hotel services and the booking capacity of the Hotel. The Project part introduces proposal of the Marketing plan to increase the Competitiveness of Hotel Slovan.
Cílem této práce bylo, zpracovat projekt zvýšení konkurenční schopnosti hotelu Slovan. Teoretická část práce popisuje problematiku konkurenceschopnosti a také marketingu služeb, konkrétně služeb ubytovacích a stravovacích. Analytická část seznamuje s výsledky průzkumu spokojenosti zákazníků se službami hotelu a výsledky analýzy obsazenosti hotelu Slovan. Projektová část obsahuje návrh projektu marketingového plánu za účelem zvýšení konkurenceschopnosti pro hotel Slovan.
Anotace v angličtině
Objective of this work was to Create a project that would increase Competitiveness of Hotel Slovan. In theoretical part of this work is discussed the problem of Competition and marketing of it's services especially catering and hospitality. Analytical part introduces with the statistical data of satisfaction with Hotel services and the booking capacity of the Hotel. The Project part introduces proposal of the Marketing plan to increase the Competitiveness of Hotel Slovan.
Zpracujte literární prameny o problematice konkurenceschopnosti.
II. Praktická část
Proveďte průzkum spokojenosti zákazníků se službami hotelu.
Proveďte analýzu obsazenosti hotelu Slovan.
Navrhněte projekt marketingového plánu za účelem zvýšení konkurenceschopnosti pro hotel Slovan.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte literární prameny o problematice konkurenceschopnosti.
II. Praktická část
Proveďte průzkum spokojenosti zákazníků se službami hotelu.
Proveďte analýzu obsazenosti hotelu Slovan.
Navrhněte projekt marketingového plánu za účelem zvýšení konkurenceschopnosti pro hotel Slovan.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] KOTLER, P. Marketing. 6. vyd. Praha : Grada Publishing, 2003. 856 s. ISBN 80-247-0513.
[2] VAŠTÍKOVÁ, M. Marketing služeb efektivně a moderně. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 2003. 232 s. ISBN 978-80-247-2721-9.
[3] PALATKOVÁ, M. Marketingová strategie destinace cestovního ruchu. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 2006. 224 s. ISBN 80-247-1014-5.
[4] HORNER, S. Cestovní ruch, ubytování a stravování, využití volného času. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 2003. 488 s. ISBN 80-247-0202-9.
[5] JAKUBÍKOVÁ, D. Strategický marketing. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 2008. 272 s. ISBN 978-80-247-2690-8.
Seznam doporučené literatury
[1] KOTLER, P. Marketing. 6. vyd. Praha : Grada Publishing, 2003. 856 s. ISBN 80-247-0513.
[2] VAŠTÍKOVÁ, M. Marketing služeb efektivně a moderně. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 2003. 232 s. ISBN 978-80-247-2721-9.
[3] PALATKOVÁ, M. Marketingová strategie destinace cestovního ruchu. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 2006. 224 s. ISBN 80-247-1014-5.
[4] HORNER, S. Cestovní ruch, ubytování a stravování, využití volného času. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 2003. 488 s. ISBN 80-247-0202-9.
[5] JAKUBÍKOVÁ, D. Strategický marketing. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 2008. 272 s. ISBN 978-80-247-2690-8.