Bakalářská práce pojednává o neformálním vzdělávání v praxi.
Teoretická část vymezuje pojem celoživotního učení a vysvětluje systém Národní soustavy kvalifikací.
Praktická část popisuje proces vytváření vzdělávacího programu v oblasti dalšího vzdělává-ní. Praktická část obsahuje metodologickou a empirickou část.
Výsledkem práce je vzdělávací program dalšího vzdělávání Skladový manipulant. Jeho sou-částí je 11 modulů, z částí těchto modulů lze vytvořit dílčí kvalifikaci Manipulace se zbožím a materiálem (kód 66-005-H) z Národní soustavy kvalifikací.
Při práci s respondenty bylo využito metody řízeného rozhovoru s malými skupinami vybra-ných osob a individuálních hloubkových rozhovorů na stanovené téma.
Anotace v angličtině
Bachelor thesis deals with non-formal learning in practice. The theoretical part defines the concept of lifelong learning and explains the National System of Qualifications.
The practical part describes the process of creating a training program in the field of adult education. The practical part includes methodological and empirical part.
The result is a work training program of continuing education Storage handler. It consists of 11 modules; parts of these modules can create a sub-qualification Handling of goods and material (Code 66-005-H) of the National System of Qualifications.
When working with respondents, I used a method of controlled interview with small groups of selected individuals and individual depth interviews on the set topic.
Bakalářská práce pojednává o neformálním vzdělávání v praxi.
Teoretická část vymezuje pojem celoživotního učení a vysvětluje systém Národní soustavy kvalifikací.
Praktická část popisuje proces vytváření vzdělávacího programu v oblasti dalšího vzdělává-ní. Praktická část obsahuje metodologickou a empirickou část.
Výsledkem práce je vzdělávací program dalšího vzdělávání Skladový manipulant. Jeho sou-částí je 11 modulů, z částí těchto modulů lze vytvořit dílčí kvalifikaci Manipulace se zbožím a materiálem (kód 66-005-H) z Národní soustavy kvalifikací.
Při práci s respondenty bylo využito metody řízeného rozhovoru s malými skupinami vybra-ných osob a individuálních hloubkových rozhovorů na stanovené téma.
Anotace v angličtině
Bachelor thesis deals with non-formal learning in practice. The theoretical part defines the concept of lifelong learning and explains the National System of Qualifications.
The practical part describes the process of creating a training program in the field of adult education. The practical part includes methodological and empirical part.
The result is a work training program of continuing education Storage handler. It consists of 11 modules; parts of these modules can create a sub-qualification Handling of goods and material (Code 66-005-H) of the National System of Qualifications.
When working with respondents, I used a method of controlled interview with small groups of selected individuals and individual depth interviews on the set topic.
Studium literatury
Zpracování rešerší odborné literatury
Vypracování osnovy a struktury bakalářské práce
Příprava analytické části
Zpracování teoretickýh východisek a teoretické části bakalářské práce
Příprava empirické části bakalářské práce
Metodologie práce, přehled a popis metodik
Zpracování teoretické a praktické části bakalářské práce
Teoretická a praktická východiska, závěry a doporučení pro praxi
Zásady pro vypracování
Studium literatury
Zpracování rešerší odborné literatury
Vypracování osnovy a struktury bakalářské práce
Příprava analytické části
Zpracování teoretickýh východisek a teoretické části bakalářské práce
Příprava empirické části bakalářské práce
Metodologie práce, přehled a popis metodik
Zpracování teoretické a praktické části bakalářské práce
Teoretická a praktická východiska, závěry a doporučení pro praxi
Seznam doporučené literatury
BOROŠ, J. Psychologie pro mladé. Praha: Mladá Fronta,1986. ISBN 23-082-86.
FIDLER, J. EU Vše co bychom měli vědět. Havlíčkův Brod : Fragment, 2003. ISBN 80-7200-805-6
HELUS, Z. - HRABAL, V. ml.- KULIČ, V. - MAREŠ, J. Psychologie školní úspěšnosti žáků. Praha: SPN, 1979.
HOMOLA, M. Motivace lidského chování. Praha: SNP, 1972.
SOMR, Z. a kol. Strategie celoživotního učení ČR. Praha: NÚOV, 2006.
Seznam doporučené literatury
BOROŠ, J. Psychologie pro mladé. Praha: Mladá Fronta,1986. ISBN 23-082-86.
FIDLER, J. EU Vše co bychom měli vědět. Havlíčkův Brod : Fragment, 2003. ISBN 80-7200-805-6
HELUS, Z. - HRABAL, V. ml.- KULIČ, V. - MAREŠ, J. Psychologie školní úspěšnosti žáků. Praha: SPN, 1979.
HOMOLA, M. Motivace lidského chování. Praha: SNP, 1972.
SOMR, Z. a kol. Strategie celoživotního učení ČR. Praha: NÚOV, 2006.