Informace o kvalifikační práci Zlepšení marketingové komunikace místní kultury ve Zlínském kraji prostřednictvím Centrály cestovního ruchu Východní Moravy
Cílem diplomové práce je návrh opatření vedoucích ke zlepšení marketingové komunikace místní kultury ve Zlínském kraji využitím dotačních prostředků v rámci Regionálního operačního programu Střední Morava. Jednotné pojetí marketingových aktivit bude zaštiťovat Centrála cestovního ruchu Východní Moravy. Cílem těchto opatření je nejen zlepšení propagace místní kultury, ale i růst občanské vybavenosti a zvýšení atraktivity pro návštěvníky regionu.
Anotace v angličtině
The objective of this diploma thesis is to propose steps to improve the marketing communication of local culture in the Zlin region through the financial possibilities of the Regional Operational Programme of the Central Moravia cohesion region. The consistency of marketing activities will protect the East-Moravian Tourist Autority. The objective of these steps is not only to improve local-culture promotion, but also to improve civic amenities and increase the attractivity of the region for his visitors.
Klíčová slova
Místní kultura, cestovní ruch, marketingová komunikace, SWOT analýza, projekt.
Klíčová slova v angličtině
Local culture, tourism, marketing communication, SWOT analysis, project.
Rozsah průvodní práce
110 s., 14 s. obr. příloh.
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem diplomové práce je návrh opatření vedoucích ke zlepšení marketingové komunikace místní kultury ve Zlínském kraji využitím dotačních prostředků v rámci Regionálního operačního programu Střední Morava. Jednotné pojetí marketingových aktivit bude zaštiťovat Centrála cestovního ruchu Východní Moravy. Cílem těchto opatření je nejen zlepšení propagace místní kultury, ale i růst občanské vybavenosti a zvýšení atraktivity pro návštěvníky regionu.
Anotace v angličtině
The objective of this diploma thesis is to propose steps to improve the marketing communication of local culture in the Zlin region through the financial possibilities of the Regional Operational Programme of the Central Moravia cohesion region. The consistency of marketing activities will protect the East-Moravian Tourist Autority. The objective of these steps is not only to improve local-culture promotion, but also to improve civic amenities and increase the attractivity of the region for his visitors.
Klíčová slova
Místní kultura, cestovní ruch, marketingová komunikace, SWOT analýza, projekt.
Klíčová slova v angličtině
Local culture, tourism, marketing communication, SWOT analysis, project.
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Na základě dostupné literatury definujte základní pojmy, vymezte vzájemný vztah cestovního ruchu a místní kultury.
II. Praktická část
Popište historii místní kultury ve Zlínském kraji, vymezte vztah organizačních složek státní správy k místní kultuře a úlohu Centrály cestovního ruchu Východní Moravy.
Proveďte analýzu dosavadní činnosti Centrály cestovního ruchu Východní Moravy a analýzu propagace místní kultury ve Zlínském kraji.
Zpracujte projekt na zlepšení marketingové komunikace místní kultury ve Zlínském kraji prostřednictvím Centrály cestovního ruchu Východní Moravy.
Popište využití projektového záměru pro činnost Centrály cestovního ruchu Východní Moravy v letech 2009 - 2010.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Na základě dostupné literatury definujte základní pojmy, vymezte vzájemný vztah cestovního ruchu a místní kultury.
II. Praktická část
Popište historii místní kultury ve Zlínském kraji, vymezte vztah organizačních složek státní správy k místní kultuře a úlohu Centrály cestovního ruchu Východní Moravy.
Proveďte analýzu dosavadní činnosti Centrály cestovního ruchu Východní Moravy a analýzu propagace místní kultury ve Zlínském kraji.
Zpracujte projekt na zlepšení marketingové komunikace místní kultury ve Zlínském kraji prostřednictvím Centrály cestovního ruchu Východní Moravy.
Popište využití projektového záměru pro činnost Centrály cestovního ruchu Východní Moravy v letech 2009 - 2010.
Závěr
Seznam doporučené literatury
1. KESNER, L. Marketing a management muzeí a památek. Praha: Grada, 2005. 304 s. ISBN 80-247-1104-4
2. JOHNOVÁ, R. Marketing kulturního dědictví a umění. Praha: Grada, 2008. 278 s. ISBN 978-80-247-2724-0
3. FORET, M. Marketingová komunikace. Brno: Computer Press, a.s., 2006. 416 s. ISBN 80-251-1041-9
4. FORET, M.; FORETOVÁ, V. Jak rozvíjet místní cestovní ruch. Praha: Grada, 2001. 179 s. ISBN 80-247-0207-X
Seznam doporučené literatury
1. KESNER, L. Marketing a management muzeí a památek. Praha: Grada, 2005. 304 s. ISBN 80-247-1104-4
2. JOHNOVÁ, R. Marketing kulturního dědictví a umění. Praha: Grada, 2008. 278 s. ISBN 978-80-247-2724-0
3. FORET, M. Marketingová komunikace. Brno: Computer Press, a.s., 2006. 416 s. ISBN 80-251-1041-9
4. FORET, M.; FORETOVÁ, V. Jak rozvíjet místní cestovní ruch. Praha: Grada, 2001. 179 s. ISBN 80-247-0207-X