Cílem mé diplomové práce je zlepšit komunikaci mezi Centrem informačních technologií (CIT) a zaměstnanci a studenty Ostravské univerzity v Ostravě. Hlavním úkolem je zvýšit spokojenost těchto zákazníků se službami poskytovanými CIT a to s využitím zvolených marketingových nástrojů. Nejprve jsou uživatelé seznámeni s pojmy týkajícími se služeb a marketingové komunikace. Poté následuje analýza aktuální situace v komunikaci mezi CIT a zaměstnanci a studenty pomocí dotazníkového šetření a jeho následné vyhodnocení. Další část je zaměřena na marketingové prostředí, historii CIT a SWOT analýzu. Poslední část práce je věnována projektu, který má na základě vhodně zvolených marketingových nástrojů zlepšit a zdokonalit komunikaci mezi CIT a studenty a zaměstnanci, a zároveň zlepšit pověst CIT v povědomí těchto zákazníků.
Anotace v angličtině
Main objective of my dissertation is to improve communication between Information technology centre (CIT) and Ostrava's university in Ostrava - its staff and students. Main goal is to increase level of satisfaction with services provided by CIT, using selected marketing tools. At first users will be introduced to terms and vocabulary connected to services and marketing communication provided by CIT. This introduction will be followed by analyses of current state of communication between CIT and university staff and students in form of questionnaire inquiry, followed by evaluation of its results. Next part focuses on marketing environment, CIT history and SWOT analyses. Last part of the dissertation is dedicated to the project itself. Its ultimate purpose is to improve communication between CIT, staff and employees and to improve CIT's image in eyes of its service users. This goal is to be achieved by introduction and further use of selected marketing tools.
Cílem mé diplomové práce je zlepšit komunikaci mezi Centrem informačních technologií (CIT) a zaměstnanci a studenty Ostravské univerzity v Ostravě. Hlavním úkolem je zvýšit spokojenost těchto zákazníků se službami poskytovanými CIT a to s využitím zvolených marketingových nástrojů. Nejprve jsou uživatelé seznámeni s pojmy týkajícími se služeb a marketingové komunikace. Poté následuje analýza aktuální situace v komunikaci mezi CIT a zaměstnanci a studenty pomocí dotazníkového šetření a jeho následné vyhodnocení. Další část je zaměřena na marketingové prostředí, historii CIT a SWOT analýzu. Poslední část práce je věnována projektu, který má na základě vhodně zvolených marketingových nástrojů zlepšit a zdokonalit komunikaci mezi CIT a studenty a zaměstnanci, a zároveň zlepšit pověst CIT v povědomí těchto zákazníků.
Anotace v angličtině
Main objective of my dissertation is to improve communication between Information technology centre (CIT) and Ostrava's university in Ostrava - its staff and students. Main goal is to increase level of satisfaction with services provided by CIT, using selected marketing tools. At first users will be introduced to terms and vocabulary connected to services and marketing communication provided by CIT. This introduction will be followed by analyses of current state of communication between CIT and university staff and students in form of questionnaire inquiry, followed by evaluation of its results. Next part focuses on marketing environment, CIT history and SWOT analyses. Last part of the dissertation is dedicated to the project itself. Its ultimate purpose is to improve communication between CIT, staff and employees and to improve CIT's image in eyes of its service users. This goal is to be achieved by introduction and further use of selected marketing tools.
V přehledu prezentujte poznatky z marketingové komunikace.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav komunikace Centra informačních technologií se zaměstnanci a studenty Ostravské univerzity v Ostravě.
Na základě analýzy vytvořte projekt zlepšení marketingové komunikace a zvolení vhodných marketingových nástrojů pro komunikaci se studenty a zaměstnanci Ostravské univerzity.
Projekt podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
V přehledu prezentujte poznatky z marketingové komunikace.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav komunikace Centra informačních technologií se zaměstnanci a studenty Ostravské univerzity v Ostravě.
Na základě analýzy vytvořte projekt zlepšení marketingové komunikace a zvolení vhodných marketingových nástrojů pro komunikaci se studenty a zaměstnanci Ostravské univerzity.
Projekt podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2006. 443 s. ISBN 80-251-1041-9.
KOZÁK, Vratislav. Marketingová komunikace. 1. vyd. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2004. 91 s. ISBN 80-7318-230-0.
PELSMACKER, Patrick de, GEUENS, Maggie, BERGH, Joeri van den. Marketingová komunikace. Přeložila Vlasta Šafaříková. Praha: Grada Publishing, a. s., 2003. 581 s. ISBN 80-247-0254-1.
Seznam doporučené literatury
FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2006. 443 s. ISBN 80-251-1041-9.
KOZÁK, Vratislav. Marketingová komunikace. 1. vyd. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2004. 91 s. ISBN 80-7318-230-0.
PELSMACKER, Patrick de, GEUENS, Maggie, BERGH, Joeri van den. Marketingová komunikace. Přeložila Vlasta Šafaříková. Praha: Grada Publishing, a. s., 2003. 581 s. ISBN 80-247-0254-1.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Jaký je cíl v marketingové oblasti při daném centru? doc. Lipták
Jaké jsou číselné náklady Vašeho projektu? dr. Dohnalová