Hlavním cílem mé diplomové práce bylo dokázat, že plánování marketingové strategie je významná i pro malé firmy jako je firma PELZ CZ s.r.o. Celá práce se zabývá marketingo-vým plánováním strategie
PELZ CZ s.r.o. na základě zvolených cílů. Projekt marketingové strategie by měl určit hlav-ní aktivity firmy pro následující období.
Práce je rozdělena na tři části. První část, teoretická pojednává nad teoretickými poznatky čerpanými z literatury, z oblasti marketingové strategie. Další část, analytická, hodnotí současný stav firmy jak z interního, tak externího pohledu. Poslední, třetí část je navržení projektu. Projekt vychází z koncepce marketingového plánu a snaží se najít opti-mální řešení pro firmu.
Anotace v angličtině
Main goal of my master thesis is to prove that marketing strategy is also important for small company such as PELZ CZ s.r.o. The whole master thesis deals with planning of the marketing strategy of PELZ s.r.o. on the basis of chosen goals. The project of marketing strategy should determinate main activities of the company for the near future.
My master thesis is devided into three parts. The first part presents theoretical pieces of knowledge, basically focused on the field of marketing strategy. Second part analytically fucuses on the present state of the company from the internal as well as from the external view. The third part is my proposal of the project. The project comes from marketing plan and stirves to find optimal solution for the company.
Hlavním cílem mé diplomové práce bylo dokázat, že plánování marketingové strategie je významná i pro malé firmy jako je firma PELZ CZ s.r.o. Celá práce se zabývá marketingo-vým plánováním strategie
PELZ CZ s.r.o. na základě zvolených cílů. Projekt marketingové strategie by měl určit hlav-ní aktivity firmy pro následující období.
Práce je rozdělena na tři části. První část, teoretická pojednává nad teoretickými poznatky čerpanými z literatury, z oblasti marketingové strategie. Další část, analytická, hodnotí současný stav firmy jak z interního, tak externího pohledu. Poslední, třetí část je navržení projektu. Projekt vychází z koncepce marketingového plánu a snaží se najít opti-mální řešení pro firmu.
Anotace v angličtině
Main goal of my master thesis is to prove that marketing strategy is also important for small company such as PELZ CZ s.r.o. The whole master thesis deals with planning of the marketing strategy of PELZ s.r.o. on the basis of chosen goals. The project of marketing strategy should determinate main activities of the company for the near future.
My master thesis is devided into three parts. The first part presents theoretical pieces of knowledge, basically focused on the field of marketing strategy. Second part analytically fucuses on the present state of the company from the internal as well as from the external view. The third part is my proposal of the project. The project comes from marketing plan and stirves to find optimal solution for the company.
Zpracujte literární poznatky vztahující se k marketingové komunikaci.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav marketingové strategie společnosti PELC CZ s.r.o.
Na základě výsledků analýzy navrhněte projekt marketingové strategie společnosti PELC CZ s.r.o. se zaměřením na marketingovou komunikaci.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte literární poznatky vztahující se k marketingové komunikaci.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav marketingové strategie společnosti PELC CZ s.r.o.
Na základě výsledků analýzy navrhněte projekt marketingové strategie společnosti PELC CZ s.r.o. se zaměřením na marketingovou komunikaci.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] BLACK, S. Nejúčinnější propagace - Public Relations. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 1994. 203 s. ISBN 80-7169-106-2.
[2] FORET,M. Marketingová komunikace. 1. vyd. Brno: Vydavatelství Masarykovy univerzity, 1998. 443 s. ISBN 80-210-1681-7.
[3] HORÁKOVÁ, H. Strategický marketing. 2. vyd. Praha: Grada Publishing, 2003. 204 s. ISBN 80-7169-996-9.
[4] KOTLER, P. Marketing management. 12. vyd. Praha: Grada Publishing, 2001. 258 s. ISBN 80-247-016-6.
[5]SVĚTLÍK, J. Marketing {-} cesta k trhu. 1. vyd. Zlín: EKKA, 1993. 253 s. ISBN 80-90015-8-0.
Seznam doporučené literatury
[1] BLACK, S. Nejúčinnější propagace - Public Relations. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 1994. 203 s. ISBN 80-7169-106-2.
[2] FORET,M. Marketingová komunikace. 1. vyd. Brno: Vydavatelství Masarykovy univerzity, 1998. 443 s. ISBN 80-210-1681-7.
[3] HORÁKOVÁ, H. Strategický marketing. 2. vyd. Praha: Grada Publishing, 2003. 204 s. ISBN 80-7169-996-9.
[4] KOTLER, P. Marketing management. 12. vyd. Praha: Grada Publishing, 2001. 258 s. ISBN 80-247-016-6.
[5]SVĚTLÍK, J. Marketing {-} cesta k trhu. 1. vyd. Zlín: EKKA, 1993. 253 s. ISBN 80-90015-8-0.