Diplomová práca je zameraná na vytvorenie projetku zvyšovania konkurencieschopnosti Tatra banka, a. s. so sídlom v Piešťanoch v oblasti klientskeho servisu formou metódy mystery shopping. Práca je rozdelená na tri časti - teoretickú, analytickú a projektovú. V prvej časti sú zhrnuté najdoležitejšie poznatky z oblasti konkurencie, postavenia firmy v konkurenčnom prostredí a mystery shoppingu ako výskumnej metódy. Tieto poznaky sú prakticky použité v druhej - analytickej časti práce, kde sú taktiež uvedené východiská pre vypracovanie projektu - analýza súčasnej konkurencieschopnosti a analýza vonkajšieho a vnútorného prostredia spoločnosti. Získané poznatky sú podkladom pre vypracovanie tretej časti - projekt zvýšenia konkurencieschopnosti v oblasti klientskeho servisu, ktorý je analyzovaný z časového, nákladového a rizikového hľadiska.
Anotace v angličtině
Diploma thesis is focused on creation of project of increasing competitiveness of Tatra banka, a. s. in providing of client service by mystery shopping. The thesis contains from three parts - theoretical, analytical and project part. In the first part, there are summarized the most important theoretical information regarding the competition, company position in competition environment and mystery shopping. Information are used in analytical part of the work, which indicates data for creation of the project - analysis of contemporary competitiveness and analyses of niternal and external background. The third part of this thesis - increasing competitiveness project in field of client service is based on information from the analytical part of the work.
Diplomová práca je zameraná na vytvorenie projetku zvyšovania konkurencieschopnosti Tatra banka, a. s. so sídlom v Piešťanoch v oblasti klientskeho servisu formou metódy mystery shopping. Práca je rozdelená na tri časti - teoretickú, analytickú a projektovú. V prvej časti sú zhrnuté najdoležitejšie poznatky z oblasti konkurencie, postavenia firmy v konkurenčnom prostredí a mystery shoppingu ako výskumnej metódy. Tieto poznaky sú prakticky použité v druhej - analytickej časti práce, kde sú taktiež uvedené východiská pre vypracovanie projektu - analýza súčasnej konkurencieschopnosti a analýza vonkajšieho a vnútorného prostredia spoločnosti. Získané poznatky sú podkladom pre vypracovanie tretej časti - projekt zvýšenia konkurencieschopnosti v oblasti klientskeho servisu, ktorý je analyzovaný z časového, nákladového a rizikového hľadiska.
Anotace v angličtině
Diploma thesis is focused on creation of project of increasing competitiveness of Tatra banka, a. s. in providing of client service by mystery shopping. The thesis contains from three parts - theoretical, analytical and project part. In the first part, there are summarized the most important theoretical information regarding the competition, company position in competition environment and mystery shopping. Information are used in analytical part of the work, which indicates data for creation of the project - analysis of contemporary competitiveness and analyses of niternal and external background. The third part of this thesis - increasing competitiveness project in field of client service is based on information from the analytical part of the work.
Proveďte literární průzkum v oblasti konkurenceschopnosti a mystery shoppingu.
Aplikujte tyto teoretické poznatky na oblast bankovníctví.
II. Praktická část
Proveďte analýzu současného stavu konkurenceschopnosti společnosti Tatra banka, a.s. se sídlem v Piešťanoch. Využijte vhodných analytických postupů zejména mystery shoppingu a SWOT analýzy.
Kriticky zhodnoťte výsledky analýzy a navrhněte doporučení ke zlepšení současného stavu.
Komplexní výsledky zpracujte do ideového projektu.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Proveďte literární průzkum v oblasti konkurenceschopnosti a mystery shoppingu.
Aplikujte tyto teoretické poznatky na oblast bankovníctví.
II. Praktická část
Proveďte analýzu současného stavu konkurenceschopnosti společnosti Tatra banka, a.s. se sídlem v Piešťanoch. Využijte vhodných analytických postupů zejména mystery shoppingu a SWOT analýzy.
Kriticky zhodnoťte výsledky analýzy a navrhněte doporučení ke zlepšení současného stavu.
Komplexní výsledky zpracujte do ideového projektu.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] KOTLER, Philip. Marketing Management : Analýza, plánování, využití, kontrola. 9. přeprac. vyd. Praha : Grada Publishing, spol. s r. o., 1998. 711 s. ISBN 80-7169-600-5.
[2] PORTER, E., Michael. Konkureční výhoda. 1. vyd. Praha : Victoria Publishing, a.s., 1998. 628 s. ISBN 80-85605-12-0.
[3] POLIDAR, Vojtěch. Management bank a bankovních obchodů. 2. upr. vyd. Praha : Ekopress, s.r.o., 1999. 455 s. ISBN 80-86119-11-4.
[4] STEHLÍK, Eduard, et al. Marketingové aplikace. 2. dopl. vyd. Praha : Oeconomica, 2004. 213 s. ISBN 80-245-0673-4.
[5] TOMEK, Jan. Základy strategického marketingu. 2. vyd. Plzeň : Západočeská univerzita v Plzni, 2001. 155 s. ISBN 80-7082-821-8.
Seznam doporučené literatury
[1] KOTLER, Philip. Marketing Management : Analýza, plánování, využití, kontrola. 9. přeprac. vyd. Praha : Grada Publishing, spol. s r. o., 1998. 711 s. ISBN 80-7169-600-5.
[2] PORTER, E., Michael. Konkureční výhoda. 1. vyd. Praha : Victoria Publishing, a.s., 1998. 628 s. ISBN 80-85605-12-0.
[3] POLIDAR, Vojtěch. Management bank a bankovních obchodů. 2. upr. vyd. Praha : Ekopress, s.r.o., 1999. 455 s. ISBN 80-86119-11-4.
[4] STEHLÍK, Eduard, et al. Marketingové aplikace. 2. dopl. vyd. Praha : Oeconomica, 2004. 213 s. ISBN 80-245-0673-4.
[5] TOMEK, Jan. Základy strategického marketingu. 2. vyd. Plzeň : Západočeská univerzita v Plzni, 2001. 155 s. ISBN 80-7082-821-8.