Cílem diplomové práce je vytvoření projektu, který by sloužil k rozvoji cestovního ruchu v obci Spišská Teplica.V teoretické části je cestovní ruch ponímán jako odvětví, které je součásti národního hospodářství, definujeme trendy, podoby a formy CR. Opisujeme agroturistiku jako součást venkovské turistiky. Popisujeme marketing v CR, marketingovou komunikaci v regionu, jako i marketingovou strategii.V části analytické provádime situační analýzu obce Spišská Teplica.V projektové části jsme zpracovali projekt, který by měl vést ke zlepšení turistické atraktivity v dané obci a k jeho lepšímu využití v oblasti CR. Projekt je podrobený nákladové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
This thesis present a project supporting the development of tourism in the village of Spišská Teplica, district Poprad in the northern Slovakia. The theoretical part describes tourism as an important economic activity in the national economy and current trends in tourism development. Agrotourism is characterized as a form rural tourism and its potential for the village is discussed. We describe marketing in tourist industry, regional marketing and marketing strategy. The analytical part provides in-depth analysis of the region.The final part of the thesis is devoted to a practical project that will improve attraction and enhance tourism development in the village. The results of a detailed cost analysis and risk assessment for the project are presented and discussed.
Cílem diplomové práce je vytvoření projektu, který by sloužil k rozvoji cestovního ruchu v obci Spišská Teplica.V teoretické části je cestovní ruch ponímán jako odvětví, které je součásti národního hospodářství, definujeme trendy, podoby a formy CR. Opisujeme agroturistiku jako součást venkovské turistiky. Popisujeme marketing v CR, marketingovou komunikaci v regionu, jako i marketingovou strategii.V části analytické provádime situační analýzu obce Spišská Teplica.V projektové části jsme zpracovali projekt, který by měl vést ke zlepšení turistické atraktivity v dané obci a k jeho lepšímu využití v oblasti CR. Projekt je podrobený nákladové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
This thesis present a project supporting the development of tourism in the village of Spišská Teplica, district Poprad in the northern Slovakia. The theoretical part describes tourism as an important economic activity in the national economy and current trends in tourism development. Agrotourism is characterized as a form rural tourism and its potential for the village is discussed. We describe marketing in tourist industry, regional marketing and marketing strategy. The analytical part provides in-depth analysis of the region.The final part of the thesis is devoted to a practical project that will improve attraction and enhance tourism development in the village. The results of a detailed cost analysis and risk assessment for the project are presented and discussed.
Zpracujte literární rešerši vztahující se k využívaní volného času se zaměřením na agroturistiku.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav rozvoje agroturistiky v uvedené lokalitě.
Vypracujte projekt marketingové strategie rozvoje agroturistiky ve Spišskej Teplici.
Projekt podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši vztahující se k využívaní volného času se zaměřením na agroturistiku.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav rozvoje agroturistiky v uvedené lokalitě.
Vypracujte projekt marketingové strategie rozvoje agroturistiky ve Spišskej Teplici.
Projekt podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] BOUČKOVÁ, J. a kol. Marketing. 1. vyd. Praha : C. H. Beck, 2003. 432 s. ISBN 80-7179-577-1.
[2] HORÁKOVÁ, H. Strategický marketing. 2. vyd. Praha : Grada, 2003. 204 s. ISBN 80-247-0447-1.
[3] KIRÁĽOVÁ, A. Marketing destinace cestovního ruchu. 1. vyd. Praha : Ekopress, 2003. 173 s. ISBN 80-86119-56-4.
[4] PALATKOVÁ, M. Marketingová strategie destinace cestovního ruchu. 1. vyd. Praha : Grada, 2006. 224 s. ISBN-8O-247-1014-5.
[5] SMITH, P. Moderní marketing. 1. vyd. Praha : Computer Press, 2000. 518 s. ISBN 80-7226-252-1.
Seznam doporučené literatury
[1] BOUČKOVÁ, J. a kol. Marketing. 1. vyd. Praha : C. H. Beck, 2003. 432 s. ISBN 80-7179-577-1.
[2] HORÁKOVÁ, H. Strategický marketing. 2. vyd. Praha : Grada, 2003. 204 s. ISBN 80-247-0447-1.
[3] KIRÁĽOVÁ, A. Marketing destinace cestovního ruchu. 1. vyd. Praha : Ekopress, 2003. 173 s. ISBN 80-86119-56-4.
[4] PALATKOVÁ, M. Marketingová strategie destinace cestovního ruchu. 1. vyd. Praha : Grada, 2006. 224 s. ISBN-8O-247-1014-5.
[5] SMITH, P. Moderní marketing. 1. vyd. Praha : Computer Press, 2000. 518 s. ISBN 80-7226-252-1.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Projekt je projektu družstva? dr. Kolčavová
Jak se k tomu vedení družstva staví? Ing. Říha