Diplomová práce se zabýva současným stavem marketingové komunikace a návrhem jejího zlepšení ve firmě Zlínlux-osvětlení s.r.o.Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část.V teoretické části jsou prezentovány jednotlivé nástroje marketingové komunikace. V praktické části je popsán současný stav marketingové komunikace ve firmě,SWOT analýza,analýza konkurence a dodavatelů.V projektové části je prezentován návrh na zlepšení marketingové komunikace.Tento projekt je podroben nákladové i časové analýze.
Anotace v angličtině
My diploma thesis is focused on the present state of marketing communication and on proposal of improving marketing communication in Zlinlux-osvetleni s.r.o. company.Diploma thesis is devided into a theoretical and practical part.The theoretical part describes marketing communication tools.The practical part describes present state of marketing communication in the company as well as SWOT analysis,competition and supplier analysis.My proposal concerning the improvement of the marketing communication in Zlinlux-osvetleni s.r.o. company including time and cost analysis is presented in the project part.
Marketing communication,marketing communication tools,SWOT analysis,proposal of marketing communication.
Rozsah průvodní práce
86 s, 4 s. priloh
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce se zabýva současným stavem marketingové komunikace a návrhem jejího zlepšení ve firmě Zlínlux-osvětlení s.r.o.Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část.V teoretické části jsou prezentovány jednotlivé nástroje marketingové komunikace. V praktické části je popsán současný stav marketingové komunikace ve firmě,SWOT analýza,analýza konkurence a dodavatelů.V projektové části je prezentován návrh na zlepšení marketingové komunikace.Tento projekt je podroben nákladové i časové analýze.
Anotace v angličtině
My diploma thesis is focused on the present state of marketing communication and on proposal of improving marketing communication in Zlinlux-osvetleni s.r.o. company.Diploma thesis is devided into a theoretical and practical part.The theoretical part describes marketing communication tools.The practical part describes present state of marketing communication in the company as well as SWOT analysis,competition and supplier analysis.My proposal concerning the improvement of the marketing communication in Zlinlux-osvetleni s.r.o. company including time and cost analysis is presented in the project part.
Marketing communication,marketing communication tools,SWOT analysis,proposal of marketing communication.
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte literární zdroje k tématu marketingové komunikace.
II. Praktická část
Analyzujte současnou tržní situaci a marketingovou komunikaci společnosti Zlínlux-osvětlení s.r.o.
Navrhněte projekt pro zlepšení marketingové komunikace společnosti Zlínlux-osvětlení s.r.o.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte literární zdroje k tématu marketingové komunikace.
II. Praktická část
Analyzujte současnou tržní situaci a marketingovou komunikaci společnosti Zlínlux-osvětlení s.r.o.
Navrhněte projekt pro zlepšení marketingové komunikace společnosti Zlínlux-osvětlení s.r.o.
Závěr
Seznam doporučené literatury
1. FORET, M. Marketingová komunikace. 1. vyd. Brno: Vydavatelství Masarykovy univerzity, 1998. 443 s. ISBN 80-210-1681-7.
2. HORAKOVÁ, H. Strategický marketing. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2003. 204 s. ISBN 80-7169-996-9.
3. KOTLER, P. Marketing podle Kotlera. 1. vyd. Praha: Management Press, 2002. 258 s. ISBN 80-7261-010-4.
4. KOTLER, P. Marketing management. 12. vyd. Praha: Grada Publishing, 2007. 720 s. ISBN 80-247-1359-4.
5. TOMEK, J. Základy strategického marketingu. 1. vyd. Plzeň: Západočeská univerzita, 1998. 69 s. ISBN 80-7082-444-1.
Seznam doporučené literatury
1. FORET, M. Marketingová komunikace. 1. vyd. Brno: Vydavatelství Masarykovy univerzity, 1998. 443 s. ISBN 80-210-1681-7.
2. HORAKOVÁ, H. Strategický marketing. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2003. 204 s. ISBN 80-7169-996-9.
3. KOTLER, P. Marketing podle Kotlera. 1. vyd. Praha: Management Press, 2002. 258 s. ISBN 80-7261-010-4.
4. KOTLER, P. Marketing management. 12. vyd. Praha: Grada Publishing, 2007. 720 s. ISBN 80-247-1359-4.
5. TOMEK, J. Základy strategického marketingu. 1. vyd. Plzeň: Západočeská univerzita, 1998. 69 s. ISBN 80-7082-444-1.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vytvořený e-shop bude platit firma? dr. Pilík
Podle jakých kritérií chcete provést segmentaci zákazníků? Ing. Schneider