Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací společnosti Matador spol. s r.o. Teoretická část se věnuje popisu marketingu, marketingové komunikace a komunikačního mixu. V praktické části je proveden marketingový výzkum a analýza, na základě kterých jsou společnosti Matador navržena možná řešení a doporučení.
Anotace v angličtině
The bachelor’s book deals with marketing communications company Matador spol. s r.o.The theoretical part deals with the description of marketing, communications and marketing communications mix. The practical part is done market research and analysis on the basis of which the Matador possible solutions and recommendations.
Klíčová slova
marketingový mix, komunikační mix, reklama, rozhlas, televize, noviny a časopisy, podpora prodeje, public relations, přímý marketing, sponzoring, internetová komunikace, osobní prodej, marketingový výzkum, dotazník
Klíčová slova v angličtině
marketing mix, communication mix, advertisement, radio, television, newspaper
and magazines, sales promotions, public relations, direct marketing, sponsorship, internet communication, personal selling, marketing research, questionary
Rozsah průvodní práce
77
Jazyk
SL
Anotace
Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací společnosti Matador spol. s r.o. Teoretická část se věnuje popisu marketingu, marketingové komunikace a komunikačního mixu. V praktické části je proveden marketingový výzkum a analýza, na základě kterých jsou společnosti Matador navržena možná řešení a doporučení.
Anotace v angličtině
The bachelor’s book deals with marketing communications company Matador spol. s r.o.The theoretical part deals with the description of marketing, communications and marketing communications mix. The practical part is done market research and analysis on the basis of which the Matador possible solutions and recommendations.
Klíčová slova
marketingový mix, komunikační mix, reklama, rozhlas, televize, noviny a časopisy, podpora prodeje, public relations, přímý marketing, sponzoring, internetová komunikace, osobní prodej, marketingový výzkum, dotazník
Klíčová slova v angličtině
marketing mix, communication mix, advertisement, radio, television, newspaper
and magazines, sales promotions, public relations, direct marketing, sponsorship, internet communication, personal selling, marketing research, questionary
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Pomocí literárních zdrojů zpracujte problematiku zabývající se marketingem a marketingovou komunikací.
II. Praktická část
Proveďte analýzu marketingové komunikace ve společnosti Matador spol. s r.o.
Na základě provedené analýzy navrhněte doporučení vedoucí ke zlepšení marketingové komunikace ve společnosti Matador spol. s r.o.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Pomocí literárních zdrojů zpracujte problematiku zabývající se marketingem a marketingovou komunikací.
II. Praktická část
Proveďte analýzu marketingové komunikace ve společnosti Matador spol. s r.o.
Na základě provedené analýzy navrhněte doporučení vedoucí ke zlepšení marketingové komunikace ve společnosti Matador spol. s r.o.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] BOUČKOVÁ, Jana, et al. Marketing. 1. vyd. Praha : C. H. Beck, 2003. 432 s. ISBN 80-7179-577-1.
[2] FORET, Miroslav; PROCHÁZKA, Petr; URBÁNEK, Tomáš. Marketing - základy a principy. 2. vyd. Brno : Computer Press, 2005. 149 s. ISBN 80-251-0790-6.
[3] KOTLER, Philip; ARMSTRONG, Gary. Marketing. 1. vyd. Praha : Grada, 2004. 856 s. ISBN 80-247-0513-3.
[4] MAJARO, Simon. Základy marketingu. 1. vyd. Praha : Grada, 1996. 312 s. ISBN 80-7169-297-2.
[5] NAGYOVÁ, Jana. Marketingová komunikace není pouze reklama. 1. vyd. Praha : Vox, 1999. 150 s. ISBN 80-86324-00-1.
Seznam doporučené literatury
[1] BOUČKOVÁ, Jana, et al. Marketing. 1. vyd. Praha : C. H. Beck, 2003. 432 s. ISBN 80-7179-577-1.
[2] FORET, Miroslav; PROCHÁZKA, Petr; URBÁNEK, Tomáš. Marketing - základy a principy. 2. vyd. Brno : Computer Press, 2005. 149 s. ISBN 80-251-0790-6.
[3] KOTLER, Philip; ARMSTRONG, Gary. Marketing. 1. vyd. Praha : Grada, 2004. 856 s. ISBN 80-247-0513-3.
[4] MAJARO, Simon. Základy marketingu. 1. vyd. Praha : Grada, 1996. 312 s. ISBN 80-7169-297-2.
[5] NAGYOVÁ, Jana. Marketingová komunikace není pouze reklama. 1. vyd. Praha : Vox, 1999. 150 s. ISBN 80-86324-00-1.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
doc. Dytrt - Jak využíváte širokých stránek společnosti v celk.komunikaci?
Ing. Svitáková - Pro jste navrhla změnu loga, přestože logo společnosti je mezi respondenty známé?
dr. Mikeska - Jakým způsobem měří společnost úspěšnost reklamy?