Bakalářská práce se věnuje tématu event marketingu, netradičním nástroji marketingové komunikace. V teoretické části se práce zabývá emocemi, jež jsou nedílnou součástí event marketingu, charakteristikou samotného event marketingu a její interakcí s ostatními nástroji komunikačního mixu. Teoretická část je dále doplněna o charakteristiku reklamních agentur. V praktické části se práce zabývá rozborem již uskutečněné event marketingové akce realizované reklamní agenturou. V samém závěru jsou předloženy návrhy a doporučení.
Anotace v angličtině
This bachelor work is attended to event marketing, innovative tool of marketing communication. The theorerical part is about emotions, which are integral part of event marketing, characteristics of event marketing and its interaction with tools of communication mix. The theoretical part is closed by characteristics of advertising agency. The practical part includes by analysis of accomplished event marketing action, which was realized by advertising agency. Proposals and recommendations are submited at the ending of work.
Bakalářská práce se věnuje tématu event marketingu, netradičním nástroji marketingové komunikace. V teoretické části se práce zabývá emocemi, jež jsou nedílnou součástí event marketingu, charakteristikou samotného event marketingu a její interakcí s ostatními nástroji komunikačního mixu. Teoretická část je dále doplněna o charakteristiku reklamních agentur. V praktické části se práce zabývá rozborem již uskutečněné event marketingové akce realizované reklamní agenturou. V samém závěru jsou předloženy návrhy a doporučení.
Anotace v angličtině
This bachelor work is attended to event marketing, innovative tool of marketing communication. The theorerical part is about emotions, which are integral part of event marketing, characteristics of event marketing and its interaction with tools of communication mix. The theoretical part is closed by characteristics of advertising agency. The practical part includes by analysis of accomplished event marketing action, which was realized by advertising agency. Proposals and recommendations are submited at the ending of work.
Proveďte rešerši literatury pojednávající o nástrojích marketingových komunikací se zaměřením na oblast event marketingu.
II. Praktická část
Analyzujte postup přípravy eventu firmy Inrema, s.r.o.
Zhodnoťte úspěšnost zrealizovaného eventu.
Vypracujte doporučení pro firmu Inrema, s.r.o.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Proveďte rešerši literatury pojednávající o nástrojích marketingových komunikací se zaměřením na oblast event marketingu.
II. Praktická část
Analyzujte postup přípravy eventu firmy Inrema, s.r.o.
Zhodnoťte úspěšnost zrealizovaného eventu.
Vypracujte doporučení pro firmu Inrema, s.r.o.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] ŠINDLER, Petr. Event marketing : Jak využít emoce v marketingové komunikaci. Praha: Grada, 2003. 236 s. ISBN 80-247-0646-6.
[2] KOTLER, Philip, KELLER, Kevin Lane. Marketing management. Praha: Grada, 2007. 788 s. ISBN 80-247-0016-6.
[3] TELLIS, Gerard J. Reklama a podpora prodeje. Praha: Grada, 2000. 602 s. ISBN 80-7169-997-7.
[4] CLOW, Kenneth E. Reklama, propagace a marketingová komunikace. Brno: Computer Press, 2008. 484 s. ISBN 978-80-251-1769-9.
[5] VYSEKALOVÁ, Jitka, MIKEŠ, Jiří. Reklama: Jak dělat reklamu. Praha: Grada, 2007. 184 s. ISBN 978-80-247-2001-2.
Seznam doporučené literatury
[1] ŠINDLER, Petr. Event marketing : Jak využít emoce v marketingové komunikaci. Praha: Grada, 2003. 236 s. ISBN 80-247-0646-6.
[2] KOTLER, Philip, KELLER, Kevin Lane. Marketing management. Praha: Grada, 2007. 788 s. ISBN 80-247-0016-6.
[3] TELLIS, Gerard J. Reklama a podpora prodeje. Praha: Grada, 2000. 602 s. ISBN 80-7169-997-7.
[4] CLOW, Kenneth E. Reklama, propagace a marketingová komunikace. Brno: Computer Press, 2008. 484 s. ISBN 978-80-251-1769-9.
[5] VYSEKALOVÁ, Jitka, MIKEŠ, Jiří. Reklama: Jak dělat reklamu. Praha: Grada, 2007. 184 s. ISBN 978-80-247-2001-2.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Ing. Zeman: Co myslíte symbolický zisk?
prof. Freiberg: Čím je firma negativní a proč k poskytnutí informací? Jak by akce vypadala z Vašeho pohledu?
Ing. Dobeš: Využila jste zajištění statistických údajů? Jedná se o cíl projektu?