Tato diplomová práce se zabývá návrhem projektu komunikační strategie firmy Miroslav Frňka, Kovorys. Cílem projektu je utváření dobrého jména firmy, snížení rizika konku-renčního prostředí, rozšíření škály odběratelů a udržení dlouhodobé stabilizace firmy na průmyslovém trhu. V teoretické části je popsána komunikační strategie a prostředí B2B trhů. Analytická část obsahuje charakteristiku firmy Miroslav Frňka, Kovorys, analýzy firmy a analýzu její dosavadní marketingové komunikace. Z výše uvedených analýz jsou vygenerovány nedostatky. V projektové části jsou navržena jednotlivá řešení zjištěných nedostatků. V závěru práce je vypracovaný projekt podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
This thesis deals with the proposal of communication strategy project for the firm Miroslav Frňka, Kovorys. The aim of the project is to estabilish a high repute of the firm, reduce the risks in a competitive environment and expand the range of customers as well as maintain a longterm stabilization of the firm on the industrial market.
The teoretical part describes the communication strategy and B2B market environment. The analytical part contains the characteristics of the firm Miroslav Frňka, its analyses and analyses of the present marketing communication. The above mentioned analyses have revealed deficiencies. The project part suggests specific solutions to the discovered defici-encies. In the final part of the thesis the elaborated project is subjected to time, costs and risks analyses.
Klíčová slova
Komunikační strategie, konkurence, odběratelé, dlouhodobá stabilizace, B2B trhy, marke-tingová komunikace, dobré jméno firmy
Klíčová slova v angličtině
Communication strategy, competitive environment, customers, longterm stabilization, B2B markets, marketing communication, repute of the firm
Rozsah průvodní práce
83 s., 5 s. obr. příloh.
Jazyk
CZ
Anotace
Tato diplomová práce se zabývá návrhem projektu komunikační strategie firmy Miroslav Frňka, Kovorys. Cílem projektu je utváření dobrého jména firmy, snížení rizika konku-renčního prostředí, rozšíření škály odběratelů a udržení dlouhodobé stabilizace firmy na průmyslovém trhu. V teoretické části je popsána komunikační strategie a prostředí B2B trhů. Analytická část obsahuje charakteristiku firmy Miroslav Frňka, Kovorys, analýzy firmy a analýzu její dosavadní marketingové komunikace. Z výše uvedených analýz jsou vygenerovány nedostatky. V projektové části jsou navržena jednotlivá řešení zjištěných nedostatků. V závěru práce je vypracovaný projekt podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
This thesis deals with the proposal of communication strategy project for the firm Miroslav Frňka, Kovorys. The aim of the project is to estabilish a high repute of the firm, reduce the risks in a competitive environment and expand the range of customers as well as maintain a longterm stabilization of the firm on the industrial market.
The teoretical part describes the communication strategy and B2B market environment. The analytical part contains the characteristics of the firm Miroslav Frňka, its analyses and analyses of the present marketing communication. The above mentioned analyses have revealed deficiencies. The project part suggests specific solutions to the discovered defici-encies. In the final part of the thesis the elaborated project is subjected to time, costs and risks analyses.
Klíčová slova
Komunikační strategie, konkurence, odběratelé, dlouhodobá stabilizace, B2B trhy, marke-tingová komunikace, dobré jméno firmy
Klíčová slova v angličtině
Communication strategy, competitive environment, customers, longterm stabilization, B2B markets, marketing communication, repute of the firm
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujete základní teoretické a metodické poznatky o marketingové komunikaci s důrazem na Public relations.
II. Praktická část
Popište a analyzujte současný stav marketingové komunikace firmy Mirek Frňka, Kovorys.
Navrhněte projekt komunikační strategie pro výše uvedenou firmu.
Projekt podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujete základní teoretické a metodické poznatky o marketingové komunikaci s důrazem na Public relations.
II. Praktická část
Popište a analyzujte současný stav marketingové komunikace firmy Mirek Frňka, Kovorys.
Navrhněte projekt komunikační strategie pro výše uvedenou firmu.
Projekt podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] FORET, M. Marketingová komunikace. 2. vyd. Brno: Computer Press, 2006. 443 s. ISBN 80-251-1041-9.
[2] KOTLER, P. Marketing. 12. vyd. Praha: Grada, 2004. 855 s. ISBN 80-247-0513-3.
[3] KOZÁK, V. Marketingová komunikace. 1. vyd. Zlín: Univerzita Tomáše Bati, 2004. 91 s. ISBN 80-7318-230-0.
[4] ROSENAU, M. D. Řízení projektů. 1.vyd. Praha: Computer Press, 2007. 344 s. ISBN 978-80-251-1506-0.
Seznam doporučené literatury
[1] FORET, M. Marketingová komunikace. 2. vyd. Brno: Computer Press, 2006. 443 s. ISBN 80-251-1041-9.
[2] KOTLER, P. Marketing. 12. vyd. Praha: Grada, 2004. 855 s. ISBN 80-247-0513-3.
[3] KOZÁK, V. Marketingová komunikace. 1. vyd. Zlín: Univerzita Tomáše Bati, 2004. 91 s. ISBN 80-7318-230-0.
[4] ROSENAU, M. D. Řízení projektů. 1.vyd. Praha: Computer Press, 2007. 344 s. ISBN 978-80-251-1506-0.