Tématem mé diplomové práce je ''Projekt zvýšení prodeje výrobků firmy GEOMAT s.r.o. zvýšením zákaznických služeb‘‘. Cílem jejího zpracování je potřeba zlepšit úroveň zákaz-nických služeb, která povede ke zvýšení loajality zákazníků a vzniku partnerského vztahu mezi zákazníky a firmou GEOMAT. V teoretické části jsem zpracovala teoretické poznatky týkající se oblasti analýzy prostředí firmy, vymezení oblasti služeb a jejich vlastnosti, procesu osobního prodeje a marketingového výzkumu. V analytické části jsem vypracovala analýzu makroprostředí a mikroprostředí firmy pomocí PEST analýzy, Porterova modelu 5 - ti konkurenčních sil a SWOT analýzy. V této části je také proveden rozbor firmou poskytovaných služeb a také je zde zpracován marketingový výzkum na základě dotazníkového šetření. V projektové části jsem na základě informací z dotazníkového šetření vytvořila projekt týkající se konání přednáškového turné a školení obchodních zástupců, na jehož základě společnost investuje kapitál do zkvalitnění poskytovaných služeb a do zvýšení vztahu se zákazníky.
Anotace v angličtině
The subject of my diploma thesis is ''The project of sales promotion of GEOMAT s.r.o. company products by improving the quality of customer services‘‘. The aim of my work is to point out to the necessity to improve services for GEOMAT customers and thus obtain customers loyalty and help to create relation between customers on the one hand and GEOMAT company - on the other hand. In theoretical part I compiled my theoretic information concerning analysis of company background, determination of the area of services and their features, the procedure of personal sale of products and marketing research. The analytic part includes analysis of outside and inside environment through PEST analysis, Porter´s model of five competitive forces and SWOT analysis. In this part I carried out an analysis of services provided by the company and marketing research based on question-naire surveys. In project part I made up, on the bases of questionnaire surveys, a lecture plan and sales representatives training plan, on the basis of which the company will invest fund to improve the quality of provided services and achieve better relation with customers.
Klíčová slova
poskytované služby, vztahový marketing, analýza prostředí, geosyntetika, aplikační oblasti geosyntetik, technická podpora, odborný seminář, obchodní zástupci
Klíčová slova v angličtině
providing services, relatinoship marketing, environment analysis, geosyntetics, application field of geosyntetics, technical support, specialistic seminar, sales representative
Rozsah průvodní práce
71 s., 9 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Tématem mé diplomové práce je ''Projekt zvýšení prodeje výrobků firmy GEOMAT s.r.o. zvýšením zákaznických služeb‘‘. Cílem jejího zpracování je potřeba zlepšit úroveň zákaz-nických služeb, která povede ke zvýšení loajality zákazníků a vzniku partnerského vztahu mezi zákazníky a firmou GEOMAT. V teoretické části jsem zpracovala teoretické poznatky týkající se oblasti analýzy prostředí firmy, vymezení oblasti služeb a jejich vlastnosti, procesu osobního prodeje a marketingového výzkumu. V analytické části jsem vypracovala analýzu makroprostředí a mikroprostředí firmy pomocí PEST analýzy, Porterova modelu 5 - ti konkurenčních sil a SWOT analýzy. V této části je také proveden rozbor firmou poskytovaných služeb a také je zde zpracován marketingový výzkum na základě dotazníkového šetření. V projektové části jsem na základě informací z dotazníkového šetření vytvořila projekt týkající se konání přednáškového turné a školení obchodních zástupců, na jehož základě společnost investuje kapitál do zkvalitnění poskytovaných služeb a do zvýšení vztahu se zákazníky.
Anotace v angličtině
The subject of my diploma thesis is ''The project of sales promotion of GEOMAT s.r.o. company products by improving the quality of customer services‘‘. The aim of my work is to point out to the necessity to improve services for GEOMAT customers and thus obtain customers loyalty and help to create relation between customers on the one hand and GEOMAT company - on the other hand. In theoretical part I compiled my theoretic information concerning analysis of company background, determination of the area of services and their features, the procedure of personal sale of products and marketing research. The analytic part includes analysis of outside and inside environment through PEST analysis, Porter´s model of five competitive forces and SWOT analysis. In this part I carried out an analysis of services provided by the company and marketing research based on question-naire surveys. In project part I made up, on the bases of questionnaire surveys, a lecture plan and sales representatives training plan, on the basis of which the company will invest fund to improve the quality of provided services and achieve better relation with customers.
Klíčová slova
poskytované služby, vztahový marketing, analýza prostředí, geosyntetika, aplikační oblasti geosyntetik, technická podpora, odborný seminář, obchodní zástupci
Klíčová slova v angličtině
providing services, relatinoship marketing, environment analysis, geosyntetics, application field of geosyntetics, technical support, specialistic seminar, sales representative
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši vztahující se k zákaznickému servisu.
II. Praktická část
Vypracujte projekt zvýšení prodejnosti výrobků firmy GEOMAT s.r.o. zvýšením úrovně zákaznických služeb.
Projekt podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši vztahující se k zákaznickému servisu.
II. Praktická část
Vypracujte projekt zvýšení prodejnosti výrobků firmy GEOMAT s.r.o. zvýšením úrovně zákaznických služeb.
Projekt podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1]KOTLER, Philip, AMSTRONG, Gary. Marketing. Praha : Grada Publishing, 2004. 856 s. ISBN 80-247-0513-3.
[2]AMSTRONG, Gary, KOTLER, Philip, SAUNDERS, John. Moderní marketing. 4. evropské vyd. Praha : Grada Publishing, 2007. 1048 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
[3]TOMAN, Miloš. Intuitivní marketing. 2. vyd. Praha : Management Press, 2007. 140 s. ISBN 978-80-7261-165-2.
[4]FORSTER, Timothy R. V. Jak získat a udržet zákazníka. 1. vyd. Praha : Computer Press, 2002. 118 s. ISBN 80-7226-663-2.
Seznam doporučené literatury
[1]KOTLER, Philip, AMSTRONG, Gary. Marketing. Praha : Grada Publishing, 2004. 856 s. ISBN 80-247-0513-3.
[2]AMSTRONG, Gary, KOTLER, Philip, SAUNDERS, John. Moderní marketing. 4. evropské vyd. Praha : Grada Publishing, 2007. 1048 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
[3]TOMAN, Miloš. Intuitivní marketing. 2. vyd. Praha : Management Press, 2007. 140 s. ISBN 978-80-7261-165-2.
[4]FORSTER, Timothy R. V. Jak získat a udržet zákazníka. 1. vyd. Praha : Computer Press, 2002. 118 s. ISBN 80-7226-663-2.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Prováděla firma školení zaměstnanců již dříve? Mgr. Kolčavová
Provedla jste v práci analýzu prodejnosti? dr. Staňková