Cílem této diplomové práce je vytvořit marketingový plán sportovní marketingové společ-nosti TK PLUS s.r.o. na rok 2009. Diplomová práce je rozdělena na tři části - teoretickou, analytickou a projektovou.
V první části jsou popsány základní teoretické a metodické poznatky využitelné ve spor-tovním marketingu a managementu, jeho funkce, fáze a potřeby marketingového plánová-ní, které napomáhají k vypracování marketingového plánu.
V analytické části je zpracována analýza současného stavu a hlavních problémů sportovní-ho marketingu ve společnosti TK PLUS s.r.o.
V projektové části je zpracován projekt marketingového plánu společnosti, který obsahuje situační analýzu, včetně SWOT analýzy a analýzy konkurence a shrnutí tržní situace, mar-ketingovou strategii společnosti TK PLUS s.r.o., finanční rozbory předchozích let a před-povědi do nejbližší budoucnosti.
Anotace v angličtině
The aim of this thesis is to create a marketing plan for the sports marketing company TK PLUS s.r.o. for 2009. The thesis is divided into three parts - theoretical and analytical ones and a project.
In the first part basic theoretical and methodological findings applicable in sports marketing and management are described as well as its function, phases and marketing planning needs that help to create a marketing plan.
The analytical part deals with the analysis of the current state and of the main sports marketing problems faced by TK PLUS s.r.o. company.
In the project part there is a compiled marketing plan project for the company. The plan contains a situational analysis including a SWOT analysis, a competition analysis and a summary of the market situation, as well as a marketing strategy of TK PLUS company, financial analyses for the previous years and forecasts for the nearest future.
Klíčová slova
marketingový plán, SWOT analýza, konkurence, tržní situace
Cílem této diplomové práce je vytvořit marketingový plán sportovní marketingové společ-nosti TK PLUS s.r.o. na rok 2009. Diplomová práce je rozdělena na tři části - teoretickou, analytickou a projektovou.
V první části jsou popsány základní teoretické a metodické poznatky využitelné ve spor-tovním marketingu a managementu, jeho funkce, fáze a potřeby marketingového plánová-ní, které napomáhají k vypracování marketingového plánu.
V analytické části je zpracována analýza současného stavu a hlavních problémů sportovní-ho marketingu ve společnosti TK PLUS s.r.o.
V projektové části je zpracován projekt marketingového plánu společnosti, který obsahuje situační analýzu, včetně SWOT analýzy a analýzy konkurence a shrnutí tržní situace, mar-ketingovou strategii společnosti TK PLUS s.r.o., finanční rozbory předchozích let a před-povědi do nejbližší budoucnosti.
Anotace v angličtině
The aim of this thesis is to create a marketing plan for the sports marketing company TK PLUS s.r.o. for 2009. The thesis is divided into three parts - theoretical and analytical ones and a project.
In the first part basic theoretical and methodological findings applicable in sports marketing and management are described as well as its function, phases and marketing planning needs that help to create a marketing plan.
The analytical part deals with the analysis of the current state and of the main sports marketing problems faced by TK PLUS s.r.o. company.
In the project part there is a compiled marketing plan project for the company. The plan contains a situational analysis including a SWOT analysis, a competition analysis and a summary of the market situation, as well as a marketing strategy of TK PLUS company, financial analyses for the previous years and forecasts for the nearest future.
Klíčová slova
marketingový plán, SWOT analýza, konkurence, tržní situace
V systematickém přehledu prezentujte poznatky z marketingového plánování.
Zpracujte základní teoretické a metodické poznatky využitelné ve sportovním marketingu a managementu.
II. Praktická část
Proveďte analýzu současného stavu sportovního marketingu ve společnosti TK PLUS s.r.o.
Na základě výsledků analýzy identifikujte hlavní problémy a vytvořte projekt marketingového plánu společnosti TK Plus s.r.o. na rok 2009.
Zhodnoťte navržený marketingový plán z hlediska jeho implementace do praxe.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
V systematickém přehledu prezentujte poznatky z marketingového plánování.
Zpracujte základní teoretické a metodické poznatky využitelné ve sportovním marketingu a managementu.
II. Praktická část
Proveďte analýzu současného stavu sportovního marketingu ve společnosti TK PLUS s.r.o.
Na základě výsledků analýzy identifikujte hlavní problémy a vytvořte projekt marketingového plánu společnosti TK Plus s.r.o. na rok 2009.
Zhodnoťte navržený marketingový plán z hlediska jeho implementace do praxe.
Závěr
Seznam doporučené literatury
SVOZILOVÁ, Alena. Projektový management. 1. vyd. Praha: Grada publishing, 2007. 356 s. ISBN 80-247-1501-5.
PAVLÍČKOVÁ, Monika. Praktický marketing: co vám učebnice zatajily. 1. vyd. Praha: Ekopress, 2004. 197 s. ISBN 80-86119-81-5.
KEŘKOVSKÝ, Miroslav, VYKYPĚL, Oldřich. Strategické řízení: teorie pro praxi. 2. vyd. Praha: C.h.beck, 2006. 206 s. ISBN 80-7179-453-8.
PERER F. Drucker. To nejdůležitější z Druckera v jednom svazku. 1. dopl. vyd. Praha: Management Press, 2007. 300 s. ISBN 978-80-7261-066-2.
COOPER, John, LANE, Peter. Marketingové plánování: praktická příručka manažera. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 1999. 230 s. ISBN 80-7169-641-2.
Seznam doporučené literatury
SVOZILOVÁ, Alena. Projektový management. 1. vyd. Praha: Grada publishing, 2007. 356 s. ISBN 80-247-1501-5.
PAVLÍČKOVÁ, Monika. Praktický marketing: co vám učebnice zatajily. 1. vyd. Praha: Ekopress, 2004. 197 s. ISBN 80-86119-81-5.
KEŘKOVSKÝ, Miroslav, VYKYPĚL, Oldřich. Strategické řízení: teorie pro praxi. 2. vyd. Praha: C.h.beck, 2006. 206 s. ISBN 80-7179-453-8.
PERER F. Drucker. To nejdůležitější z Druckera v jednom svazku. 1. dopl. vyd. Praha: Management Press, 2007. 300 s. ISBN 978-80-7261-066-2.
COOPER, John, LANE, Peter. Marketingové plánování: praktická příručka manažera. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 1999. 230 s. ISBN 80-7169-641-2.