Cieľom tejto bakalárskej práce je navrhnúť najlepší a najefektívnejší spôsob internetovej prezentácie firmy Strojmast s.r.o.. V teoretickej časti je spracovávaná literárna rešerš vzťahujúcu sa k nástrojom internetu a ich využitia pre marketing. Praktická časť sa rozde-ľuje na tri časti. Prvá časť analyzuje súčasný stav využitia nástrojov internetu k marketin-govým účelom vo firme a vo vypracovaných konkurenčných firmách. Druhá časť obsahuje odporúčania k zavedeniu nástrojov internetu pre marketingové účely danej firmy. V po-slednej časti tieto návrhy podrobím nákladovej a rizikovej analýze.
Anotace v angličtině
The aim and the main objective is to advise more effective and efficient way of e-presentation of the Strojmast Ltd. company. The theoretic part is being written as a literature retrieval about tools of the internet and their use for marketing purposes. The other part of my work is divided into 3 segments. First of them analyses current state of the use of e-marketing tools in my target company and its’ competitors. Second part describes hints about new tools that could be used in marketing of the company. The last one evalu-ates these advices in cost and risk analyses.
Klíčová slova
E-marketing, webová prezentácia, banner, e-mail marketing, internet
Klíčová slova v angličtině
E-marketing, web prezentation, banner, e-mail marketing, internet
Rozsah průvodní práce
61 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Cieľom tejto bakalárskej práce je navrhnúť najlepší a najefektívnejší spôsob internetovej prezentácie firmy Strojmast s.r.o.. V teoretickej časti je spracovávaná literárna rešerš vzťahujúcu sa k nástrojom internetu a ich využitia pre marketing. Praktická časť sa rozde-ľuje na tri časti. Prvá časť analyzuje súčasný stav využitia nástrojov internetu k marketin-govým účelom vo firme a vo vypracovaných konkurenčných firmách. Druhá časť obsahuje odporúčania k zavedeniu nástrojov internetu pre marketingové účely danej firmy. V po-slednej časti tieto návrhy podrobím nákladovej a rizikovej analýze.
Anotace v angličtině
The aim and the main objective is to advise more effective and efficient way of e-presentation of the Strojmast Ltd. company. The theoretic part is being written as a literature retrieval about tools of the internet and their use for marketing purposes. The other part of my work is divided into 3 segments. First of them analyses current state of the use of e-marketing tools in my target company and its’ competitors. Second part describes hints about new tools that could be used in marketing of the company. The last one evalu-ates these advices in cost and risk analyses.
Klíčová slova
E-marketing, webová prezentácia, banner, e-mail marketing, internet
Klíčová slova v angličtině
E-marketing, web prezentation, banner, e-mail marketing, internet
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši vztahující se k nástrojům internetu a jejich využití pro marketing.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav využití nástrojů internetu k marketingovým účelům ve firmě a ve vybraných konkurenčních firmách.
Vypracujte doporučení k zavedení nástrojů internetu pro marketingové účely ve firmě Strojmast, s.r.o.
Doporučení podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši vztahující se k nástrojům internetu a jejich využití pro marketing.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav využití nástrojů internetu k marketingovým účelům ve firmě a ve vybraných konkurenčních firmách.
Vypracujte doporučení k zavedení nástrojů internetu pro marketingové účely ve firmě Strojmast, s.r.o.
Doporučení podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] DONÁT, Jiří. E-Business pro manažery. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 2000. 83 s. ISBN 80-247-9001-7.
[2] KOTLER, Philip, ARMSTRON, Gary. Marketing. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 2004. 855 s. ISBN 80-247-0513-3.
[3] NONDEK, Lubomír, ŘENČOVÁ, Lenka. Internet a jeho komerční využití. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 2000. 117 s. ISBN 80-7169-933-0.
[4] STUCHLÍK, Petr, DVOŘÁČEK, Martin. Reklama na internetu. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 2002. 226 s. ISBN 80-247-0201-0.
[5] TONDR, Luděk. Podnikáme s Internetem. 1. vyd. Praha : Computer Press, 2002. 102 s. ISBN 80-7226-729-9.
Seznam doporučené literatury
[1] DONÁT, Jiří. E-Business pro manažery. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 2000. 83 s. ISBN 80-247-9001-7.
[2] KOTLER, Philip, ARMSTRON, Gary. Marketing. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 2004. 855 s. ISBN 80-247-0513-3.
[3] NONDEK, Lubomír, ŘENČOVÁ, Lenka. Internet a jeho komerční využití. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 2000. 117 s. ISBN 80-7169-933-0.
[4] STUCHLÍK, Petr, DVOŘÁČEK, Martin. Reklama na internetu. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 2002. 226 s. ISBN 80-247-0201-0.
[5] TONDR, Luděk. Podnikáme s Internetem. 1. vyd. Praha : Computer Press, 2002. 102 s. ISBN 80-7226-729-9.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Ing. Bábková - Teorie spotřebitelské racionální volby, rozpočtové omezení, křivka a vzorec. Kde se nachází optimum pro spotřebitele?
doc. Gregar - jaké jiné nanalýzy můžete použít pro řízení marketingu? (kromě SWOT)
dr. Stříž - Jakými způsoby lze popsat závislot dvou stat. znaků?Pojednejte blíže o analýze rozptylu, druhy závislostí a rozdíly mezi nimi. Jaké jsou úlohy regresní a korelační analýzy?
ing. Šteker - Zdanění příjmů FO, dílčí daňové základy v daňovém přiznání (5 kategorií), jaký je rozdíl mezi plátcem a poplatníkem daně u FO? Co je to finanční páka a na co má vliv?