Diplomová práce se zabývá stanovením hodnoty podniku Interhotel Moskva a.s. k 1.1.2009. Pro stanovení hodnoty firmy byly využity výnosové metody oceňování. Teoretická část zachycuje základní východiska pro oceňování podniku, definuje podnik a jeho hodnotu, metody a postupy používané při oceňování podniku. Analytická část prezentuje výsledky strategické a finanční analýzy podniku. Projektová část obsahuje strategický finanční plán, který je podkladem pro následné výnosové ocenění podniku Interhotel Moskva a.s.
Anotace v angličtině
This thesis is focus on determination of value of the Interhotel Moskva a.s. on the date 1st January 2009. Yield valuation methods were used to determine the company value. The theoretical part treats of the basic parts. It defines company and its value, methods and processes, which are used for company valuation. The analytic part displays the results of strategic and financial data analyses of the company. The project part includes strategic financial plan and valuation of company Interhotel Moskva a.s.
Klíčová slova
hodnota podniku, oceňování podniku, strategická analýza, finanční analýza, finanční plán, výnosové metody oceňování
Klíčová slova v angličtině
company value, company valuation, strategic analysis, financial analysis, strategic financial plan, yield valuation methods
Rozsah průvodní práce
115
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce se zabývá stanovením hodnoty podniku Interhotel Moskva a.s. k 1.1.2009. Pro stanovení hodnoty firmy byly využity výnosové metody oceňování. Teoretická část zachycuje základní východiska pro oceňování podniku, definuje podnik a jeho hodnotu, metody a postupy používané při oceňování podniku. Analytická část prezentuje výsledky strategické a finanční analýzy podniku. Projektová část obsahuje strategický finanční plán, který je podkladem pro následné výnosové ocenění podniku Interhotel Moskva a.s.
Anotace v angličtině
This thesis is focus on determination of value of the Interhotel Moskva a.s. on the date 1st January 2009. Yield valuation methods were used to determine the company value. The theoretical part treats of the basic parts. It defines company and its value, methods and processes, which are used for company valuation. The analytic part displays the results of strategic and financial data analyses of the company. The project part includes strategic financial plan and valuation of company Interhotel Moskva a.s.
Klíčová slova
hodnota podniku, oceňování podniku, strategická analýza, finanční analýza, finanční plán, výnosové metody oceňování
Klíčová slova v angličtině
company value, company valuation, strategic analysis, financial analysis, strategic financial plan, yield valuation methods
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Na základě kritické literární rešerše charakterizujte metody a postupy využívané pro stanovení hodnoty podniku se zaměřením na výnosové metody.
II. Praktická část
Analyzujte vnitřní a vnější podmínky hospodaření podniku Interhotel Moskva a.s.
Na základě předchozí analýzy a prognózy vývoje trhu zpracujte dlouhodobý finanční plán podniku.
Určete hodnotu podniku Interhotel Moskva a.s. pomocí vybraných výnosových metod.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Na základě kritické literární rešerše charakterizujte metody a postupy využívané pro stanovení hodnoty podniku se zaměřením na výnosové metody.
II. Praktická část
Analyzujte vnitřní a vnější podmínky hospodaření podniku Interhotel Moskva a.s.
Na základě předchozí analýzy a prognózy vývoje trhu zpracujte dlouhodobý finanční plán podniku.
Určete hodnotu podniku Interhotel Moskva a.s. pomocí vybraných výnosových metod.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] KISLINGEROVÁ, E. Oceňování podniku. 2. přepracované a doplněné vydání Praha: C.H.Beck, 2001. 367 s. ISBN 80-7179-529-1.
[2] MAŘÍK, M. a kol. Metody oceňování podniku. Proces ocenění, základní metody a postupy. 1. vydání Praha: Ekopress, 2003. 402 s. ISBN 80-86119-57-2.
[3] MAŘÍK, M., MAŘÍKOVÁ, P. Moderní metody hodnocení výkonnosti a oceňování podniku. 2. vydání Praha: Ekopress, 2005. 164 s. ISBN 80-86119-61-0.
[4] NEUMAIEROVÁ, I., NEUMAIER, I. Výkonnost a tržní hodnota firmy. 1. vydání Praha: Grada Publishing, 2002. 216 s. ISBN 80-247-0125-1.
Seznam doporučené literatury
[1] KISLINGEROVÁ, E. Oceňování podniku. 2. přepracované a doplněné vydání Praha: C.H.Beck, 2001. 367 s. ISBN 80-7179-529-1.
[2] MAŘÍK, M. a kol. Metody oceňování podniku. Proces ocenění, základní metody a postupy. 1. vydání Praha: Ekopress, 2003. 402 s. ISBN 80-86119-57-2.
[3] MAŘÍK, M., MAŘÍKOVÁ, P. Moderní metody hodnocení výkonnosti a oceňování podniku. 2. vydání Praha: Ekopress, 2005. 164 s. ISBN 80-86119-61-0.
[4] NEUMAIEROVÁ, I., NEUMAIER, I. Výkonnost a tržní hodnota firmy. 1. vydání Praha: Grada Publishing, 2002. 216 s. ISBN 80-247-0125-1.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
dr. Raška
Jaké si vzal Ing. Klívar ponaučení do budoucnosti z výsledků provedených analýz?
dr. Hýblová
Proč si společnost nevytvořila rezervy na plánovné opravy (plán na r. 2010)?
prof. Nejezchleba
Proč má společnost tak vysoké pohledávky?