Tato diplomová práce je zaměřena na oblast marketingové komunikace a možnosti jejího využití v prostředí obchodní firmy. Teoretická část shrnuje základní charakteristiky jednotlivých komunikačních nástrojů a definuje faktory, které mají vliv na složení komunikačního mixu. V úvodu praktické části je v krátkosti představen vybraný podnik, následuje provedení analýzy oborového okolí a popis současné marketingové komunikace podniku. Rovněž je provedeno dotazníkové šetření se zaměřením na vnímání marketingové komunikace zákazníky a závěrečná SWOT analýza. Na základě výsledků provedené analýzy jsou v projektové části stanoveny cíle, kterých má být dosaženo a vytvořen plán marketingové komunikace s využitím jednotlivých komunikačních nástrojů.
Anotace v angličtině
The topic of this dissertation is a focus on an area of marketing communication and possibi-lities of an use in an enviroment of a company. The teoretic part sums up the basic characte-ristic of communication tools and it defines factors which influences the communication mix. At the beginning of the practical part there is shortly introduced the company which I choosed and than followed by the analysis of the subject´s field and a description of the recent marketing communication. The questionary was done with a view of customer´s marketing communication and the final SWOT analysis. In term of the analysis results there were determined the objectives which should be achived and the plan of the marketing communication with use of the communication tools.
Klíčová slova
marketingová komunikace, reklama, public relations, podpora prodeje, direct marketing, marketingový výzkum
Klíčová slova v angličtině
marketing communication, advertising, public relations, sales support, direct marketing, marketing research
Rozsah průvodní práce
94 s., 10 s. obr. priloh
Jazyk
CZ
Anotace
Tato diplomová práce je zaměřena na oblast marketingové komunikace a možnosti jejího využití v prostředí obchodní firmy. Teoretická část shrnuje základní charakteristiky jednotlivých komunikačních nástrojů a definuje faktory, které mají vliv na složení komunikačního mixu. V úvodu praktické části je v krátkosti představen vybraný podnik, následuje provedení analýzy oborového okolí a popis současné marketingové komunikace podniku. Rovněž je provedeno dotazníkové šetření se zaměřením na vnímání marketingové komunikace zákazníky a závěrečná SWOT analýza. Na základě výsledků provedené analýzy jsou v projektové části stanoveny cíle, kterých má být dosaženo a vytvořen plán marketingové komunikace s využitím jednotlivých komunikačních nástrojů.
Anotace v angličtině
The topic of this dissertation is a focus on an area of marketing communication and possibi-lities of an use in an enviroment of a company. The teoretic part sums up the basic characte-ristic of communication tools and it defines factors which influences the communication mix. At the beginning of the practical part there is shortly introduced the company which I choosed and than followed by the analysis of the subject´s field and a description of the recent marketing communication. The questionary was done with a view of customer´s marketing communication and the final SWOT analysis. In term of the analysis results there were determined the objectives which should be achived and the plan of the marketing communication with use of the communication tools.
Klíčová slova
marketingová komunikace, reklama, public relations, podpora prodeje, direct marketing, marketingový výzkum
Klíčová slova v angličtině
marketing communication, advertising, public relations, sales support, direct marketing, marketing research
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Na základě dostupné literatury zpracujte teoretické poznatky zabývající se problematikou marketingové komunikace s akcentem na nástroje marketingové komunikace.
II. Praktická část
Popište a analyzujte současný stav firmy Kamak {-} Ilona Kolářová. K analýze použijte SWOT analýzu.
Na základě výsledků navrhněte projekt využití nástrojů marketingové komunikace ve firmě Kamak {-} Ilona Kolářová.
Projekt podrobte nákladové a časové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Na základě dostupné literatury zpracujte teoretické poznatky zabývající se problematikou marketingové komunikace s akcentem na nástroje marketingové komunikace.
II. Praktická část
Popište a analyzujte současný stav firmy Kamak {-} Ilona Kolářová. K analýze použijte SWOT analýzu.
Na základě výsledků navrhněte projekt využití nástrojů marketingové komunikace ve firmě Kamak {-} Ilona Kolářová.
Projekt podrobte nákladové a časové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] KOTLER, Philip, et al. Moderní marketing: 4. evropské vydání. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2007. 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
[2] DE PELSMACKER, Patrick, GEUENS, Maggie, VAN DEN BERGH, Joeri. Marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2003. 600 s. ISBN 80-247-0254-1.
[3] KOTLER, Philip, ARMSTRONG, Gary. Marketing. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2004. 855 s. ISBN 80-247-0513-3.
[4] FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2006. 464 s. ISBN 80-251-1041-9.
Seznam doporučené literatury
[1] KOTLER, Philip, et al. Moderní marketing: 4. evropské vydání. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2007. 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
[2] DE PELSMACKER, Patrick, GEUENS, Maggie, VAN DEN BERGH, Joeri. Marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2003. 600 s. ISBN 80-247-0254-1.
[3] KOTLER, Philip, ARMSTRONG, Gary. Marketing. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2004. 855 s. ISBN 80-247-0513-3.
[4] FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2006. 464 s. ISBN 80-251-1041-9.