Táto bakalárska práca sa venuje problematike analýzy marketingového mixu a jej imple-mentácie na firmu Iberofon CZ, a.s. Teoretická časť práce je zameraná na spracovanie zá-kladných poznatkov týkajúcich sa marketingového mixu. Praktická časť začína predstave-ním vybranej firmy a analýzou odvetvia, pokračuje vypracovaním marketingového mixu na firmu Iberofon CZ a v závere sú vypracované návrhy na zlepšenie súčasnej situácie, a to predovšetkým v oblasti propagácie.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis is dedicated to the problem of marketing mix analysis and its imple-mentation on the company Iberofon CZ, Inc. Theoretical part is oriented on processing main knowledge with reference to marketing mix. Practical part begins with presentation of chosen company and industry analysis, then continues with marketing mix formulation of Iberofon CZ, Inc. In conclusion are worked out suggestions to improve present situation, especially in promotion area.
Klíčová slova
marketingový mix, cena, produkt, miesto, propagácia.
Klíčová slova v angličtině
marketing mix, price, product, place, promotion.
Rozsah průvodní práce
64 s.
Jazyk
SK
Anotace
Táto bakalárska práca sa venuje problematike analýzy marketingového mixu a jej imple-mentácie na firmu Iberofon CZ, a.s. Teoretická časť práce je zameraná na spracovanie zá-kladných poznatkov týkajúcich sa marketingového mixu. Praktická časť začína predstave-ním vybranej firmy a analýzou odvetvia, pokračuje vypracovaním marketingového mixu na firmu Iberofon CZ a v závere sú vypracované návrhy na zlepšenie súčasnej situácie, a to predovšetkým v oblasti propagácie.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis is dedicated to the problem of marketing mix analysis and its imple-mentation on the company Iberofon CZ, Inc. Theoretical part is oriented on processing main knowledge with reference to marketing mix. Practical part begins with presentation of chosen company and industry analysis, then continues with marketing mix formulation of Iberofon CZ, Inc. In conclusion are worked out suggestions to improve present situation, especially in promotion area.
Klíčová slova
marketingový mix, cena, produkt, miesto, propagácia.
Klíčová slova v angličtině
marketing mix, price, product, place, promotion.
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Na základě dostupné literatury zpracujte poznatky týkající se využití marketingového mixu.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav marketingového mixu ve firmě Iberofon CZ, a.s.
Na základě provedené analýzy vypracujte doporučení zdokonalení marketingového mixu a navrhované řešení kriticky zhodnoťte.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Na základě dostupné literatury zpracujte poznatky týkající se využití marketingového mixu.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav marketingového mixu ve firmě Iberofon CZ, a.s.
Na základě provedené analýzy vypracujte doporučení zdokonalení marketingového mixu a navrhované řešení kriticky zhodnoťte.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] CANNON, J.P., PERREAULT, W.D., McCARTHY, E.J. Basic marketing: a global-managerial approach. 1. vyd. New York: McGraw-Hill, 2008. 790 s. ISBN 0-07-332404-3.
[2] FORET, M. STÁVKOVÁ, J. Marketingový výzkum. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2003. 159 s. ISBN 80-247-0385-8.
[3] HAVLÍČEK, K., KAŠÍK, M. Marketingové řízení malých a středních podniku. 1. vyd. Praha: Management Press, 2005. 171s. ISBN 80- 7261- 120-8.
[4] KOTLER, P.a kol. Moderní marketing. 4. evropské vyd. Praha: Grada Publishing, 2007. 1048 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
[5] KUMAR, N. Marketing jako strategie vedoucí k úspěchu. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2008. 240 s. ISBN 978-80-247-2439-3.
Seznam doporučené literatury
[1] CANNON, J.P., PERREAULT, W.D., McCARTHY, E.J. Basic marketing: a global-managerial approach. 1. vyd. New York: McGraw-Hill, 2008. 790 s. ISBN 0-07-332404-3.
[2] FORET, M. STÁVKOVÁ, J. Marketingový výzkum. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2003. 159 s. ISBN 80-247-0385-8.
[3] HAVLÍČEK, K., KAŠÍK, M. Marketingové řízení malých a středních podniku. 1. vyd. Praha: Management Press, 2005. 171s. ISBN 80- 7261- 120-8.
[4] KOTLER, P.a kol. Moderní marketing. 4. evropské vyd. Praha: Grada Publishing, 2007. 1048 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
[5] KUMAR, N. Marketing jako strategie vedoucí k úspěchu. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2008. 240 s. ISBN 978-80-247-2439-3.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Mikuláštík - Co Vás vedlo k neúplnému a spíše popisnému zpracování analytické části?