Cílem této diplomové práce je projekt na zavedení systému managementu kvality dle nor-my ČSN EN ISO 9001:2001 do společnosti UniCredit Leasing CZ, a.s. Základem tohoto cíle je vypracování teoretické části, na níž navazuje analytická část současného systému managementu kvality ve společnosti. Podporou pro zpracování diplomové práce je norma ČSN EN ISO 9001:2001, která je z hlediska zavádění systému managementu kvality klí-čová. Na základě analýzy normy, současného stavu a jejích závěrů je zpracován projekt na zavádění managementu kvality.
Anotace v angličtině
The aim of this diploma thesis is to process a project of implementation of quality ma-nagement system in company UniCredit Leasing CZ, Inc. Basics of this aim is to make a theoretical part and analytical part of existing circumstances of current quality management system in company. The concept of this work is based on ČSN EN ISO 9001:2001 requirements. This standard is very important and is a key for implementing quality ma-nagement system to the company. The project of implementing quality management sys-tem is built on analysis of this standard, analysis of quality management system in compa-ny and its conclusion.
Klíčová slova
norma ISO 9001:2000, projekt, systém managementu kvality, procesní řízení, procesy, kvalita
Klíčová slova v angličtině
ISO 9001:2001 standard, project, quality management system, process operating, processes, quality
Rozsah průvodní práce
96 s., 6 s. obr. příloh.
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem této diplomové práce je projekt na zavedení systému managementu kvality dle nor-my ČSN EN ISO 9001:2001 do společnosti UniCredit Leasing CZ, a.s. Základem tohoto cíle je vypracování teoretické části, na níž navazuje analytická část současného systému managementu kvality ve společnosti. Podporou pro zpracování diplomové práce je norma ČSN EN ISO 9001:2001, která je z hlediska zavádění systému managementu kvality klí-čová. Na základě analýzy normy, současného stavu a jejích závěrů je zpracován projekt na zavádění managementu kvality.
Anotace v angličtině
The aim of this diploma thesis is to process a project of implementation of quality ma-nagement system in company UniCredit Leasing CZ, Inc. Basics of this aim is to make a theoretical part and analytical part of existing circumstances of current quality management system in company. The concept of this work is based on ČSN EN ISO 9001:2001 requirements. This standard is very important and is a key for implementing quality ma-nagement system to the company. The project of implementing quality management sys-tem is built on analysis of this standard, analysis of quality management system in compa-ny and its conclusion.
Klíčová slova
norma ISO 9001:2000, projekt, systém managementu kvality, procesní řízení, procesy, kvalita
Klíčová slova v angličtině
ISO 9001:2001 standard, project, quality management system, process operating, processes, quality
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte dostupné literární prameny k řešení dané problematiky.
II. Praktická část
Proveďte analýzu současného stavu řízení ve společnosti UniCredit Leasing CZ, a.s.
Vypracujte projekt zavedení systému managementu kvality ve společnosti UniCredit Leasing CZ, a.s.
Zhodnoťte navrhované řešení.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte dostupné literární prameny k řešení dané problematiky.
II. Praktická část
Proveďte analýzu současného stavu řízení ve společnosti UniCredit Leasing CZ, a.s.
Vypracujte projekt zavedení systému managementu kvality ve společnosti UniCredit Leasing CZ, a.s.
Zhodnoťte navrhované řešení.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] KOTLER, Philip. Marketing management. Praha: Grada, 2001. 788 s. ISBN 80-247-0016-6.
[2] NENADÁL, Jaroslav. Ekonomika jakosti v praxi. 1. vyd. Žilina: MASM, 1993. 108 s. ISBN 80-85348-22-5.
[3] NENADÁL, Jaroslav. Měření v systémech managementu jakosti. 2. dopl. vyd. Praha: Management Press, 2004. 335 s. ISBN 80-7261-110-0.
[4] NENADÁL, Jaroslav, et al. Moderní systémy řízení jakosti: Quality Management. Praha: Management Press, 1998. 283 s. ISBN 80-85943-63-8.
[5] VEBER, Jaromír, et al. Řízení jakosti a ochrana spotřebitele. 2. aktualiz. vyd. Praha: Grada Publishing a.s., 2007. 201 s. ISBN 80-247-1782-4.
Seznam doporučené literatury
[1] KOTLER, Philip. Marketing management. Praha: Grada, 2001. 788 s. ISBN 80-247-0016-6.
[2] NENADÁL, Jaroslav. Ekonomika jakosti v praxi. 1. vyd. Žilina: MASM, 1993. 108 s. ISBN 80-85348-22-5.
[3] NENADÁL, Jaroslav. Měření v systémech managementu jakosti. 2. dopl. vyd. Praha: Management Press, 2004. 335 s. ISBN 80-7261-110-0.
[4] NENADÁL, Jaroslav, et al. Moderní systémy řízení jakosti: Quality Management. Praha: Management Press, 1998. 283 s. ISBN 80-85943-63-8.
[5] VEBER, Jaromír, et al. Řízení jakosti a ochrana spotřebitele. 2. aktualiz. vyd. Praha: Grada Publishing a.s., 2007. 201 s. ISBN 80-247-1782-4.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy, plány, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Má už firma normu cerfikikovanou? dr. Kolčavová
Kde máte uvedeny náklady projektu? Ing. Matošková