Tato diplomová práce je zaměřena na zvýšení konkurenceschopnosti firmy ALIKA za pomoci nástrojů marketingového mixu.
Je rozdělena na část teoretickou, která zpracovává poznatky vztahující se k marketingovému řízení společnosti, konkurenci a konkurenceschopnosti vycházející z dostupné literatury.
Další, praktická část, je analýzou marketingového mixu a konkurence společnosti ALIKA. Diplomovou práci uzavírá projektová část, jež navrhuje několik řešení na zvýšení konkurenceschopnosti společnosti ALIKA. Návrhy jsou podrobeny nákladové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
This Master thesis is focused on increasing of competitiveness of company ALIKA with marketing mix implements.
It is divided into theoretical part including theoretic knowledge about marketing management, competition and competitiveness.
Second part is practical part and it is including analyse of marketing mix and competition of ALIKA company.
Master thesis is terminated by idea part which plan some solution for increasing competitiveness ALIKA company with marketing mix implements. These ideas are remitend to costs and risks analyse.
Tato diplomová práce je zaměřena na zvýšení konkurenceschopnosti firmy ALIKA za pomoci nástrojů marketingového mixu.
Je rozdělena na část teoretickou, která zpracovává poznatky vztahující se k marketingovému řízení společnosti, konkurenci a konkurenceschopnosti vycházející z dostupné literatury.
Další, praktická část, je analýzou marketingového mixu a konkurence společnosti ALIKA. Diplomovou práci uzavírá projektová část, jež navrhuje několik řešení na zvýšení konkurenceschopnosti společnosti ALIKA. Návrhy jsou podrobeny nákladové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
This Master thesis is focused on increasing of competitiveness of company ALIKA with marketing mix implements.
It is divided into theoretical part including theoretic knowledge about marketing management, competition and competitiveness.
Second part is practical part and it is including analyse of marketing mix and competition of ALIKA company.
Master thesis is terminated by idea part which plan some solution for increasing competitiveness ALIKA company with marketing mix implements. These ideas are remitend to costs and risks analyse.
Zpracujte literární rešerši vztahující se k marketingovému řízení firmy.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav využívání nástrojů marketingového mixu ve firmě ALIKA a.s.
Vypracujte projekt zvýšení konkurenceschopnosti využitím nástrojů marketingového mixu.
Projekt podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši vztahující se k marketingovému řízení firmy.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav využívání nástrojů marketingového mixu ve firmě ALIKA a.s.
Vypracujte projekt zvýšení konkurenceschopnosti využitím nástrojů marketingového mixu.
Projekt podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] KOTLER, Philip, et al. Moderní marketing. 4. evropské vyd. Praha: Grada Publishing a.s., 2007. 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
[2] PORTER, Michael E. Konkurenční strategie. 1. vyd. Praha: Victoria Publishing, a.s., 1994. 403 s. ISBN 80-85605-11-2.
[3] LANCASTER, Geoffrey, REYNOLDS, Paul. Management of marketing. 1. vyd. Oxford: Butterworth-Heinemann, 2005. 304 s. ISBN 0-7506-6103-8.
[4] KOTLER, Philip, ARSTRONG, Gary. Marketing. 6. vyd. Praha: Grada Publishing, 2004. 855 s. ISBN 80-247-0513-3.
Seznam doporučené literatury
[1] KOTLER, Philip, et al. Moderní marketing. 4. evropské vyd. Praha: Grada Publishing a.s., 2007. 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
[2] PORTER, Michael E. Konkurenční strategie. 1. vyd. Praha: Victoria Publishing, a.s., 1994. 403 s. ISBN 80-85605-11-2.
[3] LANCASTER, Geoffrey, REYNOLDS, Paul. Management of marketing. 1. vyd. Oxford: Butterworth-Heinemann, 2005. 304 s. ISBN 0-7506-6103-8.
[4] KOTLER, Philip, ARSTRONG, Gary. Marketing. 6. vyd. Praha: Grada Publishing, 2004. 855 s. ISBN 80-247-0513-3.
Přílohy volně vložené
1 DVD
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Proč jste zařadila do příležitostí ve swot analýze: výrobu reklamních letáků? Ing. matošková
Provedla jste analýzu konkurence? Ing. Staňková