Cílem diplomové práce je vytvořit projekt marketingové komunikace firmy NTV cable, s.r.o. s veřejností. Teoretická část se zabývá jednotlivými nástroji marketingové komunikace, marketingem služeb a marketingovým plánem. V praktické části jsou vyhodnoceny výsledky analýz a marketingového výzkumu, které se staly základem pro vytvoření projektu marketingové komunikace firmy NTV cable, s.r.o. s veřejností.
Anotace v angličtině
The aim of this master thesis is to create a project of marketing communication to the public for the firm NTV cable, s.r.o. Theoretical part deals with the particular instruments of marketing communication and with the marketing plan. The results of analysis and marketing research, which became the basis for creating a project for marketing communication to the public for the firm NTV cable, s.r.o., are evaluated in the practical part.
Marketing communication, service marketing, STEP analysis, SWOT analysis, communication strategy, marketing research, marketing communication project.
Rozsah průvodní práce
88 s., 4 s. obr. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem diplomové práce je vytvořit projekt marketingové komunikace firmy NTV cable, s.r.o. s veřejností. Teoretická část se zabývá jednotlivými nástroji marketingové komunikace, marketingem služeb a marketingovým plánem. V praktické části jsou vyhodnoceny výsledky analýz a marketingového výzkumu, které se staly základem pro vytvoření projektu marketingové komunikace firmy NTV cable, s.r.o. s veřejností.
Anotace v angličtině
The aim of this master thesis is to create a project of marketing communication to the public for the firm NTV cable, s.r.o. Theoretical part deals with the particular instruments of marketing communication and with the marketing plan. The results of analysis and marketing research, which became the basis for creating a project for marketing communication to the public for the firm NTV cable, s.r.o., are evaluated in the practical part.
Marketing communication, service marketing, STEP analysis, SWOT analysis, communication strategy, marketing research, marketing communication project.
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Vymezte základní pojmy z oblasti marketingové komunikace, tvorby marketingové strategie a marketingu služeb.
II. Praktická část
Analyzujte současné marketingové komunikace firmy NTV cable, s.r.o.
Na základě analýzy zpracujte projekt inovované marketingové komunikace firmy NTV cable, s.r.o.
Vyhodnoťte náklady na inovaci a očekávané přínosy a rizika.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Vymezte základní pojmy z oblasti marketingové komunikace, tvorby marketingové strategie a marketingu služeb.
II. Praktická část
Analyzujte současné marketingové komunikace firmy NTV cable, s.r.o.
Na základě analýzy zpracujte projekt inovované marketingové komunikace firmy NTV cable, s.r.o.
Vyhodnoťte náklady na inovaci a očekávané přínosy a rizika.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] KOTLER, P. Moderní marketing. Praha: Grada, 2007. 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2
[2] VAŠTÍKOVÁ, M. Marketing služeb - efektivně a moderně. Praha: Grada, 2008. 232 s. ISBN 978-80-247-2721-9
[3] KNIGHT, P. Vysoce efektivní marketingový plán: 15 kroků k úspěchu v podnikání. Praha: Grada, 2007. 143 s. ISBN 978-80-247-1999-3
[4] SKOŘEPA, L. Marketing měst a obcí. České Budějovice: Vysoká škola evropských a regionálních studií, Katedra evropských studií a veřejné správy, 2008. 164 s. ISBN 978-80-86708-55-3
[5] LUKÁŠ, M. Městský informační management. Praha: Grada Publishing, 2000. 314 s. ISBN 80-7169-554-8
Seznam doporučené literatury
[1] KOTLER, P. Moderní marketing. Praha: Grada, 2007. 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2
[2] VAŠTÍKOVÁ, M. Marketing služeb - efektivně a moderně. Praha: Grada, 2008. 232 s. ISBN 978-80-247-2721-9
[3] KNIGHT, P. Vysoce efektivní marketingový plán: 15 kroků k úspěchu v podnikání. Praha: Grada, 2007. 143 s. ISBN 978-80-247-1999-3
[4] SKOŘEPA, L. Marketing měst a obcí. České Budějovice: Vysoká škola evropských a regionálních studií, Katedra evropských studií a veřejné správy, 2008. 164 s. ISBN 978-80-86708-55-3
[5] LUKÁŠ, M. Městský informační management. Praha: Grada Publishing, 2000. 314 s. ISBN 80-7169-554-8
Přílohy volně vložené
0
Přílohy vázané v práci
schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Jaká je vazba mezi propagací a MKT komunikací? doc. Kozák
Jak zlepšit jméno firmy? Ing. Říha