Tématem mé bakalářské práce je marketingová podpora zvýšení výstavu v hostinském pivovaru Moritz. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí, teoretické a praktické. V teoretické části je vysvětlena problematika marketingové mixu, minipivovarů a jejich současného stavu. V praktické části charakterizuji minipivovar Moritz a analyzuji jednotlivé složky marketingového mixu. Na základě provedené SWOT analýzy a dotazníkového šetření jsou navrhnuta doporučení a možná řešení, která jsou podrobena nákladové a rizikové analýze.
Annotation in English
The topic of my bachelor thesis is marketing support for an increase in output in the restaurant microbrewery Moritz. The thesis is divided into two main parts, theoretical and practical. The marketing mix, microbreweries and their current status are explained in the theoretical part. In the practical part, I described the microbrewery Moritz and analyzed particular components of marketing mix. On the basic of SWOT analysis and questionnaire survey are proposed recommendations and possible solutions that are subject to cost and risk analysis.
Tématem mé bakalářské práce je marketingová podpora zvýšení výstavu v hostinském pivovaru Moritz. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí, teoretické a praktické. V teoretické části je vysvětlena problematika marketingové mixu, minipivovarů a jejich současného stavu. V praktické části charakterizuji minipivovar Moritz a analyzuji jednotlivé složky marketingového mixu. Na základě provedené SWOT analýzy a dotazníkového šetření jsou navrhnuta doporučení a možná řešení, která jsou podrobena nákladové a rizikové analýze.
Annotation in English
The topic of my bachelor thesis is marketing support for an increase in output in the restaurant microbrewery Moritz. The thesis is divided into two main parts, theoretical and practical. The marketing mix, microbreweries and their current status are explained in the theoretical part. In the practical part, I described the microbrewery Moritz and analyzed particular components of marketing mix. On the basic of SWOT analysis and questionnaire survey are proposed recommendations and possible solutions that are subject to cost and risk analysis.
Vypracujte literární rešerši vztahující se k působení minipivovarů na trhu.
II. Praktická část
Analyzujte současný trh s pivem ve městě Olomouc a okolí.
Vypracujte doporučení pro zvýšení výstavu piva.
Doporučení podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Research Plan
Úvod
I. Teoretická část
Vypracujte literární rešerši vztahující se k působení minipivovarů na trhu.
II. Praktická část
Analyzujte současný trh s pivem ve městě Olomouc a okolí.
Vypracujte doporučení pro zvýšení výstavu piva.
Doporučení podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Recommended resources
[1] GLOGAR, A. Jak děláme marketing. 1. vyd. Liberec : Institut průmyslového inženýrství, 1999. 282 s. ISBN 80-9022-354-0.
[2] KOTLER, P., et al. Inovativní marketing: jak kreativním myšlením vítězit u zákazníků. 1. vyd. Praha : Grada, 2005. 199 s. ISBN 80-247-0921-X.
[3] KOTLER, P.; ARMSTRONG, G. Marketing. Praha : Grada, 2004. 855 s. ISBN 80-247-0513-3.
[4] ČESKÝ SVAZ PIVOVARU A SLADOVEN. Pivovarství a sladařství v českých zemích [online]. [2008-12-01]. Dostupné na WWW:
[5] MORITZ HOSTINSKÝ PIVOVAR. [online]. 2006 [cit. 2008-12-01]. Dostupný z WWW: < http://www.hostinec-moritz.com/restaurace_olomouc.html>
Recommended resources
[1] GLOGAR, A. Jak děláme marketing. 1. vyd. Liberec : Institut průmyslového inženýrství, 1999. 282 s. ISBN 80-9022-354-0.
[2] KOTLER, P., et al. Inovativní marketing: jak kreativním myšlením vítězit u zákazníků. 1. vyd. Praha : Grada, 2005. 199 s. ISBN 80-247-0921-X.
[3] KOTLER, P.; ARMSTRONG, G. Marketing. Praha : Grada, 2004. 855 s. ISBN 80-247-0513-3.
[4] ČESKÝ SVAZ PIVOVARU A SLADOVEN. Pivovarství a sladařství v českých zemích [online]. [2008-12-01]. Dostupné na WWW:
[5] MORITZ HOSTINSKÝ PIVOVAR. [online]. 2006 [cit. 2008-12-01]. Dostupný z WWW: < http://www.hostinec-moritz.com/restaurace_olomouc.html>
Enclosed appendices
-
Appendices bound in thesis
illustrations, schemes, tables
Taken from the library
No
Full text of the thesis
Appendices
Reviewer's report
Supervisor's report
Defence procedure record
dr. Mikeska - teorie racionální chování spotřebitele, užitek.
dr. Otrusinová - Zásoby a jejich účtování, oceňování zásob.
dr. Dolejšová - Dotazníkový průzkum a stat. šetření, stat. metody při hodnocení, kontingenční tabulka.
dr. Ladová - Marketingové komunikace, reklama a PR, principy direct. marketingu, akce na podporu prodeje.
doc. Zámečník - Metody stanovení ceny v podniku.