Diplomová práce je zaměřena na vytvoření marketingového plánu pro společnost CIDEM Hranice, a.s., divize CETRIS, která se zabývá výrobou a prodejem cementotřískových desek CETRIS\regm{}. Tato práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou zpracovány literární zdroje pojednávající o marketingovém plánování, etapách v přípravě marketingového plánu a sestavení marketingového plánu. Na začátku praktické části charakterizuji akciovou společnost CIDEM Hranice, a.s. a divizi CETRIS. Tato analytická část dále obsahuje situační analýzu, která slouží k rekapitulaci současné situace podniku a SWOT analýzu. V následující projektové části je provedeno vyhodnocení závěrů situační analýzy a vypracován projekt marketingového plánu. Jsou zde definovány marketingové cíle a strategie firmy, vypracovány akční marketingové programy, rozpočty nákladů, časové harmonogramy a způsoby kontroly plánu. Na závěr je projekt podroben nákladové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
The aim of this diploma thesis is to create a marketing plan for the company CIDEM Hranice a.s., division CETRIS, which deals in manufacturing and selling of cement-bonded particleboards CETRIS\regm{}. This thesis consists of a theroretical and a practical approach. The theory discusses professional literature about planning of marketing, namely about its particular stages and about creating of a marketing plan. The practical part starts with a characteristics of the company CIDEM Hranice a.s. and its division CETRIS. This analytical part consists of a situation analysis, which deals with the current situation in the company, and a SWOT analysis. Next, a project part follows where results of the situation analysis are evaluated and a marketing plan is created. There are elaborated marketing goals, a company strategy, marketing programs, costs analysis, time schedules and instructions how to supervise the marketing plan. Finally, the project is evaluated in terms of costs and risks.
Klíčová slova
analýza, marketingové cíle, marketingové strategie, marketingový plán
Klíčová slova v angličtině
analysis, marketing goals, marketing strategies, marketing plan
Rozsah průvodní práce
96 s., 7 s. obr. příloh.
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce je zaměřena na vytvoření marketingového plánu pro společnost CIDEM Hranice, a.s., divize CETRIS, která se zabývá výrobou a prodejem cementotřískových desek CETRIS\regm{}. Tato práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou zpracovány literární zdroje pojednávající o marketingovém plánování, etapách v přípravě marketingového plánu a sestavení marketingového plánu. Na začátku praktické části charakterizuji akciovou společnost CIDEM Hranice, a.s. a divizi CETRIS. Tato analytická část dále obsahuje situační analýzu, která slouží k rekapitulaci současné situace podniku a SWOT analýzu. V následující projektové části je provedeno vyhodnocení závěrů situační analýzy a vypracován projekt marketingového plánu. Jsou zde definovány marketingové cíle a strategie firmy, vypracovány akční marketingové programy, rozpočty nákladů, časové harmonogramy a způsoby kontroly plánu. Na závěr je projekt podroben nákladové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
The aim of this diploma thesis is to create a marketing plan for the company CIDEM Hranice a.s., division CETRIS, which deals in manufacturing and selling of cement-bonded particleboards CETRIS\regm{}. This thesis consists of a theroretical and a practical approach. The theory discusses professional literature about planning of marketing, namely about its particular stages and about creating of a marketing plan. The practical part starts with a characteristics of the company CIDEM Hranice a.s. and its division CETRIS. This analytical part consists of a situation analysis, which deals with the current situation in the company, and a SWOT analysis. Next, a project part follows where results of the situation analysis are evaluated and a marketing plan is created. There are elaborated marketing goals, a company strategy, marketing programs, costs analysis, time schedules and instructions how to supervise the marketing plan. Finally, the project is evaluated in terms of costs and risks.
Klíčová slova
analýza, marketingové cíle, marketingové strategie, marketingový plán
Klíčová slova v angličtině
analysis, marketing goals, marketing strategies, marketing plan
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Proveďte průzkum literárních pramenů a formulujte teoretická východiska pro zpracování marketingového plánu.
II. Praktická část
Charakterizujte společnost CIDEM Hranice, a.s., divize CETRIS a zpracujte její situační analýzu.
Vyhodnoťte úroveň marketingových činností a nástrojů a jejich využití v marketingovém plánu ve společnosti CIDEM Hranice, a.s., divize CETRIS.
Navrhněte projekt marketingového plánu a jeho implementaci ve společnosti CIDEM Hranice, a.s., divize CETRIS.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Proveďte průzkum literárních pramenů a formulujte teoretická východiska pro zpracování marketingového plánu.
II. Praktická část
Charakterizujte společnost CIDEM Hranice, a.s., divize CETRIS a zpracujte její situační analýzu.
Vyhodnoťte úroveň marketingových činností a nástrojů a jejich využití v marketingovém plánu ve společnosti CIDEM Hranice, a.s., divize CETRIS.
Navrhněte projekt marketingového plánu a jeho implementaci ve společnosti CIDEM Hranice, a.s., divize CETRIS.
Závěr
Seznam doporučené literatury
COOPER, J., LANE, P. Marketingové plánování. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 1999. 232 s. ISBN 80-7169-641-2.
KOTLER, P. Marketing Management. 7. vyd. Praha: Victoria Publishing, 1992. 789 s. ISBN 80-85605-08-02.
ŠUMBEROVÁ, P., KOZÁK, V. Základy marketingu. 4. vyd. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2003. 101 s. ISBN 80-7318-001-4.
WESTWOOD, J. Jak sestavit marketingový plán. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 1999. 120 s. ISBN 80-7169-542-4.
MEFFERT, H. Marketing Management. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 1996. 552 s. ISBN 80-7169-329-4.
Seznam doporučené literatury
COOPER, J., LANE, P. Marketingové plánování. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 1999. 232 s. ISBN 80-7169-641-2.
KOTLER, P. Marketing Management. 7. vyd. Praha: Victoria Publishing, 1992. 789 s. ISBN 80-85605-08-02.
ŠUMBEROVÁ, P., KOZÁK, V. Základy marketingu. 4. vyd. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2003. 101 s. ISBN 80-7318-001-4.
WESTWOOD, J. Jak sestavit marketingový plán. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 1999. 120 s. ISBN 80-7169-542-4.
MEFFERT, H. Marketing Management. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 1996. 552 s. ISBN 80-7169-329-4.