Diplomová práce je zaměřena na problematiku nakupování produktů prostřednictvím E-shopů.Cílem diplomové práce je připravit pilotní projekt nakupování produktů prostřednictvím internetu. Pilotní projekt je zaměřený na nákup potřebných produktů pro vybavení zasedací místnosti a kanceláří. Nakupování na Internetu patří mezi nejvýznamnější moderní nástroj, který může firmě ušetřit značnou sumu peněz a také velké množství času.
Anotace v angličtině
Diploma thesis is target to sfare of shopping products via internet. The goal of my diploma thesis is make the pilot project of shopping products via Internet. The pilot project is target to shop of needed products to equip the boardroom and office and start shopping via E-shop in company Gumárny Zubří, Inc. Shopping via Internet is one of the most popular way of shopping, at this moment. It can same a lot of time and mainly a money.
Klíčová slova
Internet, elektronický obchod, E-shop,
Klíčová slova v angličtině
Internet, E-business, E-shop,
Rozsah průvodní práce
86 s., 19 s. obr. příloh.
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce je zaměřena na problematiku nakupování produktů prostřednictvím E-shopů.Cílem diplomové práce je připravit pilotní projekt nakupování produktů prostřednictvím internetu. Pilotní projekt je zaměřený na nákup potřebných produktů pro vybavení zasedací místnosti a kanceláří. Nakupování na Internetu patří mezi nejvýznamnější moderní nástroj, který může firmě ušetřit značnou sumu peněz a také velké množství času.
Anotace v angličtině
Diploma thesis is target to sfare of shopping products via internet. The goal of my diploma thesis is make the pilot project of shopping products via Internet. The pilot project is target to shop of needed products to equip the boardroom and office and start shopping via E-shop in company Gumárny Zubří, Inc. Shopping via Internet is one of the most popular way of shopping, at this moment. It can same a lot of time and mainly a money.
Klíčová slova
Internet, elektronický obchod, E-shop,
Klíčová slova v angličtině
Internet, E-business, E-shop,
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Charakterizujte internet, obchodování na internetu, rozčleňte elektronický obchod, popište možné způsoby plateb v internetových obchodech.
II. Praktická část
Proveďte analýzu vybraných internetových obchodů zabývajících se prodejem kancelářského nábytku a kancelářských potřeb.
Vyhodnoťte zkušenosti zaměstnanců v oblasti nakupování na internetu.
Vypracujte pilotní projekt implementace nakupování přes internet ve firmě XYZ, a.s. a proveďte jeho celkové vyhodnocení.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] HLAVENKA, Jiří. Dělejte byznys na Internetu. 1. vyd. Praha: Computer Press, 2000. 226 s. ISBN 80-7226-371-4.
[2] DONÁT, Jiří. E-business pro manažery. 1. vyd. Praha: Grada, 2000. 83 s. ISBN 80-247-9001-7.
[3] VRABEC, Vladimír, WINTER, Jaroslav. Internet: podnikatelská příležitost nebo hrozba? 1. vyd. Praha: Management Press, 2000. 212 s. ISBN 80-7261-026-0.
[4] DVOŘÁK, Jiří. Elektronický obchod: studijní text pro kombinované studium. 1. vyd. Brno: Zdenek Novotný, 2004. 78 s. ISBN 80-214-2600-4.
[5] STUCHLÍK, Petr, DVOŘÁČEK, Martin. Marketing na Internetu. 1. vyd. Praha: Grada, 2000. 247 s. ISBN 80-7169-957-8.
Seznam doporučené literatury
[1] HLAVENKA, Jiří. Dělejte byznys na Internetu. 1. vyd. Praha: Computer Press, 2000. 226 s. ISBN 80-7226-371-4.
[2] DONÁT, Jiří. E-business pro manažery. 1. vyd. Praha: Grada, 2000. 83 s. ISBN 80-247-9001-7.
[3] VRABEC, Vladimír, WINTER, Jaroslav. Internet: podnikatelská příležitost nebo hrozba? 1. vyd. Praha: Management Press, 2000. 212 s. ISBN 80-7261-026-0.
[4] DVOŘÁK, Jiří. Elektronický obchod: studijní text pro kombinované studium. 1. vyd. Brno: Zdenek Novotný, 2004. 78 s. ISBN 80-214-2600-4.
[5] STUCHLÍK, Petr, DVOŘÁČEK, Martin. Marketing na Internetu. 1. vyd. Praha: Grada, 2000. 247 s. ISBN 80-7169-957-8.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, mapy, grafy, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Jaké je riziko pozáručního servisu v případě e-commerce? dr. Dohnalová
Jakou úlohu hraje strategie ve vaší firmě? doc. Dytrt